


Põhjus on väga lihtne, kohalikel pole raha ja iga külasepp oskab UAZikut parandada aga läänepoolsemat maasturit mitte. Kui pärapõrgus peaks rahvastiku rikkus kasvama, küll siis ilmub rohkelt lääne autosid (mitte, et lääne vanemad autod võimatult raskemad remontida oleks, kui nõukogude analoogid). Samuti käitatakse just nõukaaegset rauda ringi sest seda on omal ajal kätte jäänud ja mõne isendi puhul pole originaalist eriti midagi alles. Täpsel sama analoogi võib tuua Kuubast. Seal ju vuravad siiamaani ringi USA 60-ndate emalaevad, kas tõesti sellepärast, et on parimad ja kergesti remonditavad autod? Vastus on, et see on lihtsalt raud, mida kohalikud on õppinud remontima ja mis on neile taskukohane ning kättesaadav.Kuna mulle meeldib väga Leninit tsiteerida (tõe kriteerium on praktika), siis miks neid hiirehalle Uazikuid seal Jakuutias igal nurgal kohtab, aga Korea autosid mitte....?
Aga kogu selle jutu peale, tänapäevase kvaliteediga buhhanka ei vääri isegi kaalumist kui peaks vajadus tekkima millegi taolise järgi. Selliste keevitusimede puhul ei julgeks isegi siledal teel sõita, krt sa tead kuna keset sõitu kere ümbert kukub ja sõidad raami, rataste ja istmetega edasi![]()
Minu jutu point oli selles, nagu siin ka teised on maininud, et kvaliteet on alla käinud. Kui nõuka aja toodang veel omas ajas kannatas kriitikat, siis praegune produkt on ikka allapoole arvestust. Olen mõelnud, et hobisõidukina võiks ju sellist isegi nostalgiast pidada ja nokitseda, aga töövahendina tõesti enam ei tahaks... Kui reduktoris hammasrattad on sattunud vildakad või pehmest rauast, ei pane sa ka parima tahtmise juures masinat inimtühjas kohas oma jõududega liikuma.Kapten Trumm kirjutas:No vene ajal elanud mees räägib sellist juttu.....Tänapäevase tehasest tulnud uazikuga aga ei tahaks mina talvisel Venemaal isegi kõva kattega ja tiheda liiklusega teed mööda pikemat reisi ette võtta![]()
Vene autol oli, on ja jääb vajadus see ise kasutatavaks muuta. Aga kui see tehtud on, on töökindlus täiesti talutav. Mul küll pole uazikut päris olnud (pole vajadust), kuid sõiduautod on küll paistnud silma väheste tõrgetega - ainus peetud auto, millega pole teele jäänud, nime ei hakka siin nimetamagi...
Praegu maksab 17 000 eurot.
Auto ehitamise lugu on siin: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=59&t=33367Kulibin kirjutas:Ilus loomake.
https://www.youtube.com/watch?v=KJvRNXoeNks
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 2 külalist