Militaartehnilised kurioosumid...

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Militaartehnilised kurioosumid...

Postitus Postitas Lemet »

Venelaste endi poolt kurioosumiks tunnistatud(tööd toimusid ühe lennuki kallal ja lõpetati perspektiivituks tunnistamisega)- 50-ndatel konstrueeritud lennuki An-14 lennuväljatul maastikul opereerimapaneku katse.

Pilt
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Militaartehnilised kurioosumid...

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Tegelikult on siiski tegu filmi jaoks tehtud Su-27 koopiaga...
Ma ei lugenud enne mis sa kirjutasid, see mulaaz kargas kohe silma, pärislennuk on ikka hulka suuremate mõõtudega.
Su-27 ühe tiiva ulatus on umbes võrreldav tagaplaanil paistva betoonposti pikkusega.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Basilio
Liige
Postitusi: 701
Liitunud: 08 Veebr, 2008 13:36
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Militaartehnilised kurioosumid...

Postitus Postitas Basilio »

Lemet kirjutas: Nõukogude praporštšik oli ikka üks äraütlemata määramata suurus. Mida kõike varjule ei tiritud.
Jah, ka väike raketisaba paistab pildilt. Arvatavasti mutitõrjerakett... :lol:
Nimi on Basilio, kõuts Basilio!
Tarmo Männard
Liige
Postitusi: 1327
Liitunud: 08 Sept, 2005 0:35
Asukoht: Tallinn, Õismäe
Kontakt:

Re: Militaartehnilised kurioosumid...

Postitus Postitas Tarmo Männard »

Kas ma sain õigesti aru, et see koleda kujuga militaardisaini ere esindaja on lennuk, mis maandub õhkpadjale?
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Militaartehnilised kurioosumid...

Postitus Postitas Lemet »

Nimelt nii, isand Tarmo.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
ivanorav
Liige
Postitusi: 922
Liitunud: 30 Juun, 2008 22:38
Asukoht: Soome
Kontakt:

Allveelaev-lennukikandja hukk!

Postitus Postitas ivanorav »

http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-hampshire-18025157
_60307909_m2raf.jpg
_60307909_m2raf.jpg (18.87 KiB) Vaadatud 8906 korda
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

Postitus Postitas setu »

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


väga hea videomaterjal: http://youtu.be/SgHSaNtAMjs

On the road, the 3-wheeled PAL-V ONE can reach speeds up to 112 mph and go from 0 to 60 in about 8 seconds. Thanks to a cutting edge tilting system, the steering emulates the agility and razor sharp cornering of a motorcycle as well. But if crossing a lake, taking a shortcut to a nearby town, or just ballin’ out is on your list, then driving to the nearest airfield and deploying the PAL-V ONE’s blades takes all but 10 minutes. More details and video after the jump.

In the air, it can reach speeds of up to 112 mph and fly at an altitude of 4,000 feet. As it stands, most countries have strict regulations concerning airspace usage, and for good reasons. However, the PAL-V ONE is designed within current certification and regulations frameworks for a vast majority of countries, and no rules need to be changed to be granted use of this vehicle. Small, non-commercial airports are ideal as they offer uncontrolled Visual Flight Rules (VFR) traffic zones. A flyer’s license and flight navigation skills are also obviously required unless you only intend to stay on the ground. But chances are nobody will want to pass the opportunity to soar over a traffic jam and show off to all the poor suckers trapped in it.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

Re: Militaartehnilised kurioosumid...

Postitus Postitas setu »

Pole küll militaartehniline kurioosum, kuid iseenesest võiks Eesti piirivalve olla huvitatud küll:

PHIBIAN

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Phibian is the largest wheeled High Speed Amphibian (HSA), ever created. Capable of highway speeds on land and in excess of 30mph on water, the Phibian enables excellent marine, highway and offroad performance. It is also able to carry 1500kg of cargo or 15 passengers. Designed as the platform of the future for many amphibious purposes including for first responders and rescue.

Type:
twin turbo diesels (land) with twin jet drives (water)
Horsepower (hp / kW): 500 / 368
Water speed (mph):
more than 30

Occupants:
three crew, 12 people
Curb weight (lb / kg): 4500 base
Payload (lb / kg):
3307 / 1500
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
xawa
Liige
Postitusi: 380
Liitunud: 30 Okt, 2007 0:42
Kontakt:

Re: Militaartehnilised kurioosumid...

Postitus Postitas xawa »

"Ulpivad Hauakivid"
http://en.wikipedia.org/wiki/Concrete_ship

Kui I Maailmasõja ajal oli nappus metallist, võttis üks Norra leidur laevaehituses kasutusele betooni. 1917-18 valmistasid briti laevaehitajad betoonist parvesid ning kalalaevu. Betoonist valmistatud laevad olid tavalistest tunduvalt raskemad, kuid nende valmistamiseks kulus vaid üks kolmandik metalli tavapärastest laevadest.

Ameeriklased kavatsesid valmistada sel meetodil 12 sõjalaeva. Esimene neist sai nimeks Polias. Kuigi need laevad olid kasutuskõlbulikud, ei leidnud nad meremeeste poolt poolehoidu. Viimased kutsusid antud imesõidukeid "Ulpivateks Hauakivideks". Erilist kasutust need laevad ei leidnud, kuid I Maailmasõja lõpus kasutati neid vägede Euroopast kojutoomiseks. Pärast sõja lõppu loobuti betooni kasutusest laevaehituses.

Juba valmis ehitatud laevad leidsid erinevaid kasutusi. Mõni muudeti muuseumiks, mõni kasiinoks. Atlantus - üks betoonlaevadest leidis oma kurva otsa 1926 aastal New Jersey's , kui torm ta liivasele kaldale kinni uhus. Hoolimata mitmetest katsetest see kätte saada püsib ta siiamaani Cape May Sunset Beachil. Google Earthis võib viimase jäänused leida koordinaatidelt 38°56'39.58" N 74°58'19.53" W.

Pilt
http://www.jerseyboardwalk.com/atlantus.htm
Kasutaja avatar
T-62
Liige
Postitusi: 888
Liitunud: 24 Juul, 2007 9:50
Asukoht: Pärnumaa metsad
Kontakt:

Re: Militaartehnilised kurioosumid...

Postitus Postitas T-62 »

Päris palju tänapäeva mõistes andekaid lahendusi.
http://fishki.net/comment.php?id=117436

Eks suur enamus ole ju siit läbi käinud, mõned siiski alles avastamata.
Kasutaja avatar
Basilio
Liige
Postitusi: 701
Liitunud: 08 Veebr, 2008 13:36
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Militaartehnilised kurioosumid...

Postitus Postitas Basilio »

T-62 kirjutas:Päris palju tänapäeva mõistes andekaid lahendusi.
http://fishki.net/comment.php?id=117436

Eks suur enamus ole ju siit läbi käinud, mõned siiski alles avastamata.
Bože moi! Arvasin et olen peaaegu kõike näinud, aga plekist lenduri-alukad ja soomustatud sitamaja-"pepelats" suutsid ikka sõnatuks võtta... :mrgreen:
Nimi on Basilio, kõuts Basilio!
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5552
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Militaartehnilised kurioosumid...

Postitus Postitas Manurhin »

Iseenesest on täismetallist peldik-pepelats ju väga hea idee. Täiesti vandaalikindel. Eriti kui veel vandaalikindel WC-paber ka sinna sisse panna.
Pilt
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
xawa
Liige
Postitusi: 380
Liitunud: 30 Okt, 2007 0:42
Kontakt:

Re: Militaartehnilised kurioosumid...

Postitus Postitas xawa »

Tõeline kosmoserelv TP-82
Vene kosmonaudid kandsid seda kolmeraudset relva kaasas oma kosmosemissioonidel aastatel 1986-2006. See ei olnud siiski mõeldud võitluseks vaenulike tulnukatega, keda võib kosmoses kohata, vaid pigem oli tegu ellujäämisvahenditega kui maandutakse mõnda kaugesse siberi kolkasse, et kaitsta end kiskjate eest.

Pilt
http://en.wikipedia.org/wiki/TP-82
Kasutaja avatar
Castellum
Liige
Postitusi: 2698
Liitunud: 27 Dets, 2008 23:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Militaartehnilised kurioosumid...

Postitus Postitas Castellum »

xawa kirjutas:Tõeline kosmoserelv TP-82
Vene kosmonaudid kandsid seda kolmeraudset relva kaasas oma kosmosemissioonidel aastatel 1986-2006. See ei olnud siiski mõeldud võitluseks vaenulike tulnukatega, keda võib kosmoses kohata, vaid pigem oli tegu ellujäämisvahenditega kui maandutakse mõnda kaugesse siberi kolkasse, et kaitsta end kiskjate eest.

Pilt
http://en.wikipedia.org/wiki/TP-82
Mind köitis vajadusel lisaõlatugi, mis eraldi toimib ka kiinina...
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
vax
Liige
Postitusi: 279
Liitunud: 14 Juun, 2005 14:24
Kontakt:

Re: Militaartehnilised kurioosumid...

Postitus Postitas vax »

xawa kirjutas:"Ulpivad Hauakivid"
Pärast sõja lõppu loobuti betooni kasutusest laevaehituses.
Natuke asjatundmatu jutt. Betooni kasutatakse laevaehituses päris laialdaselt. Kasvõi pargaste kerematerjalina, aga ka mujal.
Meil käib suviti Prangli sadamas üks soomlane oma betoonjahiga. Väljast ei ütlekski, alles lähemalt uurides saab aru.
Betooni kasuks räägib selle pikaealisus, sel ajal kui muud materjalid juba väsima hakkavad, betoon alles tugevneb.
Üks näide jahikerest:
Pilt
[url=https://mapsengine.google.com/map/edit? ... j2L2q5JtVA]Peeter Suure Merekindluse interaktiivne kaart[/url]
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline