Internetis on vene asjadega enamasti nii, et üks loll kirjutab oma saidil, et on "pushrod engine" ja teised kopeerivad seda, teadmisi asja väljaselgitamiseks pole.Mul jäi kõrva, et seda autot olevat tehtud 6 aastat?
Muuseas, sooviks selle ülanukkvõllidega imemootori kohta viidet.
Olen seda ennegi tähele pannud, et idioodid armastavad antud teemal korrutada, kuidas president Zil kalluri mootoriga sõidab.
Zili kalluri mootor kaalub ligi 600 kilo, lapselegi selge, et sõiduautol ei saa seda olla.
http://www.autotravelblog.ru/chem-otlic ... zil-41047/
Lühidalt: mootoriplokk ja kaaned olid alumiiniumist (Zil-130 on üleni malmist), kasutati kahte kettajamiga ülanukkvõlli ja hüdraulilisi tõukureid, hülsid olid alumiiniumplokki pressitud (taolisel menetlusel koostatud alumiiniummootorit mujal NSVL-s ei kasutatud, ka Tsaikadel mitte).V-образный блок цилиндров (с прямым углом развала между рядами цилиндров) и головки блока отливались из алюминиевого сплава. Рабочий объем нового двигателя, по сравнению с взятым за основу мотором ЗиЛ-114, увеличился с 6959 до 7695 см3, а мощность возросла с 300 до 315 л.с. Вместо одного нижнего распредвала использовались два «верхних», расположенных непосредственно в головках цилиндров. ГРМ был оснащен гидравлическими компенсаторами, автоматически выбирающими зазор между рычагами и клапанами. Распредвалы приводились двухрядной втоулочно-роликовой цепью, что способствовало снижению уровня шума. В блок цилиндров запрессовывались «мокрые» чугунные гильзы с нижним упорным буртиком.
Eelkäija, Zil-4104 7,0 l mootor oli samamoodi analoogse ehitusega mootor
http://zil-avto.ucoz.ru/index/zil_4104/0-11