Kapten Trumm kirjutas:MiG-29 merekasutust piirab tema lahja tegevusraadius, piltidelt on näha, et need kahekohalised KR-id ei oma ka MiG-29M tüüpilist "küürus selga", kus asus täiendav kütusevaru (mis leevendas natuke lennukauguse probleemi). Su-27 platvorm sõltumata oma numbrist aga kannab konkurentsi lennukauguse osas välja suvalise lääne tekimasinaga täna ja seejuures pole teda vaja isegi paakidega koormata, sest sisemine varu on tohutu.
Su-27-d lendavad rutiinselt Lodeinoje Polest Kaliningradi, ilma lisapaakide ja õhus tankimiseta. Neile pole selleks isegi täit kütusevaru tankida.
MiG-29K peaks kandma lisakütust ka tiibades (võrreldes esimeste MiG-29 mudelitega).
Wiki artiklist:
Internal fuel was increased from 3,340 kg to 4,560 kg, to give a combat radius of 850 km (531 mi).
Huvitav kas Su-33 suudab tõesti tõusta õhku Su-27'le sarnase kütusekoguse ja mõistliku lastiga, sellelt lennukikandjalt mis väidetavalt ei suuda ettenähtud kiirust saavutada.
Arvan, et Su-27 platvormi kasulik kandevõime saab sarnastel tingimustel olema palju suurem MiG-29 omast.
Võibolla tõesti

, mina ei tea miks India ja venkud just MiG'i eelistavad.
Siin teemas on räägitud, mis laadungiga on SU-33'd nähtud õhku tõusmas, üldiselt üle 4 õhk-õhk raketi ei ole õhku tõunsud lennukitel all olnud.
lemet kirjutas:Viitsi ise telefonist otsida, aga suhtarv kaalu ja veojõu osas peaks selle vast paika panema ja vaevalt see number neil kahel masinal väga erinev on...
No lisaks kaalule (
weight) ja veojõule (
thrust) on ka kõige labasemas aerodünaamikas vaja arvestada ka tõstejõu (
lift) ja õhutakistusega (
drag). Need omakorda ei ole konstatsed ning sõltuvad nii kiirusest kui lennuki kujust:
Näiteks Wiki järgi on F-16C kaalu/tõukejõu suhe 50% kütusega
1,24. F-18E oma (samas olukorras) 1,1. Mina küll nüüd ei julge väita, et esimene lennukikandjalt stardies igal kiirusel alati suurema lasti taevasse viib

(eriti teades F-16 AoA limitatsioone ja probleeme madalal kiirusel kontrollimise jms)