Vanem tehnika, memuaarid jne.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Ja pealegi, kiirendades teeb Fiesta ka aston Martini plöginat, So What, las plögiseb! ega sellepäras lolliks ei tasu minna ! Kaks aastat on veel lisa-garantiid! Ja kui ka veel peale seda midagi juhtub, siis tuleb kohtukeiss, valmistusviga. Saage mehed ükskord suureks! Ära Trumm muretse, las vahib sealt masuut vastu, Sinu asi on töestada, et köik on öieti tehtud, mitte sa ei pea minema tulekahju kustutama!
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Ühe täiendava mootori õlivahetuse hinna eest ei saa isegi kahte advokaadi töötundi - kui jutt käib kohtuskäimise mõttekusest. Lisaks sinu aja- ja närvikulu esinduses jauramisele ei maksa keegi kinni. Sitt kokkuhoid minuarust.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Kaua see proua nüüd juba Tartu Toyota esinduse käsa maha raiubki? Aasta on juba täis või veel mitte?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Tegu vast ikka mingi baabaga kasahhiast.Lemet kirjutas:Kaua see proua nüüd juba Tartu Toyota esinduse käsa maha raiubki? Aasta on juba täis või veel mitte?
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Kasahhist neh, aga kas just "baba", ei võta otsustada, pole ise näinud. Kasahhitaride hulgas on ka väga keni isendeid. Ja ka autohooldusi on seinast seina, mõningate jutt ja tegevus on sellised, et võtab jalust. Ka firmaesindustel. Vabandust OT pärast.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Kahjuks olen sunnitud nõustuma, nimesid ei nimeta ja näpuga ei näita. Mingi 3 nädalat tagasi oli juhus, kus naabrimees käis oma tutika pilliga esinduses hoolduses. Hakkas oma töökohta sõitma (kilomeeter umbes) ja tundis et masin vibrab kuidagi kahtlaselt ja mingi krõuh-krõuh hääl on. Pidas kinni, hakkas uurima, kõik 4 ratast olid all lahti. Rääkis ühe tuttava teise margiesinduse selliga ja esitas oma auto esindusele nõude, 4 uut valuvelge, pidurikettad ja rummud. Viimane info mida tema käest kuulsin oli, et nõue täidetakse.Lemet kirjutas:Kasahhist neh, aga kas just "baba", ei võta otsustada, pole ise näinud. Kasahhitaride hulgas on ka väga keni isendeid. Ja ka autohooldusi on seinast seina, mõningate jutt ja tegevus on sellised, et võtab jalust. Ka firmaesindustel. Vabandust OT pärast.
Vägagi s.tt päev esindusele (tõenäoliselt ka töömehele), kuid siiski suhteliselt õnneliku lõpuga. Oleks ratas alt tulnud ja näiteks titevankrisse põrutanud? Auto oleks nii või teisiti suurel määral räbalateks olnud. Paraku on eksimine inimlik, ka margiesindustes töötavad inimesed. Antud juhul ei näe suhtumise probleemi, puhas inimlik näpukas. Aga paratamatult hakkad peale seda konkureerivate esinduste poole kiikama. Seda enam, et siin tegutsev rahvas (pakun, et vähemalt 90% suudab sellistele ilmingutele tähelepanu pöörata, kuid kolm neljandikku tänapäeval load saanud juhtidest ei oska seda teha) ja sellisel põhjusel ränk avarii on väga kerge tulema. Nagu üks tuttava tuttav ütles, mina olen mööblimees, ma ei pea autodest midagi teadma.
sitt päev, kellele kurdad
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Mis on lahtiste rattapoltide ja piduriketaste, rummude nahkamineku seos?
Valuvelgede (ja rattapoltide) teemal võiks veel väga pikalt mõeldes seost näha.
Kui mutrid/poldid lahti ja natuke sõita, tegelikult ei juhtu midagi.
Kõige vähem kahjustab see muidugi rattalaagreid/rummusid.
See muidugi ei õigusta esinduse ülejala töötegemist.
Valuvelgede (ja rattapoltide) teemal võiks veel väga pikalt mõeldes seost näha.
Kui mutrid/poldid lahti ja natuke sõita, tegelikult ei juhtu midagi.
Kõige vähem kahjustab see muidugi rattalaagreid/rummusid.
See muidugi ei õigusta esinduse ülejala töötegemist.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Üks asi on lihtsalt ülejala töötegemine, teine kunde sihilik lollikspidamine ja rahapumpamine. Näiteks laia lõuaga seletamine, kuis kohe-kohe turbost lahtipääsenud mutter mootorisse jõuab ja seal tapatalgu korraldab. Ja kuidas selle vältimiseks tuleb auto lohe sinna jätta ning esindusest karmi hinnaga uus turbo osta. Ei jätkunud minul südant noorsandile kirjeldama hakata, milliseid raskusi jäme mutter vahejahutist läbipugemisel kogema saab, et mootorisse jõuda. Aegu hiljem ja viis korda odavamalt sai uue turbo peale kusjuures sõidet sai kogu aeg. Peale seda ei imesta enam grammigi juttude üle, kuidas naisterahvas läbipõlenud hõõgniidi vahetamiseks pidi terve laterna ära vahetama. Ja kõik need muud virsiku ja baarikalõhnalise rehvirõhu vahetamise jutud
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Kapteniherra, piduriketaste kohapealt olen tegelikult nõus, kuid rummud, mille sisse poldid kinnituvad, need saavad kahjustada küll. Lahtised poldid loksutavad keermed ära.
sitt päev, kellele kurdad
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Ameeriklastel leidub taolisi tulesid küll, milledel eraldi pirni ei olegi. Näiteks vanal Dodge Caravanil olen ise selliseid vahetanud. Sealed beam on asja nimi-
https://en.wikipedia.org/wiki/Sealed_beam
Niiet põhimõtteliselt jah- "pirn" lähe läbi, vahetad terve laterna. Praegusel riistapuul on H13 pirnid, ilma lambipesata. Juhe läheb pistikuga otse pirni külge.
Autodesse mittepuutuvalt- lavavalguses kasutatakse samuti palju PAR (parabolic aluminium reflector) tulesid, mis on reflektoriga kokkuehitatud pirn. "Kopsikus" on vaid pirnipesa ja kõik.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sealed_beam
Niiet põhimõtteliselt jah- "pirn" lähe läbi, vahetad terve laterna. Praegusel riistapuul on H13 pirnid, ilma lambipesata. Juhe läheb pistikuga otse pirni külge.
Autodesse mittepuutuvalt- lavavalguses kasutatakse samuti palju PAR (parabolic aluminium reflector) tulesid, mis on reflektoriga kokkuehitatud pirn. "Kopsikus" on vaid pirnipesa ja kõik.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Esimesed Xenonid olid samuti vahetatavad ainult koos laterna endaga. Juba lisavarustusena olid need toona roppkallid, kestvus polnud suurem asi (või kuidas võtta, 80-100 tuhat kestsid bemmi omad ikka ära), aga siis oli vahetus ka ikka sigakirves.
sitt päev, kellele kurdad
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Konkreetsel mudelil pole mingit vajadust terve tule vahetuseks, aitab H4st küll...kunde oli lihtsalt hoomatavalt heledapoolse juuksevärviga. Miska ma ei hakanud teda ka sõjateele ässitamq, vaid vahetasin hea inimese poolest teise poole pirni naasama ära. Isegi raha ei võtnud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
No kui sellega just mingi 100 km maha lahtiste poltidega ei sõideta, siis ainus asi, mis katki lähevad, on velje keskava distantsrõngad, kui neid kasutatakse. Kuna lahtiste poltidega sõitmine on üks vanakooli võte liiga kinni väänatud (rehvivahetuse jobud seebiks) poltide (sh salapoltide) lahti saamiseks, siis on tulnud mõned korrad kasutada - mingeid kahjustusi pole täheldanud. Noh selliseid, mis kuidagi auto funktsionaalsust mõjutaks.Kapteniherra, piduriketaste kohapealt olen tegelikult nõus, kuid rummud, mille sisse poldid kinnituvad, need saavad kahjustada küll. Lahtised poldid loksutavad keermed ära.
Et poldid või keermed häda saaks, selleks peab ikka ratas päris loperdama juba all, sest auto massi võtab veljelt vastu ikka vastav rattarummu serv, mitte rattapoldid (vot tagaveoline mosse oli minuarust selline auto, kus auto massi võtavad taga vastu tikkpoldid ja ratas tsentreeritaksegi poldiaukude järgi).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Panen siia ühe pildikese, mille leidsin arvutist - olen vist kunagi alla laadinud.
Mootorivariandid, millega sai 80ndate alguses Soomes Gaz-24 Volgat endale soetada.
Ära tasub märkida 2,8 Fordi mootori turgutavat mõju Volga tippkiirusele, mis kasvab seeriamootori 145 kmh-lt 170 kmh-i
Indenori diisliga on muidugi auto tolle perioodi diiselmersudega sama dünaamikaga (120 kmh).
Fordi mootorit sai siis ainult automaatkäigukastiga.
Ära märkimist väärib ka 6-aastane roostegarantii (ilmselt siis põhjaalusele, peale Tectyl mastiksiga katmist).
Mootorivariandid, millega sai 80ndate alguses Soomes Gaz-24 Volgat endale soetada.
Ära tasub märkida 2,8 Fordi mootori turgutavat mõju Volga tippkiirusele, mis kasvab seeriamootori 145 kmh-lt 170 kmh-i

Indenori diisliga on muidugi auto tolle perioodi diiselmersudega sama dünaamikaga (120 kmh).
Fordi mootorit sai siis ainult automaatkäigukastiga.
Ära märkimist väärib ka 6-aastane roostegarantii (ilmselt siis põhjaalusele, peale Tectyl mastiksiga katmist).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Panin tähele, et Fordi mootoril on ka kiirem ülekandearv peaülekandes.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist