Mul kodus leidus arvutis üks tabel, seal eksisteerib F-16C (block teadmata) kohta näitaja, et merepinna kõrgusel sustained 21.3 deg/sec.Tegelikult eksisteerivad vastavad graafikud, millega seda väljendatakse.
Ainuke viga on selles, et kui on vaja ees lendajat sihikule võtta, siis tuleb kas omada suuremat pöördekiirust või suuremat nina pööramise võimet (nose pointing ability). Kuigi F-18 pöördeomadused on suhtelisel keskpärased ning kiirtõusuomadused lahjapoolsed, tuleb arvestada, et F-18 suudab püsib stabiilsena kuni poole suurema kohtumisnurgani - kuigi ta keerab kehvasti, suudab ta pöörata oma nina laskesuunda teistest paremini.Lennukile mõjuvad neli jõudu - raskusjõud, tõstejõud, tõmme ja takistus. Veidi lihtsustatult tasakaalustab raskusjõu horisontaallennul 100% kandepind ja vertikaalsel tõusul mootori tõmme. Mida suurem tõmbe ülejääk, seda paremini lennuk tõuseb. Kiiruse arvel saab kõrgust suurendada vaid lühiajaliselt.
Võta kinni, mis parem. Või omada võimalust tulistada sinu pikitelje suhtes suurema nurga all (off boresight).