Mõnede lennundushuviliste meelest on tegu porriga kuubis, näiteks:
http://www.flightglobal.com/blogs/the-d ... th-fi.html
Artiklis võetakse asja veel suhteliselt rahulikult, aga mainitakse, et sellised tiivapealsed imepisikesed õhuvõtuavad on väga probleemsed, eriti suurematel kohtumisnurkadel. Samuti äärmiselt pisike väljalaskeava (ning üleüldse lennuki väiksus), mis teeb kahtlaseks, et kas seal üldse mõnda talutavat mootorit kasutada saaks (ja kindlasti mitte järelpõletiga). Samuti jääb kere suuruse tõttu siseruumi üliväheks relvade jaoks. Tasub vaadata ka seda pleksiklaasist mull-kuplit, mis kohutavalt moonutab väljavaadet (ja bubble-canopy Stealth lennukil, tõesti ?

) Mööndakse, et parimal juhul on tegu süsinikkiust mock-up'iga ning reaalselt saaks sellise mõõdu ja kujuga lennuk olla ehk veel kuidagi väga limiteeritud laadungiga alahelikiirusega pommitaja.
Kommentaarid on palju hullemad. Juhitakse tähelepanu, et selline telik ei tohiks kohe kuidagi ära mahtuda nendesse "aukudesse". Samuti ntx:
The cockpit shots show its a mockup. You can see the outer skin (fiberglass?) without any support structure just below point where the canopy closes. Also, that canopy closes how? And the avionics panel is a riot.
Samuti tasub märkimist, et mõnede arust meenutas video lendavast lennukist väga hobistie raadioteel juhitavaid mudeleid, a la see F-15:
http://www.youtube.com/watch?v=XXjJ0aMCmYk
Oma silm on kuningas, soovitan vaadata pilte:
Ma pidin hambad kurku naerma kui seda punnis bubble-canopy't ja tagaosa. Tükk aega ei saanud üldse aru, kus on õhuvõtuavad. Alla suunatud tiivaotstest ja nende mõjust "vargsusele" ei hakka üldse rääkima.