Lennuõnnetused

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1679
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas davidsoniharald »

Spekuleerida võib paljutki aga paar tõenäolisemat teooriat:

1. Starditi, telik sisse (esimene asi alati, et takistust vähendada), kiiruse kasvades hakati tagatiibasid sisse laskma takistuse vähendamiseks aga tekkis asümeetria ja lennuk läks pöörisesse. Kaldetüüride suurus on võrreldes tagatiibadega naeruväärne ja vähegi suuremat asümeetriat nendega enam ei korrigeeri. Kindel allatulek.

2. Ennem starti unustati tagatiivad välja lasta. Starditi, vaevu-vaevu saadi üle puulatvade aga lõpuks ikka läks varisemisse mingil põhjusel. Näiteks üritati liiga järsku tõusta väljalaskmata tagatiibadega, lennuk läks varisemisse ja kõrgus oli liialt väike, et kiirus taastada. Selle teooria kasuks räägib väga väike lennukõrgus 8km kaugusel lennuväljast.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Kasutaja avatar
Che Latino
Liige
Postitusi: 650
Liitunud: 23 Veebr, 2015 0:14
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Che Latino »

"Настанет день и журавлиной стаей
Я поплыву в такой же сизой мгле.
Из-под небес по-птичьи окликая
Всех вас, кого оставил на земле.

https://www.youtube.com/watch?v=yMCKGGseIg8
Ühtelugu räägin ühte lugu...
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Lemet »

Näikse, et Tu-154 kabiinis on stardi ajal kibedalt tegu ka ilma allakukkumisohuta...

https://www.youtube.com/watch?v=0UwqJHxRP-U

Vähe ettekujutust sedatüüpi lennuki stardiettevalmistustest ja stardist. Konkreetselt on juba alguskaadrites jälgitav tagatiibade (zakrõlki) töö...

https://www.youtube.com/watch?v=Q-nmWyzl4Mg
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
hundu1
Liige
Postitusi: 31
Liitunud: 22 Sept, 2005 12:03
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas hundu1 »

Ei taha kahtlustada, et keegi ei ole airbase.ru vastavat lõime jälginud, aga seal on viimaste teemade seas paar huvitavat näidet/infokildu välja tulnud:

1) http://forums.airbase.ru/2016/12/t95229 ... l#p4447121
http://www.nachfin.info/SMF/index.php?t ... #msg665089

У нас группа возвращалась этим бортом в пятницу из Владивостока. Экипаж был тот же. Вылет из Владика был в 8 с копейками мск. Время посадки в Чкаловском не узнавал, но по опыту - ближе к 22.00 мск. А в 5 утра в воскресенье они уже были в Сочи.

2) http://forums.airbase.ru/2016/12/t95229 ... l#p4450793

"... на мою команду "шасси убрать" он быстро и без колебаний хватался за ручку уборки закрылков. Первый раз было совершенно неожиданно для меня. Я его поймал за руку, когда он уже схватился за рукоятку управления закрылками, но не обжал боковые фиксаторы, а просто схватил её пальцами сверху и снизу и даже, несмотря на мои действия, упорно продолжал давить на рукоятку пару секунд. ..."


Need kaks asja kokku, et kui oli väsinud meeskond (s.t. _kui_ ei vahetatud meeskonda, mis tundub siiski vägagi imelik), siis võis jah olla vale lüliti lülitamine.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Et pean siinkohal vajalikuks veidi sekkuda... Vene lennukitel ei käi midagi peale pardatulede mingite tumblerite najal... Et klõps sisse-välja... Neil ikka käiguulatust nõudvad ehk siis Thumb-proof asjad. Ega lääneski eluliselt tähtsaid asju touchscreenile jäeta. :wink:
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
soul
Liige
Postitusi: 2898
Liitunud: 12 Nov, 2005 22:59
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas soul »

Venediktov oma allikatele toetudes, valesti paigaldatud ja lubatust raskem kaup, mille tulemusena halveneb antud lennukimudeli juhitavus märgatavalt.
https://www.youtube.com/watch?v=uGHtcTYZROs
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 23192
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas ruger »

Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Kurjam
Liige
Postitusi: 1565
Liitunud: 10 Dets, 2007 22:35
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Kurjam »

Ei meeldi ka idanaabritele ametlik versioon.
https://www.youtube.com/watch?v=biBH9Fwb0sw
See ekspert ei tohiks siin foorumis tundmatu olla.
Kasutaja avatar
huvitun
Liige
Postitusi: 1285
Liitunud: 28 Mär, 2014 9:20
Kontakt:

Süüria (kodusõda)

Postitus Postitas huvitun »

Eho Moskvõ kommentaariumis on selline postitus:
http://echo.msk.ru/blog/alex_melnikov/1 ... ments.html

http://yamaha3.livejournal.com/706302.html

Kasutaja: welder_56

Muinasjutt ja (ametlik) tõde

1) Ametlikult hukkus 93 inimest, muinasjutus 163, neist 23 lendurit, kes siirdusid Süüriasse vahetama välja kolleege, 17 lennukitehnikut ja inseneri, 3 kindralit, 25 spetsialisti CCO-st. (snaiprid, lennujuhid, operaatorid jne), 6 inimest- ФCО
2) Aleksandrovi ansambel ja doktor Liza olid vaid katteks, sirmiks et katta põhisaadetist.
3) Erikoorem - raketid "Kornetile" - 120 tk, neist 20 eksperimentaalsed, padrunid 338 Lapua - 30000 tk, Barret 10,5mm - 10000 tk, Tšiltek (Чилтэк - ma ei oska tõlkida ja googeldades ei leidnud) 10,5mm - 40000 tk, rahalised vahendid, dollarid 332 000 000.

Sotšis istusid lennukisse 2 kindralit ja 6 saatjat (ФCО) kes saabusid otse koosolekult Putiniga. Väljalend Moskvast korraldati spetsiaalselt kell 2 öösel. Loodeti "läbi lipsata".

Ärge unustage, et see kõik on muinasjutt ega oma mingit seost tegelikkusega.
Viimati muutis huvitun, 11 Jaan, 2017 22:21, muudetud 1 kord kokku.
kaugeltuuriv
Liige
Postitusi: 7853
Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
Kontakt:

Re: Süüria (kodusõda)

Postitus Postitas kaugeltuuriv »

huvitun kirjutas:Eho Moskvõ kommentaariumis on selline postitus:
http://echo.msk.ru/blog/alex_melnikov/1 ... ments.html

http://yamaha3.livejournal.com/706302.html

Kasutaja: welder_56

Muinasjutt ja (ametlik) tõde

1) Ametlikult hukkus 93 inimest, muinasjutus 163, neist 23 lendurit, kes siirdusid Süüriasse vahetama välja kolleege, 17 lennukitehnikut ja inseneri, 3 kindralit, 25 spetsialisti CCO-st. (snaiprid, lennujuhid, operaatorid jne), 6 inimest- ФCО
2) Aleksandrovi ansambel ja doktor Liza olid vaid katteks, sirmiks et katta põhisaadetist.
3) Erikoorem - raketid "Kornetile" - 120 tk, neist 20 eksperimentaalsed, padrunid 338 Lapua - 30000 tk, Barret 10,5mm - 10000 tk, Tšiltek (Чилтэк - ma ei oska tõlkida ja googeldades ei leidnud) 10,5mm - 40000 tk, rahalised vahendid, dollarid 332 000 000.

Sotšis istusid lennukisse 2 kindralit ja 6 saatjat (ФCО) kes saabusid otse koosolekult Putiniga. Väljalend Moskvast korraldati spetsiaalselt kell 2 öösel. Loodeti "läbi lipsata".

Ärge unustage, et see kõik on muinasjutt ega oma mingit seost tegelikkusega.
Pole küll lennukikaalu spetsialist aga oma teenistusest Moskvast meenub,et Tškalovo lennuväljal kontrolliti kogu kastide ja varustuse kaal lipikute pealt üle ning tüürimees kalkuleeris ka lasti paigutust.
Vahest oli õnnetuse põhjuseks lihtlabane pagasiruumis oleva raskema lasti liikuma hakkamine?Nagu sellest kaasfoorumlase poolt lisatud lingist aru saab,siis lasti osaliselt lisati viimasel minutil vahest?Ja reisilennuki pagasiruum ei ole ikka rakettide vedamiseks vast parim koht.
Kui ma 1986 aasta septembrikuus turvasin laadungit,siis just eelmine päev oli An-12 samamoodi vastu maad prantsatanud,nii,et kogu meeskond hukkus(täispaakidega lennuk süttis põlema ja plahvatas).Lihtsalt halvasti kinnitatud last hakkas liikuma ja kogu lugu,lendurid proovisid asja päästa aga tulutult.
Kasutaja avatar
Tundmatu sõdur nr. 4
Liige
Postitusi: 10495
Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
Asukoht: Siilis

Re: Süüria (kodusõda)

Postitus Postitas Tundmatu sõdur nr. 4 »

..misste jahvatate siin mingist lastist, kui "lõplik tõde on juba kõlanud" - rumal teine piloot ajas kangid segamini ju :mrgreen: :twisted:
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Kasutaja avatar
Markko
Liige
Postitusi: 454
Liitunud: 28 Sept, 2007 7:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Süüria (kodusõda)

Postitus Postitas Markko »

huvitun kirjutas: 3) Tšiltek (Чилтэк - ma ei oska tõlkida ja googeldades ei leidnud) 10,5mm - 40000 tk
Tegeldes vahepeal muinasjutu dešifreerimisega - kas võib äkki olla .408 Cheytac?
kaugeltuuriv
Liige
Postitusi: 7853
Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
Kontakt:

Re: Süüria (kodusõda)

Postitus Postitas kaugeltuuriv »

Borja kirjutas:..misste jahvatate siin mingist lastist, kui "lõplik tõde on juba kõlanud" - rumal teine piloot ajas kangid segamini ju :mrgreen: :twisted:
Õigus jah,oh mind rumalat,et see meelest läks ära.Neil need kangid ju seal sellised pisikesed ja lähedal lähedal ning igal lennukil uues kohas,ime,et lendurid need segamini ajavad 8)
mart2
Liige
Postitusi: 6419
Liitunud: 22 Juun, 2014 19:52
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: Süüria (kodusõda)

Postitus Postitas mart2 »

huvitun kirjutas:... Tšiltek (Чилтэк - ma ei oska tõlkida ja googeldades ei leidnud) 10,5mm ...
Markko kirjutas:
huvitun kirjutas: ... Tegeldes vahepeal muinasjutu dešifreerimisega - kas võib äkki olla .408 Cheytac?
originaal püss - http://www.cheytac.com/shop/firearms/m200-intervention/
vene analoogid - http://lobaevarms.ru/
moon - https://en.wikipedia.org/wiki/.408_Cheyenne_Tactical
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Kasutaja avatar
Markko
Liige
Postitusi: 454
Liitunud: 28 Sept, 2007 7:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Süüria (kodusõda)

Postitus Postitas Markko »

No just. Ja väidetavalt on ka Lobaevi toodang FSO poolt kasutusel ehk siis muinasjutu stsenaariumiga on vähe vaeva nähtud, et väikesed detailid ka kokku sobiksid
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline