Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Re: Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Jäta pahtel kindlasti ära. Sul on tegu nii väikse mõõtkavaga, et kui sul sealt pahtlijunnist hiljem toru paistma jääb, siis on juba hästi saadud.
Otsi mõni kunstipood - Vabaduse väljaku ääres kunstihoone kõrval on näiteks üks - ning soeta mõned pruunis või mustjas toonis kuivpastelli kriidid (küsid poemüüjalt kuivpastelli. Kindlasti ei tohi olla õlipastell - need ei toimi) Saad neid ükshaaval osta ja sobivaid toone valida.
Kodus tekitad pastellist puru. Mina olen selleks kasutanud jämedamat liivapaberit - nühin sellel kriidiga, kuni saan väikese puru ja tolmuhunniku. Seda kannad siis märja lahustise pintsliga või kuivalt mudeli peale nendesse kohtadesse kus tolmu ja pori kipub masinatel olema.
Loomuliku tulemuse saavutamiseks läheb sul kindlasti kolme või rohkemat pisut erinevat tooni vaja, mis annab värvi ja tooni varieerivuse.
Otsi mõni kunstipood - Vabaduse väljaku ääres kunstihoone kõrval on näiteks üks - ning soeta mõned pruunis või mustjas toonis kuivpastelli kriidid (küsid poemüüjalt kuivpastelli. Kindlasti ei tohi olla õlipastell - need ei toimi) Saad neid ükshaaval osta ja sobivaid toone valida.
Kodus tekitad pastellist puru. Mina olen selleks kasutanud jämedamat liivapaberit - nühin sellel kriidiga, kuni saan väikese puru ja tolmuhunniku. Seda kannad siis märja lahustise pintsliga või kuivalt mudeli peale nendesse kohtadesse kus tolmu ja pori kipub masinatel olema.
Loomuliku tulemuse saavutamiseks läheb sul kindlasti kolme või rohkemat pisut erinevat tooni vaja, mis annab värvi ja tooni varieerivuse.
Re: Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Kahjuks ei jõudnud sinu postitust vaadata ja jäin sellega hiljaks. Sõber andis nõu (halba) ja nüüd on nii tehtud. Ma luban ,et ma värvin kunagi üle. 

[i]There is no escape from the enemy within[/i]
Re: Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Kuna mudelipisik oli kaua kaua näljas nõudis ta veel üht mudelit. Nõudis nimelt sellepärast, et tegemist on tõelise maiusega. Kord olen suuremat 1:35 versiooni kokku ka pannud. Firma oli academy kuid see läks peeti kuna sinna said kurjad näpud taha.
[i]There is no escape from the enemy within[/i]
- mudelipoiss
- Liige
- Postitusi: 136
- Liitunud: 25 Mär, 2012 16:59
- Asukoht: Õismäe
- Kontakt:
Re: Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Peaks ka endale millalgi selle tigeri soetama 

Sd.Kfz. 251/1 Ausf. A
Re: Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Seda tuleb tallinna kaubamajja väga tihti. Iga kahe nädala tagant tuleb esmaspäeviti uus kaup. Tavaliselt on tiger ka nende hulgas. 4.juunil tuleb uut kaupa.
[i]There is no escape from the enemy within[/i]
- mudelipoiss
- Liige
- Postitusi: 136
- Liitunud: 25 Mär, 2012 16:59
- Asukoht: Õismäe
- Kontakt:
Re: Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Okei eks ma praegu lõpetan enda lennuki ära mis ma täna sain ja siis läheb vaatab mingi aeg kaubamajja. Ja veel kas seal on suur muelite valik? 

Sd.Kfz. 251/1 Ausf. A
Re: Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Enam vähem midagi on. Hoiatan ette, et II maailmasõja saksmannide asjad on otsas. Järele on jäänud lennukeid I ms ja ajajärgust 1950-2001. Tehnikaga umbes sama lugu.
Aga sooviksin näidata hetkel pooleliolevat Tiger I Ausf.E
Aga sooviksin näidata hetkel pooleliolevat Tiger I Ausf.E
[i]There is no escape from the enemy within[/i]
- mudelipoiss
- Liige
- Postitusi: 136
- Liitunud: 25 Mär, 2012 16:59
- Asukoht: Õismäe
- Kontakt:
Re: Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Päris hästi endeneb sul see Tiger I aga ma märkasin et sul oli midagi roomikuga juhtunud nagu mingi vahe oli sees? 

Sd.Kfz. 251/1 Ausf. A
Re: Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Sellega jah natuke loll lugu. Enda lohakuse tõttu ei viilinud üht osa ära ja hiljem enam hästi ei sobinud. Ära võtma esialgu ei hakka aga ma luban seda teha lähitulevikus.
[i]There is no escape from the enemy within[/i]
- mudelipoiss
- Liige
- Postitusi: 136
- Liitunud: 25 Mär, 2012 16:59
- Asukoht: Õismäe
- Kontakt:
Re: Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Okei aga kui kaugel sa mudeliga oled?? Poole peal??
Sd.Kfz. 251/1 Ausf. A
Re: Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Nagu ülalolevas postituses mainitud siis jah. Hetkel olen poole peal.
[i]There is no escape from the enemy within[/i]
Re: Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Selle Tiigriga on nüüd küll natuke jamasti läinud.
Kohe alguseks öelduna, on värv olnud liiga paks. Ilmselt oled sa ühe kihiga katsunud mudelit ära katta, kuid nagu näha, on pintslijäljed väga tugevalt näha. Kuna ma ise olen oma esimesed mudelid pintsliga värvinud, siis on mul enamvähem ettekujutus olemas, mida korraliku tulemuse saavutamiseks vaja läheb:
1. Ühe kihiga ei saa kunagi korralikku tulemust. Tumedate ning hästi katvate värvide puhul tuleb vähemalt kaks korda mudel üle värvida (Saksa hallidest oli üks väga hea tooni ja katvusega värv Humbroli 67). Heledad värvid katavad halvemini - neid tuleb peale kanda isegi kuni 6 kihti.
Kihid peavad olema õhukesed. Mina maalisin sedaviisi, et mul oli kõrval väike topsik puhta lahustiga ning värvipotsik ning värvimine käis sedasi, et pintsel lahustisse, siis värvi sisse ja siis mudelile. Ning nii kogu aeg. Pintslisse jäänud lahusti lahustas värvi niivõrd, et tulemus sai sile. Natuke proovimist ning saad õige tunde kätte. Hea on hoida värvi ja lahutipurgi all paberilehte, millel liigne lahusti, või värv pintslist välja "suruda".
Et katvust parandada, on soovitav mudel üle kruntida - kruntvärvi peale jääb värv oluliselt paremini, kui siledale plastikule. Sobib suvaline aerosoolkrunt - enamasti on need helehallides toonides. Lased sellega mudeli kergelt üle - värvikiht ei pea üldse paks saama. Lased ööpäeva kuivada ning siis alles lähed mudelivärvidega kallale.
Kui mudel on pintsliga värvides korraliku värvkatte peale saanud, ei ole see siiski ühtlane - eriti nurga alt vaadates on pintslitõmbejooned ikka näha. See ei tulene mitte sellest, et värvikiht oleks ebaühtlane, vaid, et värv läigib pintslitõmbesuunas erinevalt - isegi see värv, mis peaks täiesti matt olema. Siin aitab jällegi välja aerosoollakk. Mina olen kasutanud poolmatti (satiin) lakki (Duplicolor - selline harilikust väiksemas aerosoolpurgis nitrolakk oli), mis andis võrdlemisi sileda pinna. Jällegi - ei tohi paksult üle lasta.
Selliselt aerosooliga kruntides, pintsliga värvides ja aerosoollakiga lakkides on võimalik saada täiesti aerograafiga võrreldav tulemus. Eriti tumedate värvide osas.
2. Tegu on hilise Tiigriga - kummibandaažidega rattad on asendunud metallratastega - on ka muid erinevusi. Need Tiigrid olid kõik kollakaspruunid ning kaetud rohe-pruunilaigulise kamoflaažiga. Kuna värvid pintsliga, siis soovitan poes mudeleid valides juba eos arvestada, et neid oleks võimalik tumedatesse toonidesse värvida. Sellist kollakaspruuni tooni, nagu sakslased alates 1943. aastast kasutasid, on jõle raske pintsliga normaalselt peale saada - olen proovinud - nagu eelpool öeldud, kuni kuus kihti värvi.
Kristjan
Kohe alguseks öelduna, on värv olnud liiga paks. Ilmselt oled sa ühe kihiga katsunud mudelit ära katta, kuid nagu näha, on pintslijäljed väga tugevalt näha. Kuna ma ise olen oma esimesed mudelid pintsliga värvinud, siis on mul enamvähem ettekujutus olemas, mida korraliku tulemuse saavutamiseks vaja läheb:
1. Ühe kihiga ei saa kunagi korralikku tulemust. Tumedate ning hästi katvate värvide puhul tuleb vähemalt kaks korda mudel üle värvida (Saksa hallidest oli üks väga hea tooni ja katvusega värv Humbroli 67). Heledad värvid katavad halvemini - neid tuleb peale kanda isegi kuni 6 kihti.
Kihid peavad olema õhukesed. Mina maalisin sedaviisi, et mul oli kõrval väike topsik puhta lahustiga ning värvipotsik ning värvimine käis sedasi, et pintsel lahustisse, siis värvi sisse ja siis mudelile. Ning nii kogu aeg. Pintslisse jäänud lahusti lahustas värvi niivõrd, et tulemus sai sile. Natuke proovimist ning saad õige tunde kätte. Hea on hoida värvi ja lahutipurgi all paberilehte, millel liigne lahusti, või värv pintslist välja "suruda".
Et katvust parandada, on soovitav mudel üle kruntida - kruntvärvi peale jääb värv oluliselt paremini, kui siledale plastikule. Sobib suvaline aerosoolkrunt - enamasti on need helehallides toonides. Lased sellega mudeli kergelt üle - värvikiht ei pea üldse paks saama. Lased ööpäeva kuivada ning siis alles lähed mudelivärvidega kallale.
Kui mudel on pintsliga värvides korraliku värvkatte peale saanud, ei ole see siiski ühtlane - eriti nurga alt vaadates on pintslitõmbejooned ikka näha. See ei tulene mitte sellest, et värvikiht oleks ebaühtlane, vaid, et värv läigib pintslitõmbesuunas erinevalt - isegi see värv, mis peaks täiesti matt olema. Siin aitab jällegi välja aerosoollakk. Mina olen kasutanud poolmatti (satiin) lakki (Duplicolor - selline harilikust väiksemas aerosoolpurgis nitrolakk oli), mis andis võrdlemisi sileda pinna. Jällegi - ei tohi paksult üle lasta.
Selliselt aerosooliga kruntides, pintsliga värvides ja aerosoollakiga lakkides on võimalik saada täiesti aerograafiga võrreldav tulemus. Eriti tumedate värvide osas.
2. Tegu on hilise Tiigriga - kummibandaažidega rattad on asendunud metallratastega - on ka muid erinevusi. Need Tiigrid olid kõik kollakaspruunid ning kaetud rohe-pruunilaigulise kamoflaažiga. Kuna värvid pintsliga, siis soovitan poes mudeleid valides juba eos arvestada, et neid oleks võimalik tumedatesse toonidesse värvida. Sellist kollakaspruuni tooni, nagu sakslased alates 1943. aastast kasutasid, on jõle raske pintsliga normaalselt peale saada - olen proovinud - nagu eelpool öeldud, kuni kuus kihti värvi.
Kristjan
Re: Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Tere tere. Plaanin endale soetada aerograafi ning tahaksin küsida,et kas on vahet milline kompressor sul on?
[i]There is no escape from the enemy within[/i]
- mudelipoiss
- Liige
- Postitusi: 136
- Liitunud: 25 Mär, 2012 16:59
- Asukoht: Õismäe
- Kontakt:
Re: Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Endal hea värvida kodus isal kompressor olemas!
Sd.Kfz. 251/1 Ausf. A
Re: Tiigrite ja muude kiskjate pesa
Kas see oli siis vastus eelnevale küsimusele?mudelipoiss kirjutas:Endal hea värvida kodus isal kompressor olemas!
Arvan küll, et oleks aeg juba mõttetutele postingutele piiri panema hakata - grafomaanlik kõhulahtisus või mis?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist