F-35 olevikust ja tulevikust
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Ja nii ongi, pane kasvõi tõusukiiruse parameetrid kõrvuti, suvaline propeller on lihtsalt koperdaja, reaktiiviga tehakse kiire tõus, eest ära, õige manööver ja ta on sul sabas sihik lukus. Niiet unusta see Mustangi jutt ikka ära. Isegi vanad MiG'i logud laseks talle pähe kaarega.
Viimati muutis Hydrazine, 04 Juul, 2015 15:04, muudetud 1 kord kokku.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Finantseerimine toimub isand Kulibini poolt?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Ei ma ei mõista, no mis lennukid need on sinuarust? Need on ju mõlemad treeninglennukid, JaK pigem isegi akrobaatikalennuk. Millest me siis nüüd siin hetkel räägime? Lahingumasinatest või väljaõppe masinatest?
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Väljakutsuja maksab eeldatavad kulud.
Ilmselt on viimased siinsed jutud OT ja võib kustutada.
Ilmselt on viimased siinsed jutud OT ja võib kustutada.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Ei, ärme kustuta. Kui mees pani sõna maha, las jääb kirja, siis on ka edaspidi näha, kas oli udujutt või sai asi tõeks. Ja kui oli udu, siis pigem kustutatakse Sind. Aga rohkem möla ei ole vaja, teema on F-35.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Väljakutsuja on isand Kulubin hetkel...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Sest nendeni küünib käsi, üldiselt on siiski nii, et jet mootorid on leiutatud selleks et saaks kiirelt tulla, panna kiirelt laks ära ja seejärel alatult põgeneda ...Hydrazine kirjutas:Ei ma ei mõista, no mis lennukid need on sinuarust? Need on ju mõlemad treeninglennukid, JaK pigem isegi akrobaatikalennuk. Millest me siis nüüd siin hetkel räägime? Lahingumasinatest või väljaõppe masinatest?

Edasine jutt puudutab vist ainult patsiga poisse, kes istuvad bunkris ja mängivad mänge.
IMHO on kogu viimase aja jamades süüdi arvutisimud ja muu VR, liialt uljalt võetakse relv kätte ja minnakse...
Ukr. Sündmused seda tõestanud.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Ma ei hakka vaidlema sel teemal. Aga meenutame teist maailmasõda, kui Briti piloodid nägid esimest korda Me-262 mööda kihutamas, et mis asi see oli, sellel polnud ju propellereidki, tulnukad! Ja oled parajalt ehmunud. Jumo mootorite resurss tooaeg oli väga lühike. Ja kui nüüd F-35 poole vaadata, siis on ikka täiesti uskumatu mismoodi TVC tarkvara suudab düüsi keerata ja palju masina mootoris jõudu on, et see aparaat üles tõsta ja tasakaalus hoida. Hämmastav.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Ja ma ütlen ausalt, et mina ei viitsi enam lennata, lennutunde rehkendasin tükk aega kokku ja mul on neid kusagil 6000 tunni kandis, igasugu imeaparaatide peal. Ja et segadust ei tekiks, ma ei ole ise kunagi piloodipaberit omanud. Igasugu muud jama pidanud korraldama nende lennumasinatega. Juba mõned aastad ei taha enam, tegin otsuse, kõik, aitab, PUNKT! Ja nii jääb.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Ja sügav lugupidamine !Hydrazine kirjutas:Ja ma ütlen ausalt, et mina ei viitsi enam lennata, lennutunde rehkendasin tükk aega kokku ja mul on neid kusagil 6000 tunni kandis, igasugu imeaparaatide peal. Ja et segadust ei tekiks, ma ei ole ise kunagi piloodipaberit omanud. Igasugu muud jama pidanud korraldama nende lennumasinatega. Juba mõned aastad ei taha enam, tegin otsuse, kõik, aitab, PUNKT! Ja nii jääb.
Ma kah olen õhus olnud jumal teab millega ja mitu tundi (lendav vaip on proovimatta ja isegi seda teatud mööndustega), aga iga kord kripeldab midagi hinges kui miskit kiiret või madalalt üle lendab ...
Ilmselt on tegu teatud sõltuvusega ja selle vastu ei saa.
Minu poolt see tekkinud vaielung lõpetatud ja läheme ikka sinna F-35 teemasse tagasi ...
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Lennukiehitamisest on ju veel üks vägagi hästi dokumenteeritud juhtum. NSVL ise müüs USA'le tonnide kaupa puhast titaani, millest tehti siis õige kuumakindel ja vastupidav sulam valmis ja tehti selline masin nagu SR-71, millega USA käis ja luuras üle NSVL tundlike objektide. Siis olid NSVL kindralid paanikas, ja sündiski MiG-25, aga ei saanud ka see MiG SR-71'e kätte kuigi üritusi ja intsident oli ridamisi. SR-71 puhul nagu ka F-35 puhul on üks tähelepanuväärseimaid aspekte mootor. Nojah, ühel üks teisel siiski kaks. Muud võrreldavat ei ole siin midagi peale selle, et tohutu erivõimsus on mõlemal mootoritüübil. Ja SR-71 mootorite kõige tähelepanuväärsem asi minu jaoks oli vähemalt see õhu sissevõtu koonuse juhtimine, et eri kiirustel täpselt õige rõhuga õhku saaks turbiini astmetele. Aga tal olid ju ka nö turbojet tüüpi mootorid, mitte turbofan, kus sul on bypass ja päris palju õhku läheb turbiiniastmetest mööda suure ventilaatori abiga. Et selles suhtes peaks asi ikka paika pidama veel, et turbojet tüüpi ei toimi korralikult madalal kiirusel ja kõrgusel ning turbofan kaotab jõu väga suurtel kõrgustel. F-35 mootor oma suunatava düüsiga on küll päris ime, õhukogust, mis läbi käib, mõõdeti mingitmoodi kaaluühik per sekund. Ja siis kui asi veel paberil oli, siis ei uskunud isegi jänkid ise, et sellise diameetriga mootorist nii kiiresti niipalju õhku on võimalik läbi imeda ja et selle kõige juures SFC jääb ka plaanitud vahemikku. Aga, näed P&W tegi asja ära, no ja masin on ju lennutunde kogunud ka juba oma erinevates versioonides, toimib see mootor ikka kuidagi.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Et MiG-25 ei suutnud SR-71ga rinda pista, kuulub taas linnalegendide valdkonda, sellest on isegi siinsel foorumil juttu olnud. Vene foorumitel on piisavalt tegevpilootide kirjeldusi sedasorti toimetamistest. Mitte mütsiloopimist, vaid tõsist ja asjalikku juttu. Isegi Tu-128ga on SR-71 tulemuslikult kollitatud
Kui on huvi, siis võib siit lugeda esimese klassi piloodi Oleg Võdrenoki vastuseid. Taat on muuhulgas lennanud peale muude tüüpide ka Tu128 ja MiG-31ga, samuti kirjeldab ta ka MiG-25 ja SR-71 omavahelisi toimetamisi.
http://www.rusarmy.com/forum/threads/vo ... 548/page-2
Kui on huvi, siis võib siit lugeda esimese klassi piloodi Oleg Võdrenoki vastuseid. Taat on muuhulgas lennanud peale muude tüüpide ka Tu128 ja MiG-31ga, samuti kirjeldab ta ka MiG-25 ja SR-71 omavahelisi toimetamisi.
http://www.rusarmy.com/forum/threads/vo ... 548/page-2
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
No aga fakte palun. MiG-25 ei ole ju ühtegi SR-71 alla lasknud. Ja kui SR-71 tuli oma Mach 3 kiirusega ja kõrgelt, siis ei saanud ükski relv teda sappa lastes kätte. Jah, mäletan, et püüti radarile ja saadeti nö kohtumiskursile MiG'd, see oli kusagil Kamtshatka kohal, aga nad ei saanud hakkama väga lihtsal põhjusel, et see radarimudel, mis oli tooaeg ja raketid, sihtmärgi update-rate oli nii madal hoolimata võimsusest, et lase mida tahad, pihta sa ei saa, sest radari ja datalingi järgi ei saa rakett piisava kiirusega uuendusi kui kohtumiskiirus on nii suur. Ja ega lahinguvariandis MiG-25 ei küündinud ka ju SR-71 kõrgustele ja kiirustele, kõik üritused olid nö "zoom climb" tüüpi, SR-71 piloodid lihtsalt irvitasid üleval, neil ju relvi polnud ja mingeid võitlusvõimalusi, lükkasid recce-pod'id sisse ja pigem kogusid optilist ja raadioluure infot, ja kadusid oma teed.
Jah, F-35'st hakkab veidi mööda kiskuma juba.
Jah, F-35'st hakkab veidi mööda kiskuma juba.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
No ei viitsi tühja jaurata, loe antud link läbi. Ja milleks oleks pidanud SR alla tulistama, kui see piiri ei ületanud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Nojah, ju meie arusaamad ja infoallikad on asjast erinevad. Ma ei tea mis sinu viidatud artklist arvata.Lemet kirjutas:No ei viitsi tühja jaurata, loe antud link läbi. Ja milleks oleks pidanud SR alla tulistama, kui see piiri ei ületanud.
Aga lõpetaks asja ilma tülli minematta.
Ei ole ei MiG-25 ega MiG-31 saanud SR-71 vastu, puhtalt kiiruse ja lennukõrguse võimekuse pärast, no ei roni need MiG'id nii kõrgele kui relvad pardal ja ei püsi seal kõrgusel, zoom-climb on asja nimi, kogu mootorite jõud põhja ja ainult üks üritus, et nii kõrgele saada, siis edasi tegele sellega et kas mootorid kaotavad aru, tegele võimalusega neid taaskäivitada ja tiiva tõstejõud on nii hõredas õhus nii väike, kui tuleb jõust hoolimata varisemiskiiruse piir vastu, siis ei ole sul enam asja ühegi SR-71 vastu, vaid tegeled enda ellujätmisega.
Pole ju maha võetud, üritusi on olnud, seega ma jään enda arvamuse juurde. Selle kohta peaks ikka tonnijagu materjali isegi netist leidma, et tehti ülelende ja filmiti, pildistati, kuulati kõike. Ja ajas see NSVL taga neid SR-71'esid mis ta ajas, maha ei saadud ju ühtegi. Teema lukus minujaoks.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 2 külalist