See 200000 km jutt kehtiks kui räägiksime 70ndate aastate mootoritest (juba 80ndate BMW S seeria mootorid käivad sinna 300k lähedale probleemideta)Kapten Trumm kirjutas:On selge, et taolised erivõimsused tulevad ka mootori tohutu koormuse ja väiksema ressursi arvelt.
Mitte ainult TSI-del, vaid kõikidel mootoritel, mille liitrivõimsus üle 100 hobujõu olema kipub.
Öeldakse, et sellised mootorid ongi projekteeritud 200 000 km läbimiseks.
Kui roheline on toota iga 5a tagant uus auto, ei oska öelda, minuarust materjali raiskamine.
Tänaseks on materjaliteadus teinud päris suure hüppe ning ka mootoriõlid on tublisti edasi arenenud. Mul on peres üheks liikuriks 2012 aasta bmw 535d, (3.0 biturbo, 230Kw tehasest) sel 250k kellal ja mingeid väsimuse märke küll ei näita.