Antud videost on minumeelest huvitav jälgida tüürpindu.erick kirjutas:Suht muljetavaldav näeb välja see asi nii lähedalt.
Lennukite juures pidid mõned vahed kere ja tüürpindade vahel olema arvestavad radari ristlõike kasvatajad. F-35 puhul on kohati raske aru saada, kas tüürpind ongi mingi kattega ühendatud kerega ja nn "paindub kaasa" või on vahe lihtsalt nii pisike, et ei jää kaamerasse. Igatahes on selle puhul korduvalt mainitud, et detailide sätitamisel pidid tolerantsid olema alla 0,1mm.
See küsimus tekib päris mitmete piltide juures.
Siin pildil on näiteks (piloodi poolt vaadatuna) parempoolne horisontaalne stabilisaator selgelt suunatud:

Kui vaadata siit artiklist võetud videot, kus Belgia air-showl õnnestus mõnedel pealtvaatajatel lennukit katsuda. Siis tasub ka seal jälgida kaldtüüri (eleroni?):
Video ise: https://www.youtube.com/watch?v=lT8GnRtDSRM

Veel pilte (1, 2) ja videosid kus on seda märgata.
Neid pindu madalal kiirusel töös näha on samuti muljetavaldav (videos alates 5:10). Kohati keerab nagu lennukil oleks veojõu suunamine:
https://youtu.be/XotEU688eJ4?t=299
Kahjuks F-35est naljalt nii lähedalt pilte ei leia nagu Su-57'est. Igatahes või sellele pildi järgi küll väita, et vähemasti Su-57 protüüpide puhul küll mingist 0,x millimeetrist juttu ei ole
