Neid Boschi jubinaid toodavad Venemaal venelastest töölised. Peale ametlike on olemas ka mitteametlikud Boschi koopiad. Et sa teaksid.Boschil on Venemaal hetkel viis tehast ja auto elektroonikat tuleb. Aga mitte oma looming!
Seega, kui vene inimene suudab toota praegu aktuaalset auto mootorielektroonikat, pole põhjust rääkida, 1990. a tasemest.
1990 tasemega pole Euro-6 lihtsalt saavutatav. Parimal juhul oli siis Euro-2.
Seda ma pole väitnud, et venelased ise leiutasid. Võtsid Boschi asjad ja tegid selle järgi. Ametlikus tehases litsentsiga, mitteametlikus ilma.
Kes autor on, pole oluline - oluline on, et töötab.
Samamoodi võetakse x protsessor, mille tootmine venes on jõukohane ja tehakse selle järgi.
Kasulikke idioote leidub, kes infot müüvad ja paljud asjad on võimalik saada ka laiatarbe elektroonikalt.
Venemaa saamisel WTO liikmeks oli (võib-olla on ka täna) läbiv probleem olnud intellektuaalse omandi kaitse, sest lääne toodete piraatlus on Venes lausa majandusharu.
Kunagi 1950 oli ameeriklastele suureks üllatuseks asi nimega MiG-15, see poleks lennanud ilma piraatluseta. Inglise leiboristide valitsus taipas müüa NSVL-le mõningad mootorid. Venelased tegid neist oma koopiad ja lendas hästi, suures kõrguses isegi paremini kui ameeriklaste F-86. Samale mootorile lisati hiljem järelpõleti ja Vietnamis said ameeriklased jälle tänu inglise inseneridele õhus tina - seekord MiG-17 käest.