- cruisemissile2.jpg (30.45 KiB) Vaadatud 5660 korda


Lemet kirjutas:Eelpool toodud piltidel peaks olema hetk üpris vahetult peale juhtunut. Järelikult pole olnud aega lennukijäänuseid ära koristada ja suuremad tükid peaksid silma hakkama. Näiteks sellised
Nii et see Pentagoni tabanud lennuki teema jääb minu jaoks ikkagi üpris segaseks ja väheusutavaks. Kuidagi väike ja puhas on see jälg. Aga see vaid minu arvamus.
ega tegelikult ikka pole küll. neid tõeks ostunuid on vaid näpuotsa jagu. ja su arutluskäik on siinkohal vale. isegi kui kõik senised vandenõuteooriad oleks tõeks osutunud, ei tähenda see, et ka järgmine vandenõuteooria on automaatselt ja kindlasti tõde.nuhk.Albert kirjutas:Ajalugu on näidanud, et paljud vandenõuteooriaid on osutunud teooriaks, tõeks.
nuhk.Albert kirjutas:Üks idiootsemaid võimudepoolseid tõendeid - kaksiktorni lennanud terroristi pass liugles kokkuvarisenud tornist tänavale. Ja seda täiesti tervena, samas kui inimene koos riiete, lennuki ja majaga algosadeks hõõruti! Kas terve mõistusega inimene saab sellist jura uskuda!!
estoniagi on juba nii kõvasti läbi käidud, et ainsad ellujäänud vandenõuteooriad hõlmavad peamiselt ufosid, vene allveelaevu ja kurat teab, mis jama veel.nuhk.Albert kirjutas:Kui juba jutt teooriatest, siis vahelduseks võiks tulla kodule lähemale ja tutvuda "Estonia" uputamise looga ning selle ümber vassimisega. Ja ärge tulge mulle ütlema, et süüdi oli ainult torm ja inimkäsi kaasa ei aidanud. Torm oli küll, kuid mitte ainus põhjus....
ma ei taha küll midagi otseselt väita aga olles sadu kordi näinud, kuidas mingid inimesed lihtlabaselt valetavad taolisi asju kokku ning neist siis juutuupi videod teevad, soovitaks ma küll seal esitatud "faktidesse" ja väidetesse väga kriitiliselt suhtuda. inimesed võivad ju olla surnud aga kes ja kuidas tõestaks seal esitatud kaasnevaid väiteid a'la "valitsus pakkus talle vaikimise eest raha" jne?rbl kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=bvay28lZiHU
aga ei tõesta ju. on ju selgelt näha, kui suure kaldenurga all lennuk torni tabas, sellest ka augu vertikaalne ulatus (kuigi iseenesest 6 korrust pole seejuures just kuigi suur number). siin tuleb aga mängu veel üks nüanss, millele keegi tähelepanu ei viitsi pöörata. WTC fassaad ongi see, mis ta on - FASSAAD. pealtnäha jätab see mulje, nagu oleks tegu massiivsete vertikaalsete betoontaladega aga tegelikult on tegu vaid kerge dekoratsiooniga. seepärast lõikasidki torne tabanud lennukid tornide fassaadidesse multifilmilikud lennukisiluetid. tornide tegelik kandemehhanism asus aga nende keskel. selle vastu põrutades lennukid "aurustusidki".Troll kirjutas:Väga hea pilt, mis aga tõestab hoopis vastupidist väidetule! Nimelt on selle augu suurus 78-ndalt korruselt 84-ndani s.o auk ulatus läbi seitsme korruse! Minu toodud pildil on aga näha, et Pentagonil oli isegi teine korrus enne katuse sissekukkumist peaaegu terve. Isegi mõned aknaklaasid olid terved, ehkki asusid ainult paari meetri kaugusel tabamiskohast:
see on küll äge teooria ja veel kõvem motiiv. raamatupidajate vandenõu. lahtilaskmise hirmus korraldasid nad rünnaku pentagonile ja jälgede segamiseks lasid lisaks ka tornid uppi.Pirr kirjutas:Kui ma hästi mäletan, siis Pentagonis selles osas, kuhu väidetav lennuk sisse lendas, tegeles siseauditiga, millest olla ilmnenud suuri finantsilisi puudujääke ...
nagu näiteks need?Pirr kirjutas:Lennukid, mis kaksiktorne rammisid, olid üleni halli värvi. Tavaliselt on reisilennukitel ikkagi suurelt lennufirma sümboolika peal, aga nondel lennukitel polnud midagi (kulusid maha äkki viimase lennu ajal)
Pentagoni rammis ikkagi Boeing 757-223! Kas Boeing 757-223 ja Boeing 757-200 on veljeaugud samad?Satakas kirjutas:
Kujutan ette, et 800 km/h alla sööstev ligi 100 tonnine mass peaks märkimisväärselt rohkem purustusi tekitama kui seda teeb sama mass poole väiksema kiiruse juures. B-757 tiivaulatus on pea 40 meetrit, pikkus ligi 50, mass kah saja tonni tuuri- kõige selle jaoks on kummaliselt vähe jälgi. Ja pole need pildid midagi nii väga erapoolikud- kui analoogse suurusega lennukid tekitavad selliseid jälgi ja neist jäävad järele sellised tükid, siis kuidas Pentagoni juures pole ei ühtesid ega teisi? Muideks, kas toodud pildil on seinas olev auk hoone välisseinas? Sellisel juhul pole ju kiirust ollagi olnud, sest tiivad pole ju seinani jõudnudki...mis on vahet lennukil, mis kukkus alla maapinnale (lennukid tavaliselt ei kuku maha nina ees ega täiskiirusel) ja lennukil, mis sööstis 800km/h nina ees massiivsesse betoonist ja paekivist hoonesse ning seisis järgmisel sajal meetril ehk silmitsi seinte, talade, tugisammaste ja muu taolisega?
ka siin aitab väike armas guugel. ilmselt tegi pildi autor näpuka. nett on täis samu võrdlusi ka viitega 223 veljele.rbl kirjutas:Pentagoni rammis ikkagi Boeing 757-223! Kas Boeing 757-223 ja Boeing 757-200 on veljeaugud samad?Satakas kirjutas:
WTC tornide välisseinte massiivsed teraspaneelid olid sellised, kus kohas see kerge dekoratsioon sul veel siin on?Satakas kirjutas:siin tuleb aga mängu veel üks nüanss, millele keegi tähelepanu ei viitsi pöörata. WTC fassaad ongi see, mis ta on - FASSAAD. pealtnäha jätab see mulje, nagu oleks tegu massiivsete vertikaalsete betoontaladega aga tegelikult on tegu vaid kerge dekoratsiooniga. seepärast lõikasidki torne tabanud lennukid tornide fassaadidesse multifilmilikud lennukisiluetid. tornide tegelik kandemehhanism asus aga nende keskel. selle vastu põrutades lennukid "aurustusidki".
ma kordan veel: kus on märkimisväärselt suuremad purustused tornides? tabasid neid ju väidetavalt sama massiga objektid ja mitte palju väiksematel kiirustel. või olid need ikkagi mingid cessnad või ikkagi siiski hologrammid?Lemet kirjutas:Kujutan ette, et 800 km/h alla sööstev ligi 100 tonnine mass peaks märkimisväärselt rohkem purustusi tekitama kui seda teeb sama mass poole väiksema kiiruse juures. B-757 tiivaulatus on pea 40 meetrit, pikkus ligi 50, mass kah saja tonni tuuri- kõige selle jaoks on kummaliselt vähe jälgi. Ja pole need pildid midagi nii väga erapoolikud- kui analoogse suurusega lennukid tekitavad selliseid jälgi ja neist jäävad järele sellised tükid, siis kuidas Pentagoni juures pole ei ühtesid ega teisi?
sellest lõigust ei saa küll aru, äkki oled spetsiifilisem?Lemet kirjutas:Muideks, kas toodud pildil on seinas olev auk hoone välisseinas? Sellisel juhul pole ju kiirust ollagi olnud, sest tiivad pole ju seinani jõudnudki...
asuvad küll veidi ja see võrluse puudulikkus on küll pildi autori kapsaaeda, ehkki pildiga käib kaasas ka terve veebisait ja võimalik, et seal on lähemalt seletatud. ta oleks tõesti pidanud võrdlema rattaid õige nurga alt. aga kuna ta soov on näidata hoopis detailide võrdset hulka siis seepärast ta seda ei teinud. oskan ka aimata, miks. vaata, lillad vidinad on valuvormist kaasa saadud rummuäärise toed. punased ja kollased on aga hiljem puuritud ja/või freesitud avad. olen üsna kindel, et tigede ja aukude omavaheline asetus ei oma mingit konstruktsioonilist rolli ning kõigil sama mudeli ratastel on need asendid veidi erinevad, sõltudes sellest, mis asendis töömees veljetooriku tööpinki suskas. ja kui keegi tuleb tõsimeeli ilma boenigu ekspertide toeta väitma, et see asetus on ohutuse seisukohast väga oluline, siis mina küll enam lennata ei julge kui mu ellujäämine sõltub niivõrd marginaalsetest asjadestLemet kirjutas:Toodud rummu pildil on mingi jama- lillad ringid asuvad kollaste numbrite suhtes erinevalt...
"kuskilt on läbi jooksnud" pole just kuigi hea argument aga see selleks. läheneme loogiliselt.Lemet kirjutas:Ja veel- on kuskilt andmeid läbi jooksnud, palju seal lennukil veel paakides kütet olla võis? Plahvatamine plahvatamiseks, aga põlema ja leeki õhutama peaks lennukipetrool ikka päris korralikult ja selle va "sajameetrise" tee peale peaks seda päris korralikult ka maha jääma. Kui juba L-39 (massiga neli tonni ja pool tonni, millest kütus on max. tiba üle tonni- Boeing 757 kütusehulk on aga üle 40 tonni) tekitab maha kukkudes sellise tulemöllu
no me vist oleme eriarvamusel fassaadi tähendusest. loomulikult olid seal talad aga need olid õrnad. need ei kandnud muud kui fassaadikattematerjali.rbl kirjutas:WTC tornide välisseinte massiivsed teraspaneelid olid sellised, kus kohas see kerge dekoratsioon sul veel siin on?
aga tuleb välja, et just nii ta ongi.corvus kirjutas:Saan ma õieti aru, et kogu vandenõu Pentagoni puhul oli ülesse ehitatud ehku peale? Et, ehk keegi juhuslikult ei filmi samal hetkel seal kandis? Ja seetõttu otsustati asi lausa päise päeva ajal mõne mitte-Boeinguga ära teha? Või mida siinsed ametliku versiooni kahtlejad silmas peavad, mis sinna siis lendas? Ei lennanudki midagi? Ja kogu konspiratsioon jääb ka siis veel nagu selle ehku peale, et ehk ei märgata kui kümned tegelased usinasti lennukidetaile loetud minutid peale pauku külvavad ümbrusesse ja majasse? Et siis kõik saabunud tuletõrjujad-politseinikud on ka salaorganisatsiooni "Pauk ja välk" liikmed? Või lihtsalt ametnikud, kes kõik korraga sulgevad silmad?
Nagu me teame, siis WTC puhul on neid tsivilistide juhuslikke linte rohkem kui üks, kuhu teraslinnud kenasti mitmest rakursist jäädvustusid. Ja kogu muu tegevus samal ajal. Kuidagi sitt konspiratsioon kogu selle planeerimise juures, kui pead peale pauku tükk aega veel värisema, et äkki kuskilt ilmub välja lint või kaks, kus on näha mõni Gulfstream Pentagoni maandumas hoopis? Või kuidas veokitelt laetakse maha lennukidetaile, samal ajal kui tuletõrjujad lähedal tuld kustutavad?
Kuidagi raske uskuda, et kogu lootus nn järellintide konfiskeerimiseks ennem eetrisse jõudmist, jäi vandenõus osalevate FBI agentide kanda... Mis siis, kui samal ajal sealkandis mõni mitte just kõige sõbralikuma riigi saatkonna töötaja piknikku peab? Kaameraga.
loomulikult oli see planeeritudrbl kirjutas:Ega seda ei eitatagi, et need lennukid sinna ei lennanud aga kogu sündmus ise oli kunstlikult lavastatud. Kõik käis etteplaneeritud tsenaariumi järgi.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline