
ЗиЛ tänapäeval
Re: ЗиЛ tänapäeval
Vahemärkusena, kui ma mõned aastad tagasi Austraalias nägin ühte sõitvat ja ühte arvatavalt sõidukorras Nivat (pluss ühte aianurka jäänud ronti Gumtrees müügis), siis UK-s isegi kohalikud ei tea ega mäleta nendest masinatest midagi
. Lada kohta mõni teab, et oli mingi soviet car, aga Moskvitši ei mäleta enam keegi.

Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
5th Gear 2011: http://www.youtube.com/watch?v=IFx5b5Tpjfc
(üldiselt kiitev jutt)
Saksa keeles, võrdlus poolteist korda kallima Suzuki Jimny'ga
http://www.youtube.com/watch?v=G6suQt65yZU
(sakslased on kriitilisemad)
Mis märkimata jääb, et Nival on oluliselt edumeelsem neljarattaveo süsteem kui Suzukil,
(pidev nelivedu lukustatava keskdirentsiaaliga).
(üldiselt kiitev jutt)
Saksa keeles, võrdlus poolteist korda kallima Suzuki Jimny'ga
http://www.youtube.com/watch?v=G6suQt65yZU
(sakslased on kriitilisemad)
Mis märkimata jääb, et Nival on oluliselt edumeelsem neljarattaveo süsteem kui Suzukil,
(pidev nelivedu lukustatava keskdirentsiaaliga).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Samas, võiks küsida miks sai klass suurema auto eest küsida klass väiksema lääne auto hindaKapten Trumm kirjutas:
Kes keelt ei tönka, siis hinnad
Skoda 130 - 2598 naela
FSO - 2990 naela
Yugo - 3250 naela
2107 - 3725 naela
Sama raha eest lääne alternatiivid
Citroen 2CV - 3095 naela
Panda -3490 naela
Nende rahanumbrite eest ja nende piires oleks minu valik suht silmad kinni 2107 - ka siis, kui sama valik samades piirides tuleks secondhandist teha täna. Antud saadet tasub võibolla vaadata ka natuke poliitilises värvingus, huvitav, mida oleks see briti übermensch rääkinud 2CV sõiduomaduste ja müra kohta? Või Fiat Panda kiirendusest. Tõsi oli see, et mis 3500 naela eest uuena osta sai, ei kannatanud läänes tehtuna eriti autoks nimetamist.
Lõppjäreldus kasutatud Opel Kadeti kohta oli muidugi mõistlik ja õige, saadav hinna ja kvaliteedi suhe olnuks idabloki uutest parem.


Kusjuures 80 lõpu/90 alguse Tehnika ja Tootmises oli tõlke lugu mingist nõukogude ajakirjast/ajalehest-et miks müüakse meie head 08t Läänes pool muidu

Maksis samapalju kui Lancia mikroauto, samas Ritmo vmt eest saadakse palju rohkem.
Ega meil oli ju ka Lada 110 u 100 000 krooni. Aga selle raha eest oleks ikka palju paremaid kasutatud autosi saanud. Ju siis Läänes ka see 07 ei konkureerinud mitte nonde CV2htede vaid kasutatud autodega.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Edumeelne , aga kas tõsisemat maastikusõitu kannatab? Erinevalt Jimnist ei kannata. Vaata ka 4x4 foorumist ms seal sellest arvatakse.Kapten Trumm kirjutas:5th Gear 2011: http://www.youtube.com/watch?v=IFx5b5Tpjfc
(üldiselt kiitev jutt)
Saksa keeles, võrdlus poolteist korda kallima Suzuki Jimny'ga
http://www.youtube.com/watch?v=G6suQt65yZU
(sakslased on kriitilisemad)
Mis märkimata jääb, et Nival on oluliselt edumeelsem neljarattaveo süsteem kui Suzukil,
(pidev nelivedu lukustatava keskdirentsiaaliga).
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Ei kannata Jimny ka midagi, Kaitseliidus on kogemusi nende asjade nööri otsas tagasi tirimisega küllalt.Edumeelne , aga kas tõsisemat maastikusõitu kannatab? Erinevalt Jimnist ei kannata. Vaata ka 4x4 foorumist ms seal sellest arvatakse.

Ma ei tea, kui "tõsiseks offroadiks" seda pidada saab, aga mootori (näkane 1.3) on liiga nõrk ja sidur kärssab esimeses lumehanges jukerdades.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Isegi seal foorumis tegev ja ei arvata seal midagi hullu Nivade kohta .Sõidab neid ka veel võistlustelgi kusjuures originaal tehnikaga ning kannatavad need siin mahakirutud vene püsikiirusliigendid ka 31" Muzilla rehve. Aastaid tagasi lugesin autolehest , et Niva on konseptsioonilt maailma esimene " linnamaastur" sellest tingitud puuduseks ongi tõsisema offroadi sõitmise puhul "täisraami" puudumine sest kere väsib võistlusautodel paari aastaga .maksipoiss kirjutas:Edumeelne , aga kas tõsisemat maastikusõitu kannatab? Erinevalt Jimnist ei kannata. Vaata ka 4x4 foorumist ms seal sellest arvatakse.Kapten Trumm kirjutas:5th Gear 2011: http://www.youtube.com/watch?v=IFx5b5Tpjfc
(üldiselt kiitev jutt)
Saksa keeles, võrdlus poolteist korda kallima Suzuki Jimny'ga
http://www.youtube.com/watch?v=G6suQt65yZU
(sakslased on kriitilisemad)
Mis märkimata jääb, et Nival on oluliselt edumeelsem neljarattaveo süsteem kui Suzukil,
(pidev nelivedu lukustatava keskdirentsiaaliga).
Tahad joosta õpi kõigepealt käima !
Re: ЗиЛ tänapäeval
Äkki seletad mulle lollile kah, mis selle võrrimootori puhul nii erilist väljapaistvat oli, et seda isegi mainida tasuks?Kapten Trumm kirjutas: Sest tegelikult peale mootori (mis oli päris suur samm 2101 omast edasi) seal midagi väljapaistvat ju polegi.
Mingeid märkimisväärseid hobujõude kopikaga võrreldes juurde ei tulnud (kopikal oli 1,2 liitrit mootor, selle 1,3 vastu).
sitt päev, kellele kurdad
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Zuslik kirjutas:Isegi seal foorumis tegev ja ei arvata seal midagi hullu Nivade kohta .Sõidab neid ka veel võistlustelgi kusjuures originaal tehnikaga ning kannatavad need siin mahakirutud vene püsikiirusliigendid ka 31" Muzilla rehve. .maksipoiss kirjutas:Edumeelne , aga kas tõsisemat maastikusõitu kannatab? Erinevalt Jimnist ei kannata. Vaata ka 4x4 foorumist ms seal sellest arvatakse.Kapten Trumm kirjutas:5th Gear 2011: http://www.youtube.com/watch?v=IFx5b5Tpjfc
(üldiselt kiitev jutt)
Saksa keeles, võrdlus poolteist korda kallima Suzuki Jimny'ga
http://www.youtube.com/watch?v=G6suQt65yZU
(sakslased on kriitilisemad)
Mis märkimata jääb, et Nival on oluliselt edumeelsem neljarattaveo süsteem kui Suzukil,
(pidev nelivedu lukustatava keskdirentsiaaliga).

Minu arust üle 215/75 16 alla küll ei soovitata panna ja soovitatakse ainult nö maitse suhu saamiseks. Tõsisemaks ehitamiseks ja sõitmiseks seda küll keegi ei soovita.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Kes maksab, see tellib ka muusika. Ilmselt ei pidanud partei kabriolett-911 omamist igal nõukogude inimesel sündsaks ja tellitigi lihtne ning robustne auto. Mis Porsche jaoks polnud mingi probleem, sest nagu ennist mainitud, Porsche ja Volkswagen on juba Hitleri aegadest omavahel seotud.Tegelane5 kirjutas: Ma ausalt öeldes imestasin et nad seda 08 väljatöötamist üldse mainivad. 08 ongi ju metsiku lääne inimese jaoks "robustne nõukogude auto". Porschel on ju palju huvitavamaid prototüüpe ja ka väike seeriaid ning ka masstootmises olnud/olevaid mudeleid kui see Nõukogude Golf. Porsche jaoks ju tegu nö haltuuraga, mis tehtud VAGi värkstoas ringi vaadates-kõik sõlmed ka mootor "omavad analooge" VAG grupi 70/80 tehnikas.
1982 aastal hakkas Volkswagen tegema koostööd Hispaania SEAT-ga ja 1984 paisati müüki SEAT Ibiza, mis visuaalselt vaadates oli peaaegu VAZ 2108. Konstruktorite hulgas, oh üllatust, ka Porsche. Mõlema autoga seoses on märgitud sugulust VW Golf Ii-ga.
Ennist tundis Wots muret, et Venemaal ei osata kuni 50 HP traktorimootoreid valmistada. Pärastsõjajärgsel perioodil panustas Porsche oma traktoritega Lääne-Euroopas põllumajanduse industrialiseerimisse ja just sellised mootorid olid teemaks. Võib-olla Putin räägib asjaomastega, ehitatakse kui vaja

- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Hobujõud polnudki seal eesmärgiks, Porsche oleks ilmselt eriliste probleemideta ka 150 hobuselise mootori loonud kui tellija oleks nõudnud. 2108 mootor sai oma eelkäijast (2101 põhistest Lada mootoritest) ökonoomsem, vaiksem ja paindlikuma veoga. Kui sõita kandilise Lada ja samasuure Samaraga (Samara mootorit oli 1.1, 1.3 ja 1.5 liitrit), vahe on lausa hoomatav, kuigi arvudes see nagu ei paistagi. Palju sellest läheb märksa moodsama Solexi karbussi (mis on märksa moekam kui 60ndate Weber) arvele, ei oska öelda (samara tehnoloogia paketti kuulus ka litsenss Solexi karbussi tootmiseks). Maanteel igatahes õnnestus 1.3 Samaraga saavutada stabiilselt kütusekulu numbreid, mis algasid arvuga 5 (muidugi sellest läheb osa aerodünaamika arvele, samas vanema põlve mootoreid kasutanud veel siledam 2141 rüüpas liitri rohkem (arvud 6), taolised nummerid olid kandilistele Ladadele täiesti saavutamatud (ka 5se käigukastiga).Äkki seletad mulle lollile kah, mis selle võrrimootori puhul nii erilist väljapaistvat oli, et seda isegi mainida tasuks?
Mingeid märkimisväärseid hobujõude kopikaga võrreldes juurde ei tulnud (kopikal oli 1,2 liitrit mootor, selle 1,3 vastu).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Nimetage palun, milliseid laiatarbemootoreid OSATAKSE venemaal valmistada nii, et "analooge poleks"- siis positiivses mõttes? Auto-, traktori-, veoauto- paadi-, laeva-, lennuki- vms mootoreid? Jätaks siinkohal need 50a vanused raketimootorid välja, mille tarbimise ainus põhjendus on see, et nad lihtsalt on olemas ja on sigaodavad võrreldes "analoogidega". Ja viimased andmed räägivad nendegi väljapraakimisest, kuna lendavad liiga tihti vastu taevast - sõna otseses mõttes.vanahalb kirjutas: Ennist tundis Wots muret, et Venemaal ei osata kuni 50 HP traktorimootoreid valmistada.
A mis selle kõigel on ZiL-iga pistmist?
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Küsimus oli ilmselt ülesandepüstituses, mida AvtoVaz osta täpset soovis. Näiteks halbadel teedel kasutamiseks mõeldud suure käiguga pehmevõitu vedrustus ja viisakad sileda tee omadused on kaunis vastuolulised. Autoajakirjanikud aga kruusakatseid või lainetavat asfalti ei katseta, vaid ajavad autosid kurikate vahelt läbi (seal ei ole vene autol ühtegi eelist peale väikse massi).Kes maksab, see tellib ka muusika. Ilmselt ei pidanud partei kabriolett-911 omamist igal nõukogude inimesel sündsaks ja tellitigi lihtne ning robustne auto.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Kapteniherra, sul tükib ikka mingi lahmimise meetodil asi käima. Mosse on numbri võrra suurem masin ka kui samara. Ja numbri võrra suuremat masinat praktiliselt sama võimsuse puhul ikka ökonoomsemalt edasi ei vea. Vääne sõltub suuresti silindriläbimõõdu ja kolvikäigu suhtest, sellest aga omakorda sõltub väändegraafiku kõver. Igatahes jääb arusaamatuks, milleks oli sellist aegunud ikaldust sisse osta. Kopika mootor oli omas ajas suht asjakohane (erinevalt fiat 124 omast, mille baasil kopikat aretati). 124 oma oli veel alanukkvõlliga. Seda ma tõesti ei mäleta, kas 08 mootoril oli plokikaan läbivoolav nagu mossel või samasuunaline, nagu kopikal. Kui oli läbivoolav, siis see andis ka ökonoomsusele kindlasti juurde. Väga suur osa on ka jõuülekande kadudel (aga siin oleks vaja juba mingit sõltumatut ekspertiisi).
Et teemast mitte ära kanduda, siis mingil põhjusel ostavad venelased üles mingit vana või ikaldunud tehnikat.
Põhjuseid võib olla mitmeid, kas neile ei müüda pädevamat tehnikat, neil pole raha selleks, nad ei suuda seda toota, või on veel mõned põhjused + eelnimetatud kokku. See kehtib muidugi tavaautode puhul. Mingi lukslimusiini puhul hakkavad kindlasti hoopis rohkemad tegurid mängima.
Et teemast mitte ära kanduda, siis mingil põhjusel ostavad venelased üles mingit vana või ikaldunud tehnikat.
Põhjuseid võib olla mitmeid, kas neile ei müüda pädevamat tehnikat, neil pole raha selleks, nad ei suuda seda toota, või on veel mõned põhjused + eelnimetatud kokku. See kehtib muidugi tavaautode puhul. Mingi lukslimusiini puhul hakkavad kindlasti hoopis rohkemad tegurid mängima.
sitt päev, kellele kurdad
Re: ЗиЛ tänapäeval
uus-meremaal oli vähemalt ühel kohalikul ka niva, mees meenutab seda päris tõsise heldimusegaManurhin kirjutas:Vahemärkusena, kui ma mõned aastad tagasi Austraalias nägin ühte sõitvat ja ühte arvatavalt sõidukorras Nivat (pluss ühte aianurka jäänud ronti Gumtrees müügis), siis UK-s isegi kohalikud ei tea ega mäleta nendest masinatest midagi. Lada kohta mõni teab, et oli mingi soviet car, aga Moskvitši ei mäleta enam keegi.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Siinkohal oleks vist paslik Juhan Smuuli "Järvesuu poiste brigaadi" tsiteerida:cleo kirjutas: Nimetage palun, milliseid laiatarbemootoreid OSATAKSE venemaal valmistada nii, et "analooge poleks"- siis positiivses mõttes?
"On müürseppi?
Brigaad on kui haud
On puuseppi?
Surmvaikus brigaadis..."
No miskine "analooge mitteomav" tuumajõul liikuv tsiviillaevastik Põhja-jäämeres neil Rosatomfloti lipu all ikka liigub, sealhulgas maailma ainuke aatomikonteinerlaev "Sevmorput" (kui see nüüd juhuslikult remondis pole) Kui CO-heitmetega üle võlli keeratakse ja kõik korraga aatomikaubalaevu tahavad, võib venelastel nende mootorite vallas mingi ekspordivõimekus tekkida.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline