vaoinas kirjutas:Väga meeliülendav näeb see välja juba praegu.
Mootor oli juba eelmise sissekande ajal päris hea (ehk jagaksid, mis meetodil sa need värvikahjustused tegid - sool, või juukselakk?) aga praeguseks pole mootori juures veel lõppviimistlust näha. Järeldan, et rohked mustjaspruunid õlilaigud ja jooksunired, tolmustesse kohtadesse valgunud õli ning tolm ise tulevad alles lõpujärgus, siis kui üldinegi masina tolmutamine käsil on.
Üks märkus ka - kas radiaator plekist radiaatorivõre taga ei peaks mitte metalne olema? Kunagi Voroshilovetsi juures oli sellest samuti juttu.
PS. edaspidi sooviks suuruse hindamise mõttes üht tikutoosiga pilti ka.
Lase samas vaimus edasi - oled ju väheseid siin, kes suvelgi mudelit teha viitsivad.
Kristjan
Alustame siis otsast. Mootor on algselt krunditud Vallejo Grey Primer-iga, siis Model Masteri Steel, millel lasin ilusti ööpäeva kuivada, juukselakk kahes õhukeses kihis peale ja siis kiht Vallejo Olive Drab-i (Akrüül koorub paremini juukselakiga maha ja seetõttu saigi valitud just Vallejo). Ja siis kohe kui pealmine kiht oli puutekuiv, lendas vesi otsa ja vaikselt lühikese pintsliga nühkima.
Mis puutub mootori lõppviimistlusse siis jah, kõik see, mida ütlesid, on ka niimoodi plaanis. Selle jaoks on paar abimaterjali kaugetest maadest minu poole teel ja ka testin hetkel ühte maalikunsti vahendit, mis õnnestumise korral läheb raudselt kasutusse ja kindlasti jagan ka teistega. Seniks hoian saladust
Mis puutub radikasse, siis on ta ikka Model Master Exhaust-iga värvitud, kuid pildistamisenurk sattus pisut kehvasti ja läbi esivõre on fotol ainult aimata metalsust. Märkasin seda ise ka alles nüüd. Reaalsus on ikka teine. Eks katsun uue pildi teha koos siis "hädavajaliku"

tikutopsiga.