Vanem tehnika, memuaarid jne.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Must armuke ...
- Manused
-
- dnebre.jpg (58.77 KiB) Vaadatud 6935 korda
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Ilus on küll, tänapäeva mõistes muidugi peris tutikas pill veelKulibin kirjutas:Must armuke ...


sitt päev, kellele kurdad
-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Ehh, mehed..!
Juhtumisi õnnestus väisata ühte põlluralli üritust,,
Muu pundi hulgast leidus tüüpe kes oma nõukaaegset tehnikat ka asfaldi peal testima nõustusid.. Au ja kiitus Seltsimeestele..
Ehk siis et.. Aparaat number I

Oi oli püss.. Tõmme nullist sajani 21, 7 sekundit.. Nagu passi järgi ette nähtud.. Graafika..
http://mycaracc.ru/ru/cars/graph/7929/
Olgem ausad, rebis nadu Lada muiste
Aga järgmine pill..

Võitis eelmainitut sekundi murdosa vörra.. Aga minek oli valgusaastate vörra parem..
http://mycaracc.ru/ru/cars/graph/7927/
Paradoks.. Esimese pilli tippkiiruseks prognoosiks ehk 135 ja teise omaks 155.. Mootori tuuning jääb paraku peremehe saladuseks
Aga mossed lippasid omal ajal väidetavalt viimseni 150 +
Juhtumisi õnnestus väisata ühte põlluralli üritust,,
Muu pundi hulgast leidus tüüpe kes oma nõukaaegset tehnikat ka asfaldi peal testima nõustusid.. Au ja kiitus Seltsimeestele..

Ehk siis et.. Aparaat number I

Oi oli püss.. Tõmme nullist sajani 21, 7 sekundit.. Nagu passi järgi ette nähtud.. Graafika..
http://mycaracc.ru/ru/cars/graph/7929/
Olgem ausad, rebis nadu Lada muiste

Aga järgmine pill..

Võitis eelmainitut sekundi murdosa vörra.. Aga minek oli valgusaastate vörra parem..
http://mycaracc.ru/ru/cars/graph/7927/
Paradoks.. Esimese pilli tippkiiruseks prognoosiks ehk 135 ja teise omaks 155.. Mootori tuuning jääb paraku peremehe saladuseks

Aga mossed lippasid omal ajal väidetavalt viimseni 150 +

Viimati muutis von manstein, 17 Aug, 2015 20:45, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Sul, manstein, näikse elementaarse lugemisoskusega ikka ütlemata kesiselt...keegi pole väitnud, et viimseni. Vastupidi, pea kõik, kes teemas on osalenud, on väitnud, et oli masinaid seinast seina, nii neid, mis liikusid 150+ kui ka neid, mis 120 suurivaevu välja vaevlesid.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Tegelikult ei näe ma kah põhjust, miks peaks tõmblema mingi mosse versus siks. Iga normaalne bensupõletaja õige mehe käes peaks arendama erivõimsust U 100Hp per liiter. See suhe on nagu räme rusikareegel. Selle saavutamine on elementaarne ja ei ole mingi raketiteadus. Moodne 1.2 liitrine turbomootor lajatab mingine 170kW. Ja see ei ole võidusõidumootor. Vot see saavutus on raketiteadus.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Ehh Lemet, siia ongi koer maetud.. 150+..Vastupidi, pea kõik, kes teemas on osalenud, on väitnud, et oli masinaid seinast seina, nii neid, mis liikusid 150+ kui ka neid, mis 120 suurivaevu välja vaevlesid.
Ehk et "puska" 07 spidokas näitas äpi kinnijooksmisel kiirust 120..

Ei saa ju olla adekvaatne..
Ja see tsitaat ..
oo õudust.. oled sa ikka õlinäpp..? ehk kannad prille? Kui vana sa oled??Iga normaalne bensupõletaja õige mehe käes peaks arendama erivõimsust U 100Hp per liiter. See suhe on nagu räme rusikareegel.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Honda 1,6-ne vabalthingav B seeria moto arendab 118 kw- 160 hobest, mingit raketiteadust pole, motod alates aastast 1993 (Jaapani siseturu omad kuni 132 kw.), kuni 92-e aastani 110 kw. Integra Type R 1,8 147 kw. Minu CRX-i 1,6 on 124 heppa, surveastmega mingi näljane 9,5. Kerge näppimisega (mis läheb küllaltki kalliks, teised nukad, regullitavad nukarattad, aju näppimine) saab samuti 150 kw kätte (kolvid tuleb küll 1,5-se omad panna, surveastme tõstmiseks). Tehase pulkadega peab selle 150 kw ilusti vastu. Miks seda aga tehase poolt ei tehta? Keskkonna nõuded on see võlusõna ja igapäeva autole ebasobiv jõugraafik ja ebaühtlane käik. Pushkadest võeti minu mäletamist mööda kuni 190 hp välja, aga need lihtsalt ei kestnud (loe: ebapiisavate mõõtudega alumine ots, klapivedrud ja süüte probleemid kõrgetel pööretel). Lisaks sigulli pooletoobine plokikaan, millel sisse- ja väljalase ühel pool. Mansteiniherra, see 07 tegi suhteliselt hea tulemuse (06 motoga 16 sekundi asemel alla 14-e, kas auto oli tühjaks loobitud?), aga korralik pushka võtab sellest vähemalt 3 sekundit veel maha (rõhk sõnal vähemalt)! Vähemalt 100 kw, piiratud libisemisega (või täisjäik) 02-e differ, mingi normaalne rehv ja koos alla tonnise kaaluga sõidab see 10 sekundit sajani auku.
sitt päev, kellele kurdad
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
ei teagi nüüd, mida kosta. mul töö poolt transpordivahendiks volkkari pirukas. kümmekond aastat vana ja läbisõitu mõõdukalt. hobuseid pandi tehases kone sisse umbes 70. täna oli trassil juhus kus tegin ühe kiirema riista sabas möödasõidu ja kuna eessõitnu kadus kiirelt silmapiirile ja mudu ka tee oli ees tühi ja lage ja jätkasin siis seda möödasõitu veel mõnda aega.
ja peab tunnistama, et seier lõpetas kerkimise umbes sajaneljakümne juures. ja näitab teine muidugi optimistlikult nagu nad enamasti keik teevad. mingeid erilisi vigu masinal külges pole ja liigub täitsa normaalselt. koormaks oli tühi kong.
no ehk on õhutakistus mossest suurem, aga palju vaevalt. muudes nüanssides aga arvaks siiski riistapuu vähemalt sama hea olema kui mossed omal ajal olid. ise olen põhjalikumalt sõitnud kolme erineva mossega, viimati küll vast nii paarkümmend aastat tagasi. mõistagi sellise ajalise vahemaa tagant ei saa midagi võrrelda, aga tunne kipub selline olema, et volkkar ikka justkui liigub igat pidi nobedamalt.
pika jutu kokkuvõtteks julgeks arvata, et poolteist sada ja veelgi rohkem liikunud mossed pidid ikka väga priimas korras olema.
ja peab tunnistama, et seier lõpetas kerkimise umbes sajaneljakümne juures. ja näitab teine muidugi optimistlikult nagu nad enamasti keik teevad. mingeid erilisi vigu masinal külges pole ja liigub täitsa normaalselt. koormaks oli tühi kong.
no ehk on õhutakistus mossest suurem, aga palju vaevalt. muudes nüanssides aga arvaks siiski riistapuu vähemalt sama hea olema kui mossed omal ajal olid. ise olen põhjalikumalt sõitnud kolme erineva mossega, viimati küll vast nii paarkümmend aastat tagasi. mõistagi sellise ajalise vahemaa tagant ei saa midagi võrrelda, aga tunne kipub selline olema, et volkkar ikka justkui liigub igat pidi nobedamalt.
pika jutu kokkuvõtteks julgeks arvata, et poolteist sada ja veelgi rohkem liikunud mossed pidid ikka väga priimas korras olema.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Diesel kui see VW kuut oli diisel, siis pole ime-diislid kustuvadki varakult ja järsku. Sama kw bensukad saavutavad suurema kiiruse. Kuigi tänava legaalsete kiiruste juures tundub diisel suurema momendi tõttu jõulisem, siis nö kustumine on järsem. U nagu mu kunagine diisel sidrun-arvestades kui kiirelt 130 tuli oli väga imelik et 150 juures järsku tõmme vähemaks jäi.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
No siin on ikka vaks vahet, kas mootori loomise aasta on 2007 või 1965, lisaks veel ülelaadimine ja vabalt voolav.Tegelikult ei näe ma kah põhjust, miks peaks tõmblema mingi mosse versus siks. Iga normaalne bensupõletaja õige mehe käes peaks arendama erivõimsust U 100Hp per liiter. See suhe on nagu räme rusikareegel. Selle saavutamine on elementaarne ja ei ole mingi raketiteadus. Moodne 1.2 liitrine turbomootor lajatab mingine 170kW. Ja see ei ole võidusõidumootor. Vot see saavutus on raketiteadus.
100 hj liitrist Lada VFTS mootoriga ju saavutati, tulemuseks on antud ajastu mootori juures, et see on vaevu tänaval sõidetav ja mootori töövahemik algab pööretel, kus mootor kõvasti kulub ja kütust neelab. Lisaks oli mootori eluiga 1 hooaeg (mõni tuhat kilomeetrit). St selline erivõimsus 60ndate mootorist ei vasta igapäevasõidu autole esitatavatele nõuetele.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Ja kuidas veel kestavad need vinged 1,2-sedKapten Trumm kirjutas:No siin on ikka vaks vahet, kas mootori loomise aasta on 2007 või 1965, lisaks veel ülelaadimine ja vabalt voolav.Tegelikult ei näe ma kah põhjust, miks peaks tõmblema mingi mosse versus siks. Iga normaalne bensupõletaja õige mehe käes peaks arendama erivõimsust U 100Hp per liiter. See suhe on nagu räme rusikareegel. Selle saavutamine on elementaarne ja ei ole mingi raketiteadus. Moodne 1.2 liitrine turbomootor lajatab mingine 170kW. Ja see ei ole võidusõidumootor. Vot see saavutus on raketiteadus.
100 hj liitrist Lada VFTS mootoriga ju saavutati, tulemuseks on antud ajastu mootori juures, et see on vaevu tänaval sõidetav ja mootori töövahemik algab pööretel, kus mootor kõvasti kulub ja kütust neelab. Lisaks oli mootori eluiga 1 hooaeg (mõni tuhat kilomeetrit). St selline erivõimsus 60ndate mootorist ei vasta igapäevasõidu autole esitatavatele nõuetele.

sitt päev, kellele kurdad
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Kalla sellesse vanakooli 06 mootorisse ka sisse taolise viskoossusega õli nagu see 1,2 nõuab (kas mitte 0W-20 ei olnud see) ja see võtab sul kah 0,5 liitrit 100 km peale 

/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Minu uuel Fiestal (Ecoboost) 1,0. 75 kw (kolmepütineKapten Trumm kirjutas:Kalla sellesse vanakooli 06 mootorisse ka sisse taolise viskoossusega õli nagu see 1,2 nõuab (kas mitte 0W-20 ei olnud see) ja see võtab sul kah 0,5 liitrit 100 km peale

- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
See õlikulu teema on ilmselt alguse saanud Volkswageni TSI mootoritest, tõsi - põhiosa neist mootoritest on peale valmistajatehase juhendi järgi tehtud õlikulu mõõtmisi jäänud ringi vahetamata.
Mingite 5W-20 õlide kasutamisel on küsimus selles, milline tootja kui palju riske endale võtta julges.
Põhimõtteliselt saab ka teha 0W-10 või 0W-5 õlisid pidava asja, küsimus on, mis juhtub mootoriga siis, kui nii tihedaks ehitatud mootor jääb kuskilt õlituseta. Mida vedelam õli, seda kergemini voolab ta minema. Volkswagen läks seda teed, et pigem kulugu õli kui lendab laiali mootor. Muideks, inimesed tihti ei tea õlikulu norme - näiteks nendel "tihedatel" 80ndate aastate mootoritel on õlikulu norm 0,5-1,5 liitrit 1000 km peale, vaadake auto raamatust järgi kui ei usu. Tõsi, kuna mootorid kasutasid siis paksemaid õlisid, siis võis olla ka õlikulu 1 liiter õlivahetuse peale (tase langes maksimumist miinimumi).
Mingite 5W-20 õlide kasutamisel on küsimus selles, milline tootja kui palju riske endale võtta julges.
Põhimõtteliselt saab ka teha 0W-10 või 0W-5 õlisid pidava asja, küsimus on, mis juhtub mootoriga siis, kui nii tihedaks ehitatud mootor jääb kuskilt õlituseta. Mida vedelam õli, seda kergemini voolab ta minema. Volkswagen läks seda teed, et pigem kulugu õli kui lendab laiali mootor. Muideks, inimesed tihti ei tea õlikulu norme - näiteks nendel "tihedatel" 80ndate aastate mootoritel on õlikulu norm 0,5-1,5 liitrit 1000 km peale, vaadake auto raamatust järgi kui ei usu. Tõsi, kuna mootorid kasutasid siis paksemaid õlisid, siis võis olla ka õlikulu 1 liiter õlivahetuse peale (tase langes maksimumist miinimumi).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Kapteniherra, järjekordselt soovitan pudrumulgu vastava olluse jaoks hoida! Tõlgi palun, mida tähendavad esimene-teine number õli omadusi näidates.Kapten Trumm kirjutas:See õlikulu teema on ilmselt alguse saanud Volkswageni TSI mootoritest, tõsi - põhiosa neist mootoritest on peale valmistajatehase juhendi järgi tehtud õlikulu mõõtmisi jäänud ringi vahetamata.
Mingite 5W-20 õlide kasutamisel on küsimus selles, milline tootja kui palju riske endale võtta julges.
Põhimõtteliselt saab ka teha 0W-10 või 0W-5 õlisid pidava asja, küsimus on, mis juhtub mootoriga siis, kui nii tihedaks ehitatud mootor jääb kuskilt õlituseta. Mida vedelam õli, seda kergemini voolab ta minema. Volkswagen läks seda teed, et pigem kulugu õli kui lendab laiali mootor. Muideks, inimesed tihti ei tea õlikulu norme - näiteks nendel "tihedatel" 80ndate aastate mootoritel on õlikulu norm 0,5-1,5 liitrit 1000 km peale, vaadake auto raamatust järgi kui ei usu. Tõsi, kuna mootorid kasutasid siis paksemaid õlisid, siis võis olla ka õlikulu 1 liiter õlivahetuse peale (tase langes maksimumist miinimumi).
Häbene kasvõi natukene ja tee kodutööd, enne kui midagi kribada.
sitt päev, kellele kurdad
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist