Lennuõnnetused
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Vaba langemise puhul pole ju mingit tähtsust kas ta alustab seda 10 km kõrguselt või 3-4 km kõrguselt. Õhutakistus peagi ikka ühtlustab langemise kiiruse nii et maale jõudes on see ca 200 -300 km tunnis.
Terminal velocity !
Suurem tükk suurema õhutakistusega langeb aeglasemalt, väiksema õhutakistusega tükk kiiremini.
Vastasel juhul poleks ühtegi äratuntavat inimkeha ega ka suuremat keretükki järel .Vastasel juhul poleks üheski lennuõnnetuses vabalt langedes kellelgi vähimatki ellujäämislootust kui lanegmise kiirus aina suureneks. Kuid neid on ellu jäänud ka päris kõrgelt kukkudes.
Siin küll lagunes lennuk juba nii kõrgel, et kellelgi polnud mingit shansssi .
Terminal velocity !
Suurem tükk suurema õhutakistusega langeb aeglasemalt, väiksema õhutakistusega tükk kiiremini.
Vastasel juhul poleks ühtegi äratuntavat inimkeha ega ka suuremat keretükki järel .Vastasel juhul poleks üheski lennuõnnetuses vabalt langedes kellelgi vähimatki ellujäämislootust kui lanegmise kiirus aina suureneks. Kuid neid on ellu jäänud ka päris kõrgelt kukkudes.
Siin küll lagunes lennuk juba nii kõrgel, et kellelgi polnud mingit shansssi .
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Üks variant on muidugi, et asi oli lamepöörises ja matsatas lõpuks kõhuli vastu maad (või selili), see selgitab nii suht terve ninakoonuse kui ka saba - need lendasid suure paugu tulemusena küljest ja kuna nad kütust ei sisaldanud, ei olnud ka midagi põleda või plahvatada.
Pildil olev suht terve sektsioon peaks olema radarist järgmine jupp, kabiin jääb vastu maad. Ära tunneb selle punase ääristusega luugi järgi (vt terve lennuki pilt ülal).
Pildil olev suht terve sektsioon peaks olema radarist järgmine jupp, kabiin jääb vastu maad. Ära tunneb selle punase ääristusega luugi järgi (vt terve lennuki pilt ülal).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Lennuki osadeks lagunemise puhul omab kõrgus kindlasti tähtsust. On ikka vahe, kas lennuk saab õhus teha maksimaalselt 12 spinni või oleks tal võimalus teha 34 spinni. Esimesel juhul jääb aega nö molekulideks lagunemiseks vähem ja üsna tõenäoliselt prantsatab lennuk maha suhteliselt ühes tükis või pudeneb üsnagi piiratud maa-alale, teisel juhul räägime me juba kümnetest ruutkilomeetritest.tympsa kirjutas:Vaba langemise puhul pole ju mingit tähtsust kas ta alustab seda 10 km kõrguselt või 3-4 km kõrguselt. Õhutakistus peagi ikka ühtlustab langemise kiiruse nii et maale jõudes on see ca 200 -300 km tunnis.
Terminal velocity !
Suurem tükk suurema õhutakistusega langeb aeglasemalt, väiksema õhutakistusega tükk kiiremini.
Vastasel juhul poleks ühtegi äratuntavat inimkeha ega ka suuremat keretükki järel .Vastasel juhul poleks üheski lennuõnnetuses vabalt langedes kellelgi vähimatki ellujäämislootust kui lanegmise kiirus aina suureneks. Kuid neid on ellu jäänud ka päris kõrgelt kukkudes.
Siin küll lagunes lennuk juba nii kõrgel, et kellelgi polnud mingit shansssi .
Kiirus muidugi ühtlustub kuid aeg, mille jooksul õhutakistus teeb oma tööd, on erinev 7 km pealt spinnimise algamisel või 3 km pealt spinnimise algamisel. Ilmselgelt kukub 10 km pealt lennuk ajaliselt hiljem maapeale kui 3 km kõrguselt langev lennuk.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Ei saaks öelda. Arvestades seda, et lennuki tagaosa asub ca 5km kaugusel lennuki esiosast. Sabakoonus asub vast veelgi kaugemal. Kus täpsemalt asub lennuki horisontaalstabilisaator ei oska öelda.Kapten Trumm kirjutas:Üks variant on muidugi, et asi oli lamepöörises ja matsatas lõpuks kõhuli vastu maad (või selili), see selgitab nii suht terve ninakoonuse kui ka saba - need lendasid suure paugu tulemusena küljest ja kuna nad kütust ei sisaldanud, ei olnud ka midagi põleda või plahvatada.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Plahvatusliku dekompressiooni puhul laguneb see, mis laguneda saab väga kiiresti. Kuna keegi mingit maydayd ei suutnud anda ja esialgsed teated nagu oleks piloodid palunud varulennuväljal maandumist, osutusid jamaks, siis ma eeldan et lennuk oli tükkideks juba esimesel sekundil ja mitu kukerpalli mis tükk seal tegi, pole tähtsust.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Kui ikka oli plahvatuslik dekompressioon, kui ikka oli pomm jne.
Antud juhul märkisin ma vahet IL'i videoga, mille puhul prantsatas lennuk mõni kilomeetrit spinne tehes suhteliselt ühes tükis maha. Oletatavasti oleks sarnasel juhul 10 kilomeetri pealt lennuk langenud maha täiesti tükkideks lagunenuna kümnete ruutkilomeetrite suurusele alale. See ongi see ajaline vahe, mil õhutakistus saab piisavalt kauem toimetada erinevate detailide ja nende liitekohtade kallal.
Antud juhul märkisin ma vahet IL'i videoga, mille puhul prantsatas lennuk mõni kilomeetrit spinne tehes suhteliselt ühes tükis maha. Oletatavasti oleks sarnasel juhul 10 kilomeetri pealt lennuk langenud maha täiesti tükkideks lagunenuna kümnete ruutkilomeetrite suurusele alale. See ongi see ajaline vahe, mil õhutakistus saab piisavalt kauem toimetada erinevate detailide ja nende liitekohtade kallal.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=72854609
http://youtu.be/US_m_8IEA5M
Neid langevaid taevaseid kive nähtud langemas nii poolas kui ka taiwanis . Äkki saatusid need kaks kokku.
http://youtu.be/US_m_8IEA5M
Neid langevaid taevaseid kive nähtud langemas nii poolas kui ka taiwanis . Äkki saatusid need kaks kokku.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Imelik on siiski see sabaosa koos murdunud kiiluga, mind häirib sellel pildil asjaolu, et see tükk on tulnud otse alla. Puuduvad igasugused märgid mingist lohisemisest. Samas see tükk mis näikse sisaldavat horisontaalstabilisaatoreid ja tundub IMHO et kah pöördtüüri (rudder) on ilmselgelt lohisenud. Arvestades erinevate detailide aerodünaamilisi eripärasid, on nende horisontaalne lennuvõime muidugi täiesti erinev. Nimelt see heas konditsioonis olev sabaosa käitub kukkudes nagu vahtraseeme, milline tegevus pidurdab oluliselt vertikaalkiirust. Kas on kusagilt saadaval juba mõõtkavadega kaardid, detailide paiknemise kohta ?
Hetkel kättesaadav materjal vihjab siiski võimalusele, et see vana mats sabaga vastu stardirada ja sellest tingitud destruktiivsed tagajärjed olid likvideerimatud. Võib muidugi öelda, et halvasti likvideeritud. Mulle näiteks ei meeldi sõita autodega, mis on eelnevalt avariidesse sattunud. Mis siis, et on taastatud ja välja ei paista.
Hetkel kättesaadav materjal vihjab siiski võimalusele, et see vana mats sabaga vastu stardirada ja sellest tingitud destruktiivsed tagajärjed olid likvideerimatud. Võib muidugi öelda, et halvasti likvideeritud. Mulle näiteks ei meeldi sõita autodega, mis on eelnevalt avariidesse sattunud. Mis siis, et on taastatud ja välja ei paista.

* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Tundub nagu pildil oleks pool horisontaal stabilisaatorist, tundub olevat vasak pool.

Tervena peaks väljanägema selline. Ehk siis pooleks murdunud.Samas on videolt näha, et lennuki tagaosas on endiselt lennuki kere ja HS vaheline ülemine kinnituspunk alles, aga kinnitus ise tundub olevat murdunud. https://youtu.be/Vv_kXAFa_P8?t=2m5s

Seega pole endiselt ühtegi pilti horisontaal stabilisaatori parempoolsest osast koos kinnitustega.Ega ka puudu olevast ca 1/3 vertikaal stabilisaatorist koos sabatüüriga (rudder).
PS

Vaatasin seda pilti hoolikamalt ja see tundub olemat pigem mingi muu lennuki stabilisaator (turboprop?). Nii, et kustutasin selle üldse oma algselt postituselt, ilmselt on see lihtsalt meediasse paisatud pilt mingist eelnevast lennuõnnetusest.

Tervena peaks väljanägema selline. Ehk siis pooleks murdunud.Samas on videolt näha, et lennuki tagaosas on endiselt lennuki kere ja HS vaheline ülemine kinnituspunk alles, aga kinnitus ise tundub olevat murdunud. https://youtu.be/Vv_kXAFa_P8?t=2m5s

Seega pole endiselt ühtegi pilti horisontaal stabilisaatori parempoolsest osast koos kinnitustega.Ega ka puudu olevast ca 1/3 vertikaal stabilisaatorist koos sabatüüriga (rudder).
PS
Kulibin kirjutas: Samas see tükk mis näikse sisaldavat horisontaalstabilisaatoreid ja tundub IMHO et kah pöördtüüri (rudder) on ilmselgelt lohisenud

Vaatasin seda pilti hoolikamalt ja see tundub olemat pigem mingi muu lennuki stabilisaator (turboprop?). Nii, et kustutasin selle üldse oma algselt postituselt, ilmselt on see lihtsalt meediasse paisatud pilt mingist eelnevast lennuõnnetusest.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Euronewsis oli võimalikuks õnnetuse põhjuseks mainitud sisemine plahvatus lennukis. Sellele pidavat viitama reisijatel olnud plahvatuste jäljed.
Võimalik on ka meteoriidiga pihta saamine, mida mitmelpool võimalikuks põhjuseks pandud on.
IMHO-Välistada ei saa ka seda, et vene turistid kukkusid jooma ja kiskusid ukse lahti lennukil...
Võimalik on ka meteoriidiga pihta saamine, mida mitmelpool võimalikuks põhjuseks pandud on.
IMHO-Välistada ei saa ka seda, et vene turistid kukkusid jooma ja kiskusid ukse lahti lennukil...
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Seni kuni välisrõhk ja siserõhk pole tasakaalus, ei õnnestu ust lennukil avada.ruger kirjutas:Euronewsis oli võimalikuks õnnetuse põhjuseks mainitud sisemine plahvatus lennukis. Sellele pidavat viitama reisijatel olnud plahvatuste jäljed.
Võimalik on ka meteoriidiga pihta saamine, mida mitmelpool võimalikuks põhjuseks pandud on.
IMHO-Välistada ei saa ka seda, et vene turistid kukkusid jooma ja kiskusid ukse lahti lennukil...
Euronews tugineb vene infole, mis puudutab surnukehasi. See kõik võibki nii olla, kuid ei maksa unustada, et Euronewsi omanikud on venelased... ja seda juba pikemat aega.
--- d9ebae53a4f41a4339ca904acd88468c ---
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
See Uusmario poolt postited Lifenews pilt IMHO on ilmselge tõestus teeooriale, et tegu võis olla seestpoolt lähtunud jõududega.
Ma ei väida muidugi midagi aga ootan spetside arvamust.
Nüüd mis puudutab võimaliku meteoriiditabamust, siis see on sama tõenäoline, kui et Te jalutate Pikal tänaval ja Teil on käes Blody Mary napsiklaas ja kajakas situb sinna käigupealt sisse ... Jackpot ...
Luuresatelliidid oleks registreerinud sellise objekti interaktsiooni.
Ma ei väida muidugi midagi aga ootan spetside arvamust.
Nüüd mis puudutab võimaliku meteoriiditabamust, siis see on sama tõenäoline, kui et Te jalutate Pikal tänaval ja Teil on käes Blody Mary napsiklaas ja kajakas situb sinna käigupealt sisse ... Jackpot ...
Luuresatelliidid oleks registreerinud sellise objekti interaktsiooni.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Ei tea, see on üks pool stabilisaatorist, keskmine osa koos kinnitustega ja parempoolne osa on kadunud. Mingil hetkel on see järelikult murdunud. HS on struktuurilt iseenesest tugevam kui lennuki kere. Pigem näitab see väga suurt ülekoormust või mehaanilist vigastust (näiteks laguneva lennuki tüki tabamus)Kulibin kirjutas:See Uusmario poolt postited Lifenews pilt IMHO on ilmselge tõestus teeooriale, et tegu võis olla seestpoolt lähtunud jõududega.
Ma ei väida muidugi midagi aga ootan spetside arvamust.
Nüüd mis puudutab võimaliku meteoriiditabamust, siis see on sama tõenäoline, kui et Te jalutate Pikal tänaval ja Teil on käes Blody Mary napsiklaas ja kajakas situb sinna käigupealt sisse ... Jackpot ...
Luuresatelliidid oleks registreerinud sellise objekti interaktsiooni.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Mingi info, et plahvatus mootoris.
http://lenta.ru/news/2015/11/04/blast/
BBC edastanud sellise pildi
http://lenta.ru/news/2015/11/04/blast/
BBC edastanud sellise pildi
- Manused
-
- sinai_plane_crash_624_v2.jpg (137.05 KiB) Vaadatud 5604 korda
Viimati muutis Kulibin, 04 Nov, 2015 21:25, muudetud 1 kord kokku.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
Suurbritannia peaministri büroo: Vene lennuk võidi Egiptuse kohalt alla tuua lõhkeainetega, peatame täna lennud Sharm el-Sheikhi:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=72874467
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=72874467
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist