Mäletan, et kiirnuudlid (Mingid mivina omad vist sellise briketina) oli üks asjalikum artikkel pakis. Peaasjalikult seepärast, et kui igas olukorras ei olnud aega neist kuuma toitu valmistada, siis kannatas see kraam ka kuivalt söömist kas postil, või käigult ning seetõttu nälga ei jäänud.Need kiirnuudlid ja kartulipudrud on juba kord läbikäidud tee. Üleliigselt palavaid emotsioone need kellelegi ei tekita kuna nad on madala toiteväärtusega ning nende valmistamine eeldab vee keemasaamist.
Kaitsetööstus
Re: Kaitsetööstus
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kaitsetööstus
Süües sellist külma ja kuiva toitu, on ka abiks see taimeõli pakike, mis nuudlitega kaasas käib.
Aitab seks puhuks, kui need va jäägid pikemaajalise kuivtoidu söömise järel väljuda ei taha enam
Aitab seks puhuks, kui need va jäägid pikemaajalise kuivtoidu söömise järel väljuda ei taha enam

/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
-
- Liige
- Postitusi: 1068
- Liitunud: 15 Veebr, 2006 17:04
- Asukoht: Tallinn/Tartu/Võrumaa
- Kontakt:
Re: Kaitsetööstus
Nagunii on ju enamus toidud nendes pakkides olnud sellised, mida kannatab kuivalt ja külmalt süüa. Nende kiirnuudlite asemel istus mulle küll palju enam see pakike küüslauguleivakesi ja soolaleivakesi. Need olid vist selles esimese põlvkonna toidupakis (need, mis olid standartsed pakid pruuni kileümbrisega).
Aga et mis enne seda "I generatsiooni" pakki oli, seda täpselt ei mäletagi. Vist mingid suvaliselt kokkupakitud asjad? Teinekord sai mitu õppust järjest ühte ja samasugust kiirsulguriga pakki (kus valdav komponent oli kiirnuudel ja muu taoline), mõnikord olid asjad värskelt poest ostetud, ja enne õppust komplekteeritud.
Üldiselt oli see esimene põlvkond suht söödav, kõige suuremat nurinat tekitas vist legendaarne Chilli-con-carne.
Teine põlvkond valmistas päris halva üllatuse. Panen nüüd huupi, aga võrreldes vana pakiga puudus sealt:
*kätepuhastuslapp,
*kohv (ma kohvi ei joo, aga mõned olid seetõttu päris nutuste nägudega),
*positsioonil näritav toit (kiirnuudlid, mingigi maitsega näkileivad või pähklid),
*magustoidu olemasolu oli kahtlane. moos oli hea, aga teda oli väga vähe ning seda Kreekas valmistatud rasvakäkki ei maksa vist halvaaks nimetada.
*näts? Mingis pakis oli igastahes 2 padjakesega Jenkki näts. Nätsudest enamvähem ainuke, mis sisaldab ksülitooli ja aitab happerünnakut vähendada kiiremini, kui tavaline Orbit/Dirol
Pealegi peaks nätsu närimine stressi alandama.
See-eest oli teise põlvkonna pakis:
*pasteet-see oli küll hea, aga sõltuvalt pakist sattus teinekord eriti väike ja eriti kallis mingine ööbikukeele pasteet, mida oli ikka vähe.
*põhitoidust põhjustas suuremat nurinat maksakaste, aga teised asjad, eriti need muud rannarootsi konservid olid eelmise põlvkonna pakkide soojast toidust paremad.
*Leiba oli palju ja leivale sai isegi pasteeti peale määrida, aga see hakkas teinekord juba nagu piknikupidamist meenutama
Üldiselt oli teise põlvkonna pakis vähe sellist kraami, mida tahtsid positsioonile kaasa võtta, et siis kasvõi magamajäämise vältimiseks seda närida. Aga keegi nälga ei surnud igastahes.
See suurepärane pulber, millest sai valmistada 2 liitrit jooki, jäi vist esimese paki aegadesse?
Eesti kaitsetööstusest läks see nüüd suure kaarega mööda, ehk tuleks tõsta meenutuste alla
Aga et mis enne seda "I generatsiooni" pakki oli, seda täpselt ei mäletagi. Vist mingid suvaliselt kokkupakitud asjad? Teinekord sai mitu õppust järjest ühte ja samasugust kiirsulguriga pakki (kus valdav komponent oli kiirnuudel ja muu taoline), mõnikord olid asjad värskelt poest ostetud, ja enne õppust komplekteeritud.
Üldiselt oli see esimene põlvkond suht söödav, kõige suuremat nurinat tekitas vist legendaarne Chilli-con-carne.
Teine põlvkond valmistas päris halva üllatuse. Panen nüüd huupi, aga võrreldes vana pakiga puudus sealt:
*kätepuhastuslapp,
*kohv (ma kohvi ei joo, aga mõned olid seetõttu päris nutuste nägudega),
*positsioonil näritav toit (kiirnuudlid, mingigi maitsega näkileivad või pähklid),
*magustoidu olemasolu oli kahtlane. moos oli hea, aga teda oli väga vähe ning seda Kreekas valmistatud rasvakäkki ei maksa vist halvaaks nimetada.
*näts? Mingis pakis oli igastahes 2 padjakesega Jenkki näts. Nätsudest enamvähem ainuke, mis sisaldab ksülitooli ja aitab happerünnakut vähendada kiiremini, kui tavaline Orbit/Dirol

See-eest oli teise põlvkonna pakis:
*pasteet-see oli küll hea, aga sõltuvalt pakist sattus teinekord eriti väike ja eriti kallis mingine ööbikukeele pasteet, mida oli ikka vähe.
*põhitoidust põhjustas suuremat nurinat maksakaste, aga teised asjad, eriti need muud rannarootsi konservid olid eelmise põlvkonna pakkide soojast toidust paremad.
*Leiba oli palju ja leivale sai isegi pasteeti peale määrida, aga see hakkas teinekord juba nagu piknikupidamist meenutama

Üldiselt oli teise põlvkonna pakis vähe sellist kraami, mida tahtsid positsioonile kaasa võtta, et siis kasvõi magamajäämise vältimiseks seda närida. Aga keegi nälga ei surnud igastahes.
See suurepärane pulber, millest sai valmistada 2 liitrit jooki, jäi vist esimese paki aegadesse?
Eesti kaitsetööstusest läks see nüüd suure kaarega mööda, ehk tuleks tõsta meenutuste alla

Riigi kaitse on liiga tähtis asi, et seda teistele usaldada.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kaitsetööstus
Tegelt rahaliselt on see toidupaki asi suht lahe KV-s.
Olen ise teinud pakke aasta tagasi kui raha oli kasutada ca 4,00 eur per nase ja võin kinnitada, et isegi shokolaadi sai sinna sisse pandud.
Asja ajavad kalliks need pisipakkides niksid-näksid. Kõhu sai täis küll ainult filee zelees tüüpi konservidest polnud juttugi.
Odavalt kõhu täis saamise iva on ise komplekteerimine ja toiduainete pakkimine.
Kui vaadata kilohinda, mis maksab toidpakis olev väide pudrupakike ja mis maksab kilone (rääkimata juba hulgipakendist), siis vahed on kordades ja tihti mitmekordsed.
Näiteks omadest kogemustest tean, et naljalt kalakonservi ei sööda, kuigi kalakonservid on võrreldavast lihakonservist poole odavamad.
Võrreldav on siis "kalalõigud õlis" vs "hea sealihakonserv" - või halvemal juhul räim tomatis vs "sabad-sarved".
Olen ise teinud pakke aasta tagasi kui raha oli kasutada ca 4,00 eur per nase ja võin kinnitada, et isegi shokolaadi sai sinna sisse pandud.
Asja ajavad kalliks need pisipakkides niksid-näksid. Kõhu sai täis küll ainult filee zelees tüüpi konservidest polnud juttugi.
Odavalt kõhu täis saamise iva on ise komplekteerimine ja toiduainete pakkimine.
Kui vaadata kilohinda, mis maksab toidpakis olev väide pudrupakike ja mis maksab kilone (rääkimata juba hulgipakendist), siis vahed on kordades ja tihti mitmekordsed.
Näiteks omadest kogemustest tean, et naljalt kalakonservi ei sööda, kuigi kalakonservid on võrreldavast lihakonservist poole odavamad.
Võrreldav on siis "kalalõigud õlis" vs "hea sealihakonserv" - või halvemal juhul räim tomatis vs "sabad-sarved".

/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Euro-Sadko'sid valmistatakse ette Eestis
Sama seltskonna poolt on järgmine maastikuvõimeline idaeuroopa odavveok turule tulnud, muidugi see on rohkem logistika teema (taga topeltrattad) ja mitte nii võimekas kui Sadko, Avia D120 4x4 http://www.avia.cz/en/models/avia-d120-4x4/
Shassiiauto eest taheti üksikostuna ca 53 000 eurot ilma käibemaksuta.
12-tonnine auto ca 8000 kg kandevõimega.
Samuti Cumminsi diiselmootori ja saksa käigukastiga, jaotuskast tsehhide oma töö, sillad jällegi lääne.
Kõige lähemal nn lääne masinatest on Iveco Daily 4x4 ja selle eest taheti 90 000 eurot.
Kui selle Avia küljest ratsida maha armeele mittevajalik (jääb plank varustus) ja kogused on suured, siis võib vist arvata, et auto hind suurt üle 40 000 euro ei tule.
Hinnavahe nende 20-30 aastat vanade saksas hooldatud Mersudega pole enam nii kosmiline midagi.
Shassiiauto eest taheti üksikostuna ca 53 000 eurot ilma käibemaksuta.
12-tonnine auto ca 8000 kg kandevõimega.
Samuti Cumminsi diiselmootori ja saksa käigukastiga, jaotuskast tsehhide oma töö, sillad jällegi lääne.
Kõige lähemal nn lääne masinatest on Iveco Daily 4x4 ja selle eest taheti 90 000 eurot.
Kui selle Avia küljest ratsida maha armeele mittevajalik (jääb plank varustus) ja kogused on suured, siis võib vist arvata, et auto hind suurt üle 40 000 euro ei tule.
Hinnavahe nende 20-30 aastat vanade saksas hooldatud Mersudega pole enam nii kosmiline midagi.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Euro-Sadko'sid valmistatakse ette Eestis
Veits vägivaldne võrdlus, kas pole? Sa peaksid siin dokumentidele toetudes ära nimetama kõik asjad, mis sisaldusid Mersu tehingu hinnas, alles siis saaks mingeid üldistusi teha.
Unforeseen consequences
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Euro-Sadko'sid valmistatakse ette Eestis
Mitte midagi vägivaldset selles pole.
Imeasju tehingus ei sisalda, tüüpilised 30 aastat vanad sõjavarude autod, millele on ca 15 000 euro eest erinevaid töid tehtud.
Hinda arvestades seal eriti palju osi vahetatud ei ole, sest veoauto puhul on hinnad sootuks teises klassis.
Tegemise juures pole just väga kulutada ka raatsitud, paistab juba 10 meetri pealt silma, kuid selle raha eest on autot küll ja rohkem.
Imeasju tehingus ei sisalda, tüüpilised 30 aastat vanad sõjavarude autod, millele on ca 15 000 euro eest erinevaid töid tehtud.
Hinda arvestades seal eriti palju osi vahetatud ei ole, sest veoauto puhul on hinnad sootuks teises klassis.
Tegemise juures pole just väga kulutada ka raatsitud, paistab juba 10 meetri pealt silma, kuid selle raha eest on autot küll ja rohkem.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Euro-Sadko'sid valmistatakse ette Eestis

Viimati muutis hillart, 22 Okt, 2013 15:13, muudetud 1 kord kokku.
Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)
Stellung halten und sterben!!
Stellung halten und sterben!!
Re: Euro-Sadko'sid valmistatakse ette Eestis
No siis ei tahaks uskuda, et tüki hind oli tõesti 20 000 Euri, sest sellise raha eest müüakse eraisikute poolt Saksamaal juba heas tehnilises korras 1981 aastast pärinevaid Unimoge. Juba 1990 alla 100 000 sõitnud 6 rattaline MAN maksab ca 24 000-30 000 Euri.
Unforeseen consequences
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Euro-Sadko'sid valmistatakse ette Eestis
Sa pole neid autosid vist ise näinud.
Öö ja päev võrreldes nende 5000 euroste DAF-idega. DAFidel polnud isegi maastikurehve.
See, mis seal tehtud on, võib Saksa töö hindades tõesti nii 15 000 eurot maksta.
Väliselt on auto suht pulkadeks lahti käinud, nt raamid paistsid värskelt värvitud.
Öö ja päev võrreldes nende 5000 euroste DAF-idega. DAFidel polnud isegi maastikurehve.
See, mis seal tehtud on, võib Saksa töö hindades tõesti nii 15 000 eurot maksta.
Väliselt on auto suht pulkadeks lahti käinud, nt raamid paistsid värskelt värvitud.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Euro-Sadko'sid valmistatakse ette Eestis
Nende Unimog´ide kohta ei saa küll ühtegi paha sõna öelda (hästi hooldatud, hästi ettevalmistatud, täispaketi tehnilise dokumentatsiooniga jne.), ning kui lõppeesmärgiks ikka kogu KV ja KL motoriseerimine (vähemalt) on, siis seda eesmärki täidavad nad edukalt. Alternatiiv neile masinaile on ju "konts ja varvas". Kas see viimane variant oleks siis mingis osas parem? 

Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)
Stellung halten und sterben!!
Stellung halten und sterben!!
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Euro-Sadko'sid valmistatakse ette Eestis
Need, mis tulid, pole Unimogid, vaid tavalised Mercedesese logistilised veoautod, millele on juurde tellitud vedav esisild (mersul saab sedasi tellida).
Saksamaal on sellised kompaniiveebli käsutuses kompanii kola vedamiseks.
Seepärast puuduvad ka kokkuklapitavad pingid kastis, mis nt DAF-idel on olemas.
Saksamaal on sellised kompaniiveebli käsutuses kompanii kola vedamiseks.
Seepärast puuduvad ka kokkuklapitavad pingid kastis, mis nt DAF-idel on olemas.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Euro-Sadko'sid valmistatakse ette Eestis
Mina räägin just nimelt Unimogidest. teiste kohta ei tea sõna võtta, sest pole neid nii peenelt näpuga katsunud ja roolis istunud. 

Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)
Stellung halten und sterben!!
Stellung halten und sterben!!
Re: Kaitsetööstus
Ega kellegil Loksal olnud EKTL'i väljapanekust pilte pole?
Re: Kaitsetööstus
Eesti kaitsetööstuse jaoks oleks sarnane CG -le mõeldud tarind vägagi jõukohane toode: http://soldiersystems.net/blog1/wp-cont ... W-Clip.jpg
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist