Ostsin veebruari keskel sealt saapad - http://www.ebay.co.uk/itm/310538715956 .. kätte saades avastasin, et ühel saapal liimijäljed. Tegin neist pildid, suhtlesin müüjaga ja too oli nõus, et saadaksin tagasi.. DHL-i vahet pidin jooksma 2 korda, kuna esimesel korral ajas müüja udu, et saan mingit väljaprintitud asja kasutades DHL-is tasuta saata, mis aga kohale jõudes tähendas, et töötab ainult Saksa siseselt.
Suhtlesin siis veel ja nad selgitasid selle ära, lubasid kõik kulud tagastada ning panin uuesti DHL-is posti. Okei, pea 60 eurot kõige odavam pakk, aga no mis see minu asi on, kui nad tahavad DHL-i kasutada.
Panin saapad posti, tegin DHL-i tšekist pildi ning siit hakkas trall peale. Nimelt otsustasid nad saapaid kätte saades, et neil pole midagi viga (kuigi ennem pildi saanuna olid nõus kõik kulud refund-ima). Esialgse kulutuse eest sain raha tagasi ja edasi oli nende poolt vaikus.
Panin siis täna negatiivse ära, kuna sain põhimõtteliselt 60 euroga piki pükse. Mille peale tõmbas saksa müüja ennast kiirelt käima. Nimelt ma olevat talle hirmsasti liiga teinud ning, et tema raporteerib mu Ebay-le.
Kirjutasin talle lahti täpse sündmuste kronoloogia ning teatasin, et olen meeleldi nõus ebay-ga suhtlema. Sain vastuse:
Ok! Now you payed the 60€ and we have the feedback…
I think second one i better to accept!
Ühesõnaga, tunnistasid oma valetamist ja kõik. Ebay-st pole mul midagi kasu, kuna oleks pidanud ennem tagasisaatmist ticketi tegema.
Noh, see 60 eurtsi mul selgroogi ei murra, aga ehk kellelgi tulevikus on sellest infost kasu. Vähemalt selle müüjaga kohe probleemide tekkimisel kaasata Ebay ja teha ticket. Säästab raha ja närve.
BEST Protection - ettevaatust ebay müüjaga
Re: BEST Protection - ettevaatust ebay müüjaga
dhl on saksa post , et dhl saadab see tähendab et kasutab kohalikku posti mitte kiirteenust DHL, oleksid pidanud paki tagasi saatma kasutades omniva postikapi süsteemi ning vormistama selle veebis ära siis oleks tagasisaatmine makma läinud 22.47 inflateerunud eurorubla mitte 60
Re: BEST Protection - ettevaatust ebay müüjaga
No see selleks, nad ei täpsustanud, mis postitusmeetodit kasutama pean.
Eile jõudsin müüjaga suheldes selleni, et mingihetk käis ta välja veksli, et ma oleks pidanud ütlema, et saatmine maksab nii palju ja nad oleks pannud mulle lihtsalt uue paari posti ja mul oleks olnud kaks paari saapaid. Kirjutasin vastu, et kui saapad-post maksab 55 eurtsi ja mulle peavad tagastama 60, siis kas see 5 eurot ongi seda kogu tsirkust väärt?
Võttis aega ning tegid pakkumise, et saadavad mulle nüüd uued saapad, kui feedbacki ära muudan. Noh, ühe korra nad mulle valetasid, kui nüüd uuesti tünga teevad on mul kama kaks. Saadan ilusate sõnadega pikalt, tuletan meelde paari sõda, mis neil kõige paremini ei läinud ja rohkem suhelda ei viitsi.
Eile jõudsin müüjaga suheldes selleni, et mingihetk käis ta välja veksli, et ma oleks pidanud ütlema, et saatmine maksab nii palju ja nad oleks pannud mulle lihtsalt uue paari posti ja mul oleks olnud kaks paari saapaid. Kirjutasin vastu, et kui saapad-post maksab 55 eurtsi ja mulle peavad tagastama 60, siis kas see 5 eurot ongi seda kogu tsirkust väärt?
Võttis aega ning tegid pakkumise, et saadavad mulle nüüd uued saapad, kui feedbacki ära muudan. Noh, ühe korra nad mulle valetasid, kui nüüd uuesti tünga teevad on mul kama kaks. Saadan ilusate sõnadega pikalt, tuletan meelde paari sõda, mis neil kõige paremini ei läinud ja rohkem suhelda ei viitsi.
Re: BEST Protection - ettevaatust ebay müüjaga
Tere.
Mis seost on saabaste ja kunagiste sõdadega ???
Mis seost on saabaste ja kunagiste sõdadega ???

Re: BEST Protection - ettevaatust ebay müüjaga
Ebays tasub alati teha ticket iga probleemi puhul ja alles pärast hakata klaarima. Kui natuke rohkem ostad sealt, siis saad aru, et reeglid on ostja kasuks, aga nii kaua, kuni reegleid punkti pealt järgid. Müüjaid on seal seinast seina ja väga palju on lihtsalt "ärikaid", kes teenivad omale raha. Müüjale vastu tulemine lõpeb 90% juhtudest halvasti. Enamik ei saagi sellest aru, et kui euroopast saate next day dispatch asja kuu aja pärast, siis on selge, et müüjal seda reaalselt laos polnud jnejne. Sama asi postikulude, toote kirjelduse ja ka toote hinnaga. Palju on nö kullakaevajaid, kes lihtsalt otsivad lihtsameelseid. Sellised suudavad suuri pettusi tegemata enne negatiivset feedbacki ikkagi rahulolematu kliendiga asjad joonde ajada ja võivad vabalt 100% reitingut omada.
Ega see, et mingi netipood müüb saksa jebais ja asub saksas, ei tähenda, et seda ei peaks suure tõenäosusega türklased, poolakad või kasvõi venelased. Nii et kui võimalik mingi kokkuleppeni jõuda, siis on mõistlik korstnasse kirjutatud 60 euri eest ikkagi need saapad saada(ja soovi korral ka feedback muuta. või mitte), kui neid on vaja. Või siis soovida ikkagi raha tagasi. Oluline on, et sinu kirjadest ei oleks võimalik ühelgi juhul aru saada nii nagu sa pressiksid müüjalt feedbacki eest midagi välja, sest sellisel juhul hakkab süsteem kohe sinu kahjuks jahvatama. Negatiivne feedback on tegelikult müüja jaoks tõsine asi ja suuremad müüjad poevad tavaliselt kasvõi nahast välja, et klient ei lahkuks negatiivselt meelestatuna.
Ega see, et mingi netipood müüb saksa jebais ja asub saksas, ei tähenda, et seda ei peaks suure tõenäosusega türklased, poolakad või kasvõi venelased. Nii et kui võimalik mingi kokkuleppeni jõuda, siis on mõistlik korstnasse kirjutatud 60 euri eest ikkagi need saapad saada(ja soovi korral ka feedback muuta. või mitte), kui neid on vaja. Või siis soovida ikkagi raha tagasi. Oluline on, et sinu kirjadest ei oleks võimalik ühelgi juhul aru saada nii nagu sa pressiksid müüjalt feedbacki eest midagi välja, sest sellisel juhul hakkab süsteem kohe sinu kahjuks jahvatama. Negatiivne feedback on tegelikult müüja jaoks tõsine asi ja suuremad müüjad poevad tavaliselt kasvõi nahast välja, et klient ei lahkuks negatiivselt meelestatuna.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist