Venelastelt tuleb kohati tohutu lahedaid masinaid.
Abiks masina pioneeridele, Kaitseliidus jne. Sõidab soos nagu mühin. Iseenesest ei tohiks olla keeruline sarnase asja tootmine ka meil. Hind 65 000 on selline, et sinna sisse peaks mahtuma see masin suhteliselt vabalt ära oma 40hj vabalt hingava 1,6l diisliga.
Mini kummijuku. Pigem võiks Piirivalvurid sellisest huvituda. Looduses sõites jätab päris korraliku raja endast maha, erametsaomanikud oleks kohe tagajalgadel.
Venelastel selline foorum http://lunohodov.net/forum/ kus iseehitajad kulibinid koos seal võite tutvuda selliste ehitamisega.Metsas see mingit erilist rada ei jäta kaal olematu ja kandepind suur enamus selliseid neil jäävad ka vee peal ujuvaks.
Hea läbivusega masin muidugi. Tüüp kes välja mõtles ja ehitas on ise praktik ja sõidumees. Omal ajal kolistas mööda soid ja järvesid vintsiga varustet kaksveolise sikliga, snorkel kiivri küljes. Nii et kindlasti toimiv asi.
Eks ta põhimõttelisel Kummijuku kallim edasiarendus on.
Sai natuke aega tagasi sõidetud koos võistlustel Sherp'i ja tema looja Garagashjaniga. Pilt võetud Sherpi pardakaamerast. Meie auto pildis 36.30 - 44.00
Sõitsime küll eri klassides aga rajad olid samad. https://www.youtube.com/watch?v=d8kS-BEKt9I
MadMan kirjutas: ↑21 Dets, 2022 9:59
Piiratud määral seda Ukrainas kasutatakse, aga tegemist on Vene leiutisega ning ostes seda ka läbi Poola edasimüüja toetad ikkagi Orklandi.
MadMan kirjutas: ↑21 Dets, 2022 9:59
Piiratud määral seda Ukrainas kasutatakse, aga tegemist on Vene leiutisega ning ostes seda ka läbi Poola edasimüüja toetad ikkagi Orklandi.
Tegemist on Ukraina leiutisega.
Ukraina on Peterburis?
Saint Petersburg designer Aleksei (Alex) Garagashyan
MadMan kirjutas: ↑21 Dets, 2022 9:59Piiratud määral seda Ukrainas kasutatakse, aga tegemist on Vene leiutisega ning ostes seda ka läbi Poola edasimüüja toetad ikkagi Orklandi.
Niimoodi arutledes võiks jõuda selleni, et vaenlase käest laskemoona ka ei tohiks osta