Nali
Re: Nali
Optimist õpib inglise keelt
Pessimist õpib hiina keelt
Realist õpib tundma kalašnikovi automaati...
Pessimist õpib hiina keelt
Realist õpib tundma kalašnikovi automaati...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
Re: Nali
Eile oli miskis krimiuudises juttu palgamõrvast: -mõrvarelvaks oli saatejuhi väitel KASUTATUD granaat 
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Re: Nali
http://www.postimees.ee/609922/psuhhote ... orvakatse/Feeliks_Jalgraud kirjutas:Eile oli miskis krimiuudises juttu palgamõrvast: -mõrvarelvaks oli saatejuhi väitel KASUTATUD granaat
Ulan-Ude40, 75274
Re: Nali
Küsimus: kas üles tuleb tõsta terve esiots, või piisab ühe ratta ülestõstmisest ning diferentsiaal hoiab ära teise ratta ringikäima hakkamisest juhtuda võivad äpardused? Lihtsalt tundub üsna hea mõte juhuks, kui oled kuskil karupe*ses ihuüksi, täkku ei saa kuskilt ning lükkamas pole kedagi.EOD kirjutas:Ei ole midagi uut siin maailmas, kõik on hästi unustatud vana.
Pärast II MS oli Leningradis palju Saksamaalt röövitud autosid DKW, milliseid kasutati taksona. Kuna aga akude saadavusega oli probleeme ja Dynastart viletsa akuga mootorit ringi ei vedanud, tõstsid juhid samamoodi tungrauaga auto esiosa üles ja ratast pöörates käivitasid mootori.
Kuna aga akude puuduses ei saanud ju süüdi olla Nõukogude võim, kirusid juhid Saksa autotootjaid. Firma DKW dešifreeriti - "Durak, Kto Võdumal" ehk "loll, kes sellise auto välja mõtles".
The laws of physics is more what you'd call 'guidelines' than actual rules.
Re: Nali
Kui terve esiotsa üles tõstad, hakkab teine ratas vastassuunas pöörlema. Väntvõll seisab paigal nagu nael. Proovi! 
Kas aga igat autot ja igaüks niiviisi käima saab - no vaevalt küll! Videos olev auto pidi olema väga hea käivitusega ja suht hõreda mootoriga. Juhul kui ei olnud tegemist tillikaga ja teine kutt autos kägaras olles starteriga ei aidanud. Uks oli ju kinni...
Kas aga igat autot ja igaüks niiviisi käima saab - no vaevalt küll! Videos olev auto pidi olema väga hea käivitusega ja suht hõreda mootoriga. Juhul kui ei olnud tegemist tillikaga ja teine kutt autos kägaras olles starteriga ei aidanud. Uks oli ju kinni...
Viimati muutis Basilio, 28 Okt, 2011 10:33, muudetud 1 kord kokku.
Nimi on Basilio, kõuts Basilio!
Re: Nali
Ühest rattast peaks olema küll, kui pole just tegu kas diffriluku või eriti "targa" ülekandega, mis ühe ratta tühjalt ringikäimise korral automaatselt teist kaasama hakkab.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Nali
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Nali
Vana MAZ tüüpi veokat rattavõtme ja torujupi abil käivitatud küll- kui vähegi korras mootor, piisab esimesest matsust...Basilio kirjutas:Kui terve esiotsa üles tõstad, hakkab teine ratas vastassuunas pöörlema. Väntvõll seisab paigal nagu nael. Proovi!
Kas aga igat autot ja igaüks niiviisi käima saab - no vaevalt küll! Videos olev auto pidi olema väga hea käivitusega ja suht hõreda mootoriga. Juhul kui ei olnud tegemist tillikaga ja teine kutt autos kägaras olles starteriga ei aidanud. Uks oli ju kinni...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Nali
Kellel on käepärast Tehnikamaailma oktoober 2008 numbrit, lk 116-119 kirjutab Toomas Mikkor beduiinidest ja nende autodega majandamisest.
Internetis on artikkel lühendatud kujul http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/mi ... derID=1315
Artikli uures on väike lisajutuke:
Internetis on artikkel lühendatud kujul http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/mi ... derID=1315
Artikli uures on väike lisajutuke:
Kood: Vali kõik
Kord oli Salman üksi võõras kohas ning auto suri välja. Aku oli loomulikult tühi ning abi ei kusagilt. Ka mobiililevi polnud. Salman keetis teed, tegi paar suitsu ja hakkas tegutsema. Kõigepealt blokeeris suurte kividega esirattad. Siis väntas tungrauaga ühe tagaratta üles. Õnneks oli tal pikk köiejupp - selle keris ta ümber tagaratta. Pani sisse süüte ja kolmanda käigu. Ning tõmbas siis köiest.
Ja mootor läks käima. Nüüd pakub ta seda etendust raha eest. Aga ta ei mõista, mida seal vaadata on. Tema meelest ei midagi enamat süütevõtmest keeramisest. Aga selle nägemise eest keegi raha ei paku. Saa siis neist hulludest turistidest aru.Re: Nali
Mitte tervet esiotsa, vaid ainult ühe vedava ratta kergitad maast lahti. Sellest on juba vanas heas amatöörautojuhi käsiraamatus juttu. Aga olgem ausad, praktikas pole see sugugi nii lihtne, just paar päeva tagasi autoaku pealt läpakat laadides õnnestus mul aku piisavalt tühjaks lasta, et starter enam vedada ei jõudnud. Ja noh, kuna va kavalad jaapanlased Subaru tehases juba vähemasti 1989. aastaks olid aru saanud, kuivõrd palju väärtuslikku rauda hoiab kokku, kui autodele käivitusväntasid mitte valmistada (rääkimata säästetud elektrist, mis muidu kuluks kusagile auto esiosa plekkidesse vändaaukude stantsimiseks), siis otsustasin katsetada. Teoorias, jah, asi toimiks, aga reaalselt tuleb päris kõvasti punnitada, et jõuaks mootori üle survetakti keerata. Ja seda viienda käiguga. Aga mootori käivitamine eeldaks kiiremat ja äkilisemat liigutust. Ja pole ju rattal sellist head kohta ka, kust saaks korralikult ja jõuliselt kinni haarata. Võibolla oleks tõesti mõte veljeauku mingi pulk kinnitada, millest oleks hea kohe jõuga alt üles tõmmata. Ei viitsinud ma seal midagi pikalt aretama hakata, sest varsti parkis minu kõrvale üks ländkruiseriga tädi, kes lahkesti käivitusjuhtmetega appi tuli. Kompressioonsüütega mootorit üle survetakti vedada on veel kordades raskem. Aga samas, kui üks silinder juba ära paugatab, peaks käima minema kah. Ainult et mingi pika kangiga jännates peab ettevaatlik olema, et mootori käivitudes sellega ise vastu lõugu ei saa.Basilio kirjutas:Kui terve esiotsa üles tõstad, hakkab teine ratas vastassuunas pöörlema. Väntvõll seisab paigal nagu nael. Proovi!
Kas aga igat autot ja igaüks niiviisi käima saab - no vaevalt küll! Videos olev auto pidi olema väga hea käivitusega ja suht hõreda mootoriga. Juhul kui ei olnud tegemist tillikaga ja teine kutt autos kägaras olles starteriga ei aidanud. Uks oli ju kinni...
P.S. Kas need jutuks olnud DKW-d äkki kõigest kahesilindrilised polnud?
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Nali
Diisli käivitamine on märksa lihtsam bensuka omast. Minestanud akudega KAMAZ kolmekesi tasasel maal käima lükatud- korras mootoril pole varianti- esimese matsu peale PEAB käivituma. Teatud füsioloogilised võrdlused pannivarrega olid antud kollektiivi puhul küll rohkem kui kohased, aga igatahes- käima läks. Bensukaga pole see üldsegi nii kindel- läheb, ei lähe, läheb, ei lähe, peaaegu oleks juba läinud, aga ikka ei läinud...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Nali
MAZ-iga seoses tuleb mulle üks nali ka meelde. Ei mäletagi enam, kust kuuldud või loetud, aga igatahes jätnud üks sohver, kes oli kehvavõitu akust teadlik, oma MAZ-i tööpäeva lõpus kallaku peale seisma. Et siis hea hommikul nn. mägistarteriga käivitada. Kõik õnnestus kenasti, MAZ käivitus laksust, aga... vaene mees jättis arvestamata kahe asjaoluga:
1) kohe sealsamas kallaku all oleva vett täis karjääriga;
2) sellega, et kulub natuke aega, enne kui kompressor pidurite toimimiseks vajaliku surve õhupaakidesse jõuab lüüa.
1) kohe sealsamas kallaku all oleva vett täis karjääriga;
2) sellega, et kulub natuke aega, enne kui kompressor pidurite toimimiseks vajaliku surve õhupaakidesse jõuab lüüa.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Nali
Asjaolu, et sadulal töötava mootorita roolivõim ja keeramine olematu ning hõreda torustikuga pidurdusvõime samas kategoorias, on siinsamas Maarjamaalgi igatsorti kummalisi naljakaid ja vähem naljakaid juhuseid tekitanud...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Nali
Seda küll. Kahesilindrilised, kahetaktilised. Reichsklasse oli 600 ccm, Reichsklasse Special ja Meisterklasse 700 ccm. Oli neid ka teiste nimedega, vastavalt keretüübile.Manurhin kirjutas: P.S. Kas need jutuks olnud DKW-d äkki kõigest kahesilindrilised polnud?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: erkilo ja 6 külalist