Volvo FH peaks ju olema enim kasutatav kaugsõidu veoauto
Särtsuvolvo FH enim kasutatud kaugsõidu veoauto????
Volvo FH peaks ju olema enim kasutatav kaugsõidu veoauto
Some kirjutas:Vaataksin meelsasti ka kuidas maanteede ehitus akudel tehnikaga läbi viiakse... Elektriga kallurid ja buldooserid kahes vahetuses müttamas, metsa all hunnik tehnikat ajutiste 300A laadijate küljes puhkamas
Kilo Tango kirjutas:Some kirjutas:Vaataksin meelsasti ka kuidas maanteede ehitus akudel tehnikaga läbi viiakse... Elektriga kallurid ja buldooserid kahes vahetuses müttamas, metsa all hunnik tehnikat ajutiste 300A laadijate küljes puhkamas
Miks peaks keegi niisuguse narrusega tegelema?
Täna ja praegu ei sõida 95+% juhtidest päevaga 700km kiirteel. Ei sõida ka homme ja üldse mitte lähemas tulevikus, sest valdav osa veoseid on oluliselt lühemad.
Analüüs näitas, et bensiiniga võrreldes muutuks elektriauto tasuvaks kui aastane läbisõit oleks 55 000 kilomeetrit. Diislikütuse madalamast hinnast tulenevalt saabub tasuvus aga alles 80 000-kilomeetrise aastase läbisõidu korral ning CNG-autoga võrreldes peaks elektriauto aastane läbisõit olema koguni 115 000 kilomeetrit.
Some kirjutas:...
Sest EL keelustab uute sisepõlemismootoritega tehnika müügi? Või keelustatakse ainult sõiduautod?
davidsoniharald kirjutas:...
No sõidab oma 600km otsa ja poole maa peal peab tegema oma puhkepausi. Sõidab jaama spets platvormi peale ja aku vahetatakse täisautomaatselt alla minuti ära. Pärast teeb oma kohvi ja suitsu ja sõidab täis akuga edasi. Aku läheb laadimsiele ja kui täis siis juba järgmise auto peale. Eeldab muidugi vastava infrastruktuuri välja ehitamist aga mingi kosmoseteadusega tegemist ei ole.
Sõidab jaama spets platvormi peale ja aku vahetatakse täisautomaatselt alla minuti ära.
Teisalt ei pea poole maa peal akut ka silmini täis laadima, sest selle aja peale ei ole see ilmselt ka täiesti tühjaks sõidetud.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline