Kui nüüd tõsisemaks minna, siis päris nii ei ole, pigem on nii, et mistahes SU on AEGISE radariekraanildel ja õhutõrjesüsteemid juba ammu punase tule peal, et vaid nupuvajutus puudu, enne kui herilane laeva lähedalegi jõuab. Aga eks ta ole paras segane uudis küll, see, et midagi toimus see on kindel, ma juba ütlesin nii. Aga kõik laeva süsteemid pimedaks lüüa ja, et osa meeskonda põgeneb, seda ma küll ei usu.diesel kirjutas:mistahes su kustutab mistahes aegise ära nigu lipsti.
Su- 34 valmimine piltides
Re: Su- 34 valmimine piltides
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Su- 34 valmimine piltides
Radarid lükatakse ka siis välja, kui radari omanik kahtlustab, et teine pool lollimängu sildi all tegelikult signaaliluuret teeb. Samal põhjusel olla NSVL MiG-31 püüdurid vältinud USA luurelendude korral radari kasutamist, vaid piirdunud passiivse, soojusdetektoriga jälgimisega ning juhinduti maapealsetest juhtnööridest.
Eksporti minevatel masinatel kasutas NSVL väga tugevalt downgradetud radareid, tavaliselt eelmise mudeli omi, mis kohandati uuel lennukil kasutamiseks (nt araabiamaadesse eksporditud MiG-23 kasutas MiG-21 radarit) ja MiG-29 võis kasutada MiG-23 oma. Ilmselt samu trikke teevad ka USA firmad, lihtsalt seal võib trikk olla elektroonikas, mitte raudvaras.
Eksporti minevatel masinatel kasutas NSVL väga tugevalt downgradetud radareid, tavaliselt eelmise mudeli omi, mis kohandati uuel lennukil kasutamiseks (nt araabiamaadesse eksporditud MiG-23 kasutas MiG-21 radarit) ja MiG-29 võis kasutada MiG-23 oma. Ilmselt samu trikke teevad ka USA firmad, lihtsalt seal võib trikk olla elektroonikas, mitte raudvaras.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Su- 34 valmimine piltides
Tegelikult oli ju terve venelaste PVO püüdurite tegevus rajatud "navedenie" peale, võta nüüd kinni, kas lennukiradarite nõrkuse tõttu või mõnel muul põhjusel. Teenistuse majorist juht ärples korra, et suudaks isegi An-2 Falconile sappa riputada ja sekundi murdosaks rünnakuvõimaluse tekitada. Pidada väga malemängu meenutama.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Su- 34 valmimine piltides
Vene PVO oli põhomõtteliselt mittetoimiv värk, väga palju süsteeme ja kokku nad ei klappinud. Mathias Rusti lend näitas seda ilmekalt. Pildil oli ta nagu kogu aeg olnud, aga õhuvägi oli paanikas, et mida teha. Kui oleks asjad jonksus olnud, siis oleks see õnnetu Cessna maha tõmmatud üsna kohe. Aga selline häbistamine, et lausa punasele väljakule, PVO kuses küll grupis püksid täis oma saamatuse üle.
-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Re: Su- 34 valmimine piltides
Nii hull ei olnud.. Rusti lennu piiriületus fikseeriti kell 14.37 Moskva aja järgi.. Kõik edasine oli punktuaalselt kirjas.. Ise laekusin Lenska PVO valvevahetusse umbes kell 15 00..Vene PVO oli põhomõtteliselt mittetoimiv värk, väga palju süsteeme ja kokku nad ei klappinud. Mathias Rusti lend näitas seda ilmekalt. Pildil oli ta nagu kogu aeg olnud, aga õhuvägi oli paanikas, et mida teha.
Edadsi oli objekt pidevalt seirepiirkonnas.. Aga lahendust ei järgnenud.. Objekt kadus piirkonnast kella 17.00 paiku 500 km. Lenskast kagu pool..
Re: Su- 34 valmimine piltides
No kuidas seda asja võtta siis, Rust oli nö pildil kogu aeg, aga miks teda maha ei võetud, kuigi jälitasid kopterid ja lennukid ja planshetil oli ka kõik kirjas koguaeg, lasti Moskvani välja ja lausa Punasele väljakule maha. Eks ta oli ka see aspekt, et relvastamata objkekt. Ja siinkohal ei saa kohe kindlasti eitada, et Rust omamoodi peast segane oli, et ta üleüldse sellise asja plaanis ja oma plaanidega täppi pani. Vene PVO's oli sellel hetkel küll paanika, et mis me teeme, kas tõmbame maha või ei tõmba. Käsuliin lagunes välkkiirelt, aga Rusti Moskvasse maandumine oli ikk päris põhjalik solvang.
Re: Su- 34 valmimine piltides
Objekt identifitseeriti kui Jak-12 klassi väikelennuk, liiati mäletasid veel kõigi tagumikud suht värskelt KAL 007 (Rust 87 mai, KAL 007 83 september), sellega ongi asi ilmselt seletatav. Oleks sissetungijaks olnud militaarklassi reaktiiv, oleks ilmselt sissetöötatud ahel käivitunud. Rohujuure tasemel ju kõik toimis, sihtmärk avastati ja selle allatulistamine vadtava käsu olemasolul poleks ilmselt probleemi kujutanud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Su- 34 valmimine piltides
Reaktiiviga ei koperda nii aeglaselt. Aga Rust oli oma Cessna kuidagimoodi modifitseerinud, et rohkem kütust pardal oleks, ja viimane tankimine oli ju Soomes, juba siis läks asi imelikukuks, et lennuplaan on kohati vale. Aga ta oli asja hoolega läbi mõelnud, piki Leningrad-Moskva raudteed kui visuaalne identifikaator, lendas madallennul kohale. Palju ta selle jama eest türmi kokku saigi?
Re: Su- 34 valmimine piltides
Polnud Rust Cessnal midagi modifitseerinud, lihtsalt kanistrid bensiiniga olid kaasas. Tegi vahemaandumise, valas kanistritest kütuse paakidesse ja lendas edasi. Ilma redeli või muu aluseta on Cessna 172 tankimine kanistritest küll ebamugav, kuid täiesti võimalik.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline