Peeter Suure merekinduse kaart
Re: Peeter Suure merekinduse kaart
Castellumi riputatud pilti ei näe kahjuks!
Lisan kaardi Mäerannast Kaardile märgitud ka Lukko(a) villa asukoht. Astangu tunnellaod pidid plaanijärgselt sinnamaani kulgema.
Lisan kaardi Mäerannast Kaardile märgitud ka Lukko(a) villa asukoht. Astangu tunnellaod pidid plaanijärgselt sinnamaani kulgema.
Re: Peeter Suure merekinduse kaart
Väga vabandan, tõesti tulnud uut moodi välja...aga kuidas Sul õnnestub neid sellisena üles laadida?ivalo kirjutas:Castellumi riputatud pilti ei näe kahjuks!
Lisan kaardi Mäerannast Kaardile märgitud ka Lukko(a) villa asukoht. Astangu tunnellaod pidid plaanijärgselt sinnamaani kulgema.
Vanal viisil:
http://static1.nagi.ee/i/p/864/49/21612461f1521b_o.jpg
Seis mai 1917. Allikas: RGAVMF 949.2.26
PS: kohanimi on ikka Lucca. Esimene teave siit:
http://www.mois.ee/harju/lucca.shtml
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
Re: Peeter Suure merekinduse kaart
Pärastsõjajärgne. Lihtsalt välistamise meetodil, sest venelaste kinnituse järgi polnud seal varem mingit patareid. Idee on sarnane Pakri ps rdt-patareide ÕT-ga, sealt ka minu hüpotees Suurupi rdt-patarei(de) ÕT kohta.Kapral Karu kirjutas:Mis aegne patarei see on ja kus täpsemalt asus?Castellum kirjutas:- Pakri poolsaarega on sarnasusi ÕT-patareide paigutamise põhimõttes (praegu on täpne ÕT-patarei asukoht teada küll ainult Mäerannas).
Üritan kaardile panna. Kui nüüd lumi korra ära läheb, käin korra niikuinii seal ära. Võib ka ühise külastuse organiseerida...
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
Re: Peeter Suure merekinduse kaart
Browse aknast pildi ja Lisa fail.
Aseta postitusse saad ise valida, kuhu pildi paned.
Võtad
Aseta postitusse saad ise valida, kuhu pildi paned.
Re: Peeter Suure merekinduse kaart
Jäi kripeldama, et pole vist ikka õige suund...praegusel ajal hea üle vaadata, ja kasutasingi juhust. Pakun praegu sellise suuna välja:ivalo kirjutas:Reljeefikaardi järgi peaks tamm Koldesse välja jooksma punasega kriipsutatud suunal.

ehk siit nurga alt paremini:

ehk siis kaardi pealt - ivalo pakutu on punane, minu pakutu on oranž. Lilla on pärastsõjärgne laiarööpmeline:

Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
Re: Peeter Suure merekinduse kaart
Castellumil täiesti õigus!
Käisin ise ka seda suunda mõlemalt poolt üle kaemas.
Praegu, kus puudelt lehed maas ja malts kokku vajunud on trassi Kolde poolne ots väga hästi nähtav. Metsatukas on alles isegi kraavid raudteetammi äärtes.
Kaob trass ainult veneaegse raudtee piirkonnas, maapinna järgi otsustades on hipodroomi suunal tammist pinnast võetud.
Käisin ise ka seda suunda mõlemalt poolt üle kaemas.
Praegu, kus puudelt lehed maas ja malts kokku vajunud on trassi Kolde poolne ots väga hästi nähtav. Metsatukas on alles isegi kraavid raudteetammi äärtes.
Kaob trass ainult veneaegse raudtee piirkonnas, maapinna järgi otsustades on hipodroomi suunal tammist pinnast võetud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 1133
- Liitunud: 14 Dets, 2004 13:44
- Kontakt:
Re:
Kuidas Sa seda tegidvax kirjutas:Kuna Google Maps tekitas probleeme kõikide objektide samal kaardil (mitte)näitamisega, siis sai tehtud väike rats, uus aadress on:
http://maps.google.com/maps?q=http://si ... indlus.kml

Re: Re:
natuke veel täiustada ja on päris hea kaartKapral Karu kirjutas:Kuidas Sa seda tegidvax kirjutas:Kuna Google Maps tekitas probleeme kõikide objektide samal kaardil (mitte)näitamisega, siis sai tehtud väike rats, uus aadress on:
http://maps.google.com/maps?q=http://si ... indlus.kml?
Re: Re:
Sama aadress on tegelikult juba 3ndal leheküljel olemas, juba siis tekkis probleem kõige mahutamisega korraga kaardile.Kapral Karu kirjutas:Kuidas Sa seda tegidvax kirjutas:Kuna Google Maps tekitas probleeme kõikide objektide samal kaardil (mitte)näitamisega, siis sai tehtud väike rats, uus aadress on:
http://maps.google.com/maps?q=http://si ... indlus.kml?
Asja mõte siis selles, et tuleb kätte saada selle kaardi .kml aadress mida Google Eathis vaatamiseks oleks vaja, ning see omakorda sisestada kaardi otsingusse. Saadud otsing näitabki ära kõik olemasolevad punktid ühel lehel.
Et oleks raskem!
Re: Peeter Suure merekinduse kaart
Järgmine etapp võiks olla selle kaardi integreerimine weebilehte, kus oleks siis objektid täpselt klassifitseeritud ja üksikasjalikult kirjeldatud.
[url=https://mapsengine.google.com/map/edit? ... j2L2q5JtVA]Peeter Suure Merekindluse interaktiivne kaart[/url]
Re: Peeter Suure merekinduse kaart
Vajadusel saan lehe majutamiseks kohta pakkuda, seda kas ma kogu lehe loomiseks vajalikku veel mäletan on omaette teema. On keegi kes tahab/oskab selle lehe ise valmis teha?
Et oleks raskem!
Re: Peeter Suure merekinduse kaart
Vahepeal on Battali rahvas teinud tänuväärset tööd ja riputanud oma lehele eestiaegsed aerofotod Aegna, Naissaare ja Suurupi patereidest. Siinse teema jaoks kasulikud just raudteeliinide seisukohast.
http://www.battal.ee/istoria/shemy/foto20.html
http://www.battal.ee/istoria/shemy/foto20.html
Re: Peeter Suure merekinduse kaart
Ega keegi, kes oleks kursis Hiiu ja Nõmme vanema ajalooga ei tea, kas üks hoone, mis asub mööda Pärnu maanteed mööda linnast välja sõites paremat kätt, veidi enne Hiiu jaama ja Hiiu kõrtsu, kohe peale mingit hulgimüügiladu ei ole PSM-iga seotud? Hoone on suhteliselt pikk, ühekorruseline ja viilkatusega, paekivist, krohvitud ja valgeks võõbatud.
Hoone arhitektuur on selline väga kroonupärane.
Hoone arhitektuur on selline väga kroonupärane.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Peeter Suure merekinduse kaart
Kandsin mõned aastad tagasi PSMK 750mm raudteed kaardile. Ei ole kindlasti täiuslik aga lihtustatud ülevaate annab.
http://www.histrodamus.ee/?event=Show_m ... 3&lang=est
Kui lugu pausile panna, saab kaardil zuumida ja liikuda. Ärge laske ennast häirida kui kohati on arusaamatuid paralleelseid raudteelõike - see tuleb kaarditarkvara kohmakusest joonte pealemärkimisel.
http://www.histrodamus.ee/?event=Show_m ... 3&lang=est
Kui lugu pausile panna, saab kaardil zuumida ja liikuda. Ärge laske ennast häirida kui kohati on arusaamatuid paralleelseid raudteelõike - see tuleb kaarditarkvara kohmakusest joonte pealemärkimisel.
Front Line Eesti MTÜ
www.front-line.ee
www.front-line.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline