

No kui kellelgi on see pereauto, siis võtan ilmtingimata kihlveo vastu ...Tegelane5 kirjutas:Xsara VTS peaks täiesti stokina vastu saama küll ja maksis vähemalt Hollandis ka alla 25 000 euri.
http://www.autoweek.nl/auto/16257/citro ... 0i-16v-vts
Ehh raisk, on see nii lihtsalt teostatav..?Võiks pakkuda näiteks kihlveo: Mosse 2140 (tuunitud mootor) versus suvaline odav pereauto kuni 2,0L (max 25k EUR uuelt). Distants veerandmiili.
Mosset mul kahjuks ei ole, aga siinkohal saab mõni ksf aidata. Mootor on olemas, piisava panuse puhul, tuunin selle 150kW-seks
ja ma tahaks näha skeptikute nägusid.
Ehk et netovõimsuseks tuunitud mootoriga 43KW..Täna lasin ajaviiteks rallika kiirelt üle rullide siis. Noh, varjata pole midagi sest saavutanud ka ju midagi ei ole( arvestades, et tehase andmete järgi 55kW, mida pea ükski originaalmosu mitte kunagi välja ei anna). Seadistamise aega ei olnud, seda teeb teinekord
( mängime düüsidega, vahetame küünlaid jne ).
Põhimõtteliselt on mootori ehitus ju ennast ära tasunud Alumine on mu helerohelise joon ja ülemine rallika oma. Need tulemused siis rattast. ( Et mootori oma saada, arvestada kadusi 0.15. Ehk helerohelisel mootorist 42 ja rallikal 50kw ).
Ülemine on vääne n/M(vist oli ) ja alumine kW. Peab kohe hooga hakkama uut mootorit tegema, kuid praegust nurka ei viska...eks teinekord sätib ja katsub natuke rohkem välja pigistada.
Ja kes sisevideosi vaadanud...siis tegelikult mineku üle ka ju kurta ei saa
Siin videos üritab Ford turbo BMWd sõiduauto mootoriga järgi teha aga selgub et no luck:jackpuuk kirjutas: Bemmi 1,5 F1 mootor oli see, millest võeti kvalifikatsiooniseades umbes 1500 hp. Täpsemad andmed puuduvad, kuna toonane bemmi dünopink võimaldas mõõta vist kuni 1240 hp. Sirvige "Autolehed" läbi, kas möödunud või ülemöödunud aastal oli sellest juttu. Vist seoses esimese M5-ga või siis M1 saamislooga. M1-st loodi teatud põhjustel eraldi võistlussari, mis võistlesid F1 autodega samadel päevadel samadel radadel. Nende turbomootorid arendasid võistlusseades kuni 800 hp.
Äkki peaks pöörduma tagasi põhitõdede juurde. Et töömahule aseainet ei ole.Ehk et netovõimsuseks tuunitud mootoriga 43KW..
Kulibin, anna poisile asjalikku nõu..?
Aga noh tsitaadi viimase lause põhjal ju ei kurdetagi. Lippab küll
Millalgi pea 20 aastat tagasi kuulsin, kuidas ühed leidurid olid 412 mootorisse kas Volga või GAZ 53 kolvid pannud. Hülsid ka siis loomulikult vastavad. Töömaht saanud seega kuhugi 2 liitiri lähedale. Autol olnud minekut ikka mõnusalt, ainult et jahutussüsteem ei saanud oma ülesannetega enam hakkama (kuna silindrid sedasi liialt lähestikku) ja nii tulnud iga mõne kilomeetri tagant mootorit jahutadaKapten Trumm kirjutas:Äkki peaks pöörduma tagasi põhitõdede juurde. Et töömahule aseainet ei ole.Ehk et netovõimsuseks tuunitud mootoriga 43KW..
Kulibin, anna poisile asjalikku nõu..?
Aga noh tsitaadi viimase lause põhjal ju ei kurdetagi. Lippab küll
Ufaa mootoritehas demonstreeris suve lõpus Moskva autonäitusel uut 412 põhist mootorit, 2,0 liitrit, sissepritsega ja väidetava võimsusega 115 hobujõudu.
Kõvade mossetjuunijate kohta peab muidugi ütlema, et kui seda foorumit loed, siis teadmised seal näivad olevat suhteliselt algelised.
Äkki on abiks kuluda 20 eurot mõnele raamatule, kus on kirjas vähemalt mingid rusikareeglid ja siis otsida välja, mis seal mootoril valesti on.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline