Minge ja kontrolligeMetsakalmistu kv5 4020 Puusepp Endel 23.01.1996
E. Puusepa Pe-8
-
toomas tyrk
- Site Admin
- Postitusi: 5716
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
-
metsapoole
- Liige
- Postitusi: 315
- Liitunud: 16 Apr, 2012 17:31
- Kontakt:
Re: E. Puusepa Pe-8
Militaarsportlikust huvist sai üles otsitud Puuseppa Pe-8(Tb-7) ja algajale nagu ma olen avastamis
kuhjaga.Näiteks"metsasarv" v-keps kahele kolvile.....
Kahjuks mootori m40f pilti google maailmast ei leidnud aga m40 on vist sarnane.
kuhjaga.Näiteks"metsasarv" v-keps kahele kolvile.....
Kahjuks mootori m40f pilti google maailmast ei leidnud aga m40 on vist sarnane.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: E. Puusepa Pe-8
vau, milline tükine insenerikunsti.....
ja veel töötav vene turbomootor, mis kestis Berliinini ja tagas... (mitte küll kõigil)
ja veel töötav vene turbomootor, mis kestis Berliinini ja tagas... (mitte küll kõigil)
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: E. Puusepa Pe-8
Ja praegu sõidab GoGrupi superrong kahe sarnase mootori jõul Piiteri vahet. Hommikul depoost tulles korraldab Pärnu mnt viadukti kandis gaasirünnaku ühes suitsukattega, pärast reisi toimub öine reanimatsioon depoos, kui see ei õnnestu, keeratakse tagavara mootorvagunit läbi Kopli kolmnurga ringi jne. Elevust kui palju.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: E. Puusepa Pe-8
Pildil näib olevat veel järjestikune turbosüsteem, kus esimene puhub tagumisele (et viimane kokkuvõttes suuremat trukki annaks).
Mootor näib olevat kahetaktiline (plokikaane väike kõrgus).
Mootor näib olevat kahetaktiline (plokikaane väike kõrgus).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: E. Puusepa Pe-8
Nii keeruliseks pole ka vaja asja mõeldaKapten Trumm kirjutas:Pildil näib olevat veel järjestikune turbosüsteem, kus esimene puhub tagumisele (et viimane kokkuvõttes suuremat trukki annaks).
Mootor näib olevat kahetaktiline (plokikaane väike kõrgus).
Kui hoolega vaadta, siis parempoolse turbo juures on kolmik ja vasakpoolsele turbo juurest tuleb sisselaskollektor parepoolse turbo tagant.
Kahetaktiline ei tohiks ta olla, selleks on väljalaskekollektorid liiga kõrgel. 2 taktilistel on need asjad ikka nii madalal kui saab, muidu jääbe effektiivne töötakt lühikeseks. Tõukurvarrastega mootori pea ei olegi kõrge.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: E. Puusepa Pe-8
АЧ-30, mida Pe-8 kasutati, oli neljataktiline diisel.
http://files.school-collection.edu.ru/d ... B-opis.htm
http://files.school-collection.edu.ru/d ... B-opis.htm
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: E. Puusepa Pe-8
Pea on sellistel mootoritel ikka madal mitte tõukurvarraste, vaid otse klappe käitavate (4 tk per silinder) kahe nukkvõlli tõttu. 
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: E. Puusepa Pe-8
Ise ka usud mida kirjutad? See mida sa kirjeldad on kõige kõrgema ehitusega silindripea üldse, mida leida võib.Kapten Trumm kirjutas:Pea on sellistel mootoritel ikka madal mitte tõukurvarraste, vaid otse klappe käitavate (4 tk per silinder) kahe nukkvõlli tõttu.

võrdluseks
või veel parem võrdlus

toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: E. Puusepa Pe-8
Vähemalt DR1A mootori M756B silindripea eriti kõrgusega ei hiilga. Õieti on sel käkil monoblokid, kus silinder ja pea ühes tükis. Nukkvõllid jah üleval ja ajamihammasrattad väiksed, jõud neile tuli vist üles risti väntvõlli võllikesega koonushammasrataste kaudu.


Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Re: E. Puusepa Pe-8
GMC kahetaktilisel diislil (kahetaktilistel MAZ ja KrAZ autodel ning generaatoritel kasutatud mootorid JaAZ-204 ning -206 olid selle koopiad) on kaks väljalaskeklappi ning väljalaskekollektor plokikaane küljes..mx77 kirjutas: Kahetaktiline ei tohiks ta olla, selleks on väljalaskekollektorid liiga kõrgel. 2 taktilistel on need asjad ikka nii madalal kui saab, muidu jääbe effektiivne töötakt lühikeseks. Tõukurvarrastega mootori pea ei olegi kõrge.

Re: E. Puusepa Pe-8
ok, õigus jahh, disla ju ei vaja segu tekitamist.
aga siis peab läbipuhkeks ikka ülaadimine kohustuslik olema?
aga siis peab läbipuhkeks ikka ülaadimine kohustuslik olema?
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: E. Puusepa Pe-8
Kahetaktilised dislad ongi üldiselt ülelaadimisega, vene veoautodel (vanad MAZ-id näiteks) kasutati selleks mehhaanilist labakompressorit (kus pumpav element on 2 8-kujulist laba).
Kui on läbipuhe ülelaadimise abil, siis mõistagi on väljalaskeklapid kohustuslikud.
Kui on läbipuhe ülelaadimise abil, siis mõistagi on väljalaskeklapid kohustuslikud.
Võta need tõukurid sealt vahelt ära ja vaata palju madalamaks muutub.Ise ka usud mida kirjutad? See mida sa kirjeldad on kõige kõrgema ehitusega silindripea üldse, mida leida võib.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: E. Puusepa Pe-8
Ei pruugi olla. Näiteks DKW Sonderklasse/Schwebeklasse mootoril oli laadimine kolbkompressoriga, kuid klappe pole.Kapten Trumm kirjutas:Kui on läbipuhe ülelaadimise abil, siis mõistagi on väljalaskeklapid kohustuslikud.

Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist