
Sama teema mis jänkide kuulsa Iwo Jima lipupüstituse foto puhul - lavastus.
Tegelikult peaks õige vastus olema kokku klapitav saba, sest lennuk pidi mahtuma Drakeni jaoks tehtud angaaridesse, Draken aga oli väga madal lennuk (võrrelge nt Tartu muuseumis). Gripen aga oli jällegi suht pisike.Tiivad on volditavad punkrite jaoks?
Lühikese lennurajal toimetamiseks (STOL) oli disainitud telik kaherattalisena?
jah, vaatasin pilti volditud sabast ning mõtlesin tiibade pealeKapten Trumm kirjutas:Tegelikult peaks õige vastus olema kokku klapitav saba, sest lennuk pidi mahtuma Drakeni jaoks tehtud angaaridesse, Draken aga oli väga madal lennuk (võrrelge nt Tartu muuseumis). Gripen aga oli jällegi suht pisike.Tiivad on volditavad punkrite jaoks?
Lühikese lennurajal toimetamiseks (STOL) oli disainitud telik kaherattalisena?
Teise küsimuse vastus on natuke keerukam - nimelt on jutt avariigeneraatori ajamist. Ameeriklased kasutasid selleks hüdrasiiniturbiini, mis kasutab mürgist ainet, vajab eraldi tingimusi hoolduseks. Viggenil oli sama probleem lahendatud kerest välja lükatava tuuleturbiiniga (Tartus muuseumis on see ka väljalastud asendis). Kuna reaktiivlennuki generaatorit ajab ringi mootor, siis antud asjandus on seks puhuks, kui mootor vakka jääb - et hädavajalik vool pardal olemas oleks. Või peaks seal ka mingid akud olema...
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist