
Su-27 ja F-16 on fly-by-wire, st elektrilise distantsjuhtimise süsteemiga, seal lihtsalt võid kangi rebida, elektroonika ei lase tüüripindadel rohkem liikuda, kui on ohutu. Taolised 90+ kraadise kohtumisnurgaga ja post-stall manöövrid lõpevad harjukeskmisele vennale muidu avariiga. Lisaks on seal oht, et õhuvoolu katkemise tõttu võib nt mootor seisma jääda ja siis teatud kõrgusest tuleb neid jalgevahel olevaid sangasid rebidaCobraga on küll nii, et pead varusüsteemid välja lükkama enne, sest elektroonika ei lase muidu sind sellist jama korraldama.

Kohtumisnurga piirajad on muidu peal ka tavalise, hüdromehhaanilise juhtimisega masinatel, sinna on sisse ehitatud selline süsteem, et kriitilistele kohtumisnurkadele liginedes hakkab hüdraulika töötama piloodile vastu ja juhis muutub raskemaks, selle järgi annab masin tagasisidet, et piloot ei rebiks palju.