Pistik käru tulede jaoksretti kirjutas:Lahendasin selle müstika ise ära.Põhimõtteliselt oli seal kaks viga.Mõlemad sisuliselt ühes kohas.
Ostma pidin ühe detaili,millest FORD küsis 120€ ja maksis teises poes 3,60.
Pakkuge,mis detail see oli.

Pistik käru tulede jaoksretti kirjutas:Lahendasin selle müstika ise ära.Põhimõtteliselt oli seal kaks viga.Mõlemad sisuliselt ühes kohas.
Ostma pidin ühe detaili,millest FORD küsis 120€ ja maksis teises poes 3,60.
Pakkuge,mis detail see oli.
Koht on 50% õige, vastus 50% vale.jackpuuk kirjutas:Pistik käru tulede jaoksretti kirjutas:Lahendasin selle müstika ise ära.Põhimõtteliselt oli seal kaks viga.Mõlemad sisuliselt ühes kohas.
Ostma pidin ühe detaili,millest FORD küsis 120€ ja maksis teises poes 3,60.
Pakkuge,mis detail see oli..
Kusjuures olen tähele pannud, et olen hakanud kah linnaliikluses jalga siduril hoidma, isegi 95 aasta 1,8 mitsul on väänet linnaliikluses nii palju, et vahetan käike iga 10 km. tunnis järel. ST. esimene 20 teine 30, kolmas 40 ja siis neljas sisse (kolmandaga siiski pigem 45-50), 60-ne pealt kannatab tegelikult juba viienda panna.. Aga vähimagi gaasilisamise järel hakkab vastpunniv jõrin, seega neljas käik on sellele perevagunile sobiv. Minu punane armuke küsib samas (ehkki jõuab kiirendada ka 50-ne pealt viiendaga) pigem teist või kolmandat käiku, nii erinevad on need mootorid ja ülekanded (kered kah muidugi)jackpuuk kirjutas:See pidi küll üks ütlemata raske jalaga kodanik olema.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline