Videos vaatan, et seal on koodikonsool olemas. Peaks ju siis niivisi saama, et piloot saab koodiga väljast ukse avada mida ainult tema teab?
Ma ei tea kas sain valesti aru Kolm varianti vist oli. 1. asend - Piloot avab nupust ukse sissesoovijale.
2. asend-väljast saab sisse vaid koodi sisestades. 3. asend- väljastpoolt ei saa sisse ka koodikonsooli kasutades ka piloot mitte.
Ei lükka. Siis kui mina oma kommentaari kirjutasin, polnud ma seda veel lugenud. Õnnetuse põhjust me endiselt ei tea. Samuti seda, kas see prokuröri äärmiselt ebaproffessionaalne spekulatsioon ka mingit tõeväärtust evib. Samuti jääb mulle arusaamatuks, millise lausega ma promon salastamist, vassimist ja kinni mätsimist. Valigem sõnu, kaasfoorumlaste suhtes. Lennuõnnetuste uurijate suurim soov on selgitada välja, miks õnnetus juhtus. Alati.
Ei midagi isikliku, sorry kui nii asjast aru said.
Paraku avaldatakse täistõed vaid siis kui saab süüdistada üksikisikut. Suurkorporatsioon ostab endale meelepärase tõe.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Ei tohi segamini ajada prokuröri ja lennuõnnetuse uurijate tööd. Lennuõnnetuse uurijate ülesanne on selgitada, miks lennuõnnetus juhtus ja kuidas selliseid õnnetusi edaspidi ära hoida. Prokuröri (tegelikult kohtu) ülesanne on teha selgeks, kes süüdi oli.
Lennuõnnetuse uurijaid on väga keeruline kallutada kirjutama mingit väljamõeldud raportit. Seda põhjusel, et nad on reeglina ise lennunduses tegevad ning ei taha, et mingid probleemid jääksid lahendamata. Tänu sellele metoodikale võib öelda, et tänapäeva lennundus lendab hukkunud lendajate laipadel - kogu metoodika ja protseduuristik on selliste raportite pealt kokku pandud.
Samas on võrreldes mõne aastakümnetaguse ajaga enesetapumõttega pilootide hulk kõvat kasvu näitamas, seda ei saa paraku salata. Kui kuni 90ndateni selliseid õnnetusi mäletamist mööda ei toimunudki, siis peale seda on juhtunud mitmeid.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Lemet kirjutas:Samas on võrreldes mõne aastakümnetaguse ajaga enesetapumõttega pilootide hulk kõvat kasvu näitamas, seda ei saa paraku salata. Kui kuni 90ndateni selliseid õnnetusi mäletamist mööda ei toimunudki, siis peale seda on juhtunud mitmeid.
Võib olla on põhjus selles, et mingist ajast muutus kokpitti sisse saamine raskemaks ja enesetapjal tekkis võimalus ennast sinna lukustada? Varem oleks see paratamatult tähendanud käsikähmlust kabiinis.
Videos vaatan, et seal on koodikonsool olemas. Peaks ju siis niivisi saama, et piloot saab koodiga väljast ukse avada mida ainult tema teab?
Ma ei tea kas sain valesti aru Kolm varianti vist oli. 1. asend - Piloot avab nupust ukse sissesoovijale.
2. asend-väljast saab sisse vaid koodi sisestades. 3. asend- väljastpoolt ei saa sisse ka koodikonsooli kasutades ka piloot mitte.
Õige jah. Jätkates tänamatu spekuleerimisega siis igatahes viimaste uudise saatel tundub küll asi enesetapule viitavat. Pani ukse kinni ja lukustas ära enda juhtkonsooliga. Seejärel saatis lennuki langusse. Kui see oli nii siis peab ikka ajuehitus olema, et terve reisilennuk endaga kaasa võtta...
..aga psühhopaadist piloodi koolitanud-litsenseeerinud Lufthansa bosside nahas ma praegu küll olla ei tahaks - peale otsese häbi on ju seda suurfirmat ees ootamas (ilmselt) ka nii umbes 149 x miljonihagi
Et firma bossid võivad dividendid nüüd ära unustada - ja paras neile..
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Naine jättis maha. On kah ikka põhjus mille pärast enesetapp-massimõrv sooritada. Ausalt öeldes loodan, et too värdjas põleb igavesti põrgus selle eest...
Viimati muutis John, 27 Mär, 2015 13:27, muudetud 2 korda kokku.
Inter arma enim silent leges (sõja aegadel on seadused vaiksed) Cicero
Luft väidab, et kõik katsed jms olla teine piloot probleemideta läbinud. Aastast 2008 koolitatud ja õppinud nii Saksamaal kui Arizonas, omas teine piloot 630 lennutundi.
Officials from Germanwings’ parent company, Lufthansa, said Lubitz had completed all the criteria required to pilot a commercial aircraft and appeared to be both mentally and physically fit. A security probe last vetted Lubitz in January; however, nothing unusual appears to have come up during the routine inquiry, reports the Associated Press.
“The pilot has passed all his tests, all his medical exams, “ said Carsten Spohr, Lufthansa’s CEO. “All the safety nets we’re so proud of here, have not worked in this case.”
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...