Mälertamist mööda olid autoremonditehased:
Tallinnas Leningradi mnt. trammi lõpp-peatuse juures - ZiL kapremont, eksperimentaaltsehhis Hobujaama t. tehti ka Estonia võidusõiduautosid.
Tartus - GAZ kapremont, TA furgoonautode ja mingil määral busside valmistamine, GAZ-53 mootorite kapremont.
Otepääl - MAZ kapremont.
Koerus - Volgade kapremont.
Kuusalus - GAZ-51/52 mootorite kapremont.
Nuias - GAZ-kallurite kapremont, UAZ ümberehitus.
ETKVL Autos Tähetorni tänaval lihviti väntvõlle, puuriti mootoriplokke, valmistati tagaluuktõstukeid ja muud sarnast kraami ETKVL tarbeks ja ka tellimustööna. Seal olid valmistatud ka plastkabiini ja ZAZ mootoriga väikeveokid ja üritati väikebussi ehitada.
Kopli tänaval asunud 112. sõjatehasest, mis tegeles MAZ remondiga, oli ka võimalik midagi hankida.
Varuosadega tegelesid:
EPT vabariiklik ladu Hiiul.
EPT rajoonikoondised. Harju oma oli Sauel.
Autotranspordi ja Maanteede Ministeeriumi laod Hiiul ja Kotka tänavas.
Kõige parem valik oli Tšaika osasid Hiiu EPT-s. Läks neid vähe, kuid Ministrite Nõukogu Autobaasile pidi kohe vajaliku leidma. Huvitav, kes selle laovaru ära erastas?
Üldiselt varustusbaasi laost midagi oma tarbeks kätte ei saanud, kõrvalekantimine käis ikka klientide juures. Ainus võimalus oli, et mingi defitsiidi hankimiseks lasi klient omale välja kirjutada ka mingi osa, mis jäi baasi võllile. Aga kuludesse kanti see ikka kliendi juures.