Kilo Tango kirjutas:
Samuti see simulaatorijutt pigem kinnitab teooriat - simulaatoris kedagi alla lasta on keeruline ainult siis kui see tegeleb vastutegevusega ja tal on sinu suhtes sama soov. Droonid lendavad suhteliselt otse minimaalse manööverdamisega.
Jutt oli rammimisest (ehk siis
target interception). Ning kuna droonid on kerged, siis tuule mõju nende kursi stabiilsusele droonivõitluse seisukohast on kindlasti märgatav. Oluline on ka, mis asenditest tabamust soovitakse saavutada. Kas vaid tagantlähenedes, või ka sihtmärgi liikumissuunale risti/vastassuunas lähenedes.
Kapten Trumm kirjutas:
Selleks, et korvata juhtimise ebatäpsusi, on lihtne lahendus - suurem lennukiirus. Mudellennukite kiiruse rekord on praegu üle 700 kmh.

Soovid seda väidet ehk rohkem lahti seletada? Minu arust suurem kiirus peaks just suurendama inimjuhtimise ebatäpsusest tulenevaid vigu, sest aega nende kompenseerimiseks on vähe, ning signaali saatmine/töötlemine puldist lennukisse ja tagasi lisab juhttoimele arvestatava viite.
Kui automaatset objekti leidmist (mitte selleni juhtimist) mitte kasutada, siis pildiedastuse lahendus operaatorile peab olema samuti kallimate hulgast. Analoogvideo resolutsiooniga drooni leidmine visuaalselt saab olema raske.
Kapten Trumm kirjutas:
Aga mingite smart mürskudega Oerlikoni õhutõrje kahureid siia kunagi ei tule.
Pealegi on nende kättesaadavus kahtlane (pole seal kus vaja oleks).
Minu mõte oli pigem jalaväe TT relvadele mõeldud droonivastasest
airburst moonast, mis arvestades ülesannet, ei pea olema nii smartid, kui meetri täpsusega täpselt kaeviku kohal plahvatada suutvad smart mürsud. Aga loomulikult sellel lahendusel on omad probleemid. Näiteks 1km horisontaalselt kauguselt kindlasti vastase drooni tõrjuda ei saaks. Pigem vaid otse pea kohalt alla tuua. Kättesaadavuse seisukohalt oleks ta arvatavasti parem, sest harilkke torusid jagub, toota oleks teda odav, ning käsitlemise seisukohast oleks ta kindlasti tugevam.