1)Võimalus saada autojuhiks on 50/50. Ehk siis kas jah või ei. See sõltub sellest, kas sul on varasemad load olemas ja kumba varianti sa ise eelistad. Samuti ei ole ilmselt autojuhte vaja täpselt sama palju, kui NAKi tüüpe, seega kõik on suhteline.
2)Juhilubasid võib saada B,C,D,E. Ei tea, kuidas A ja traktoritega on, võibolla mõni väga üksik erand saab neid. Hävituslennuki lubasid Eestis ei saa. Nagu ma aru saan, siis teema algatajal on seks ajaks Bkat käes (see, kas sõidad vahtralehega või oled alla 21, ei ole sõjaväes tähtis). Kui b kat käes, siis on kõik võimalused saada mõni järgnevatest kategooriatest, aga meil oli nii, et enamus sai C (ja mõni üksik peale seda veel E) või hoopisk C ja mõni üksik peale seda veel D. Mis ei tähenda, et olukord ei muutuks, võibolla saab sinu tulevases üksuses iga mees kõik katid, või saavad enamus ainult C. Kui B kati ei ole, siis kiputi meil suunama NAKi, aga mõned väääga ebapädevad tüübid suunati B koolitusele peale mida nad enam rohkem lube ei saanud (polnud aega ja noh, ega nad väga võimekad kah ei olnud).
3)Noorteeg on kõigil sama. Selle aja lõpuks otsustatakse, et kes ja kuhu. Oma autojuhikursuse ajal sain natuke ka niisama töllerdada, ehk siis ei olnud pidevat tegutsemist, kuigi tavaline jalaväe väljaõpe toimus ka siis. Kui kuskil jaanuaris-veebruaris moodustusid NAKidest, autojuhtidest ja 8kuulistest reaalsed üksused, millega sõtta minnakse, siis läks jälle raskeks. Tõsi, mitte kõikidel autojuhtidel, aga mul joppas

Mõni autojuht sai hea elu peale, aga kuna meie jaos oli ennetähtaegne reserviminek väga populaarne, siis liiga palju vaba aega just ei olnud.
4)ajateenistuse lõpetad kas reamehe või kapralina. Tulemus sõltub suurel määral enda oskustest ja aktiivsusest, aga veelgi enam juhusest
Kui tahad minna pärast sõjakooli, siis mine ikkagi kindlasti NAKi.
Kui saad autojuhiks, siis ei ole mõtet mängida kangleast võitluses unega. Kui te väliharjutustel olete mitu ööd patrullis olnud ja magate viimase 48 tunni jooksul kokku 5 tundi, siis väldi rooliistumist. Sellest olukorrast tuleb EELNEVALT ülemustele teada anda ja loota, et ei öelda midagi sellist: "Jah, me oleme selle probleemiga kursis, aga püüdke ikka hakkama saada. Ega te ju kraavi ikka ei pane!"
Ja veel autojuhtidele: Mida parema läbivusega masin, seda rohkem tuleb teda pärast välja kaevata.

Riigi kaitse on liiga tähtis asi, et seda teistele usaldada.