AMvA kirjutas:vanahalb kirjutas:Turbo väljalaskepoolele minev õli põleb nagunii kohe ära. Kui keegi ka need roostes poldid lahti võtab ei näe ta sealgi muud kui kuiva väljalasketoru.
Väljalaskepoolele minev õli oleks sumpsiotsast kena suitsuna kohe näha, selleks ei pea kollektorit maha kakkuma. Ma kirjutasin vist ikka lõdvikutest?
Suitsu poolest pole väga suurt vahet et kas õli läheb sisselaskekollektorisse või otse väljalaskesse. Enam-vähem ühtemoodi kärssab. Lihtsalt veendumiseks ei pea mitte kollektorit maha kakkuma vaid summutitoru otsa turbo küljest lahti päästma. Tihtipeale on see painduv sukk mida vahel ka lõdvikuks nimetatakse.
Iseküsimus et kas summutiotsat üldse midagi näha on kui toru enne seda tahmafiltrid, katalüsaatoreid ja muud kraami umbe täis on.
Mõned mootorid ongi insenertehniliselt ebaõnnestunud ja loomulikult kinnitab valmistajatehas siis et òlikulu ongi normaalne. Üks kurikuulus VAG-i mootor oli ,mitte väga ammu vist 1,4 l bensiin, mis võttis ca liitri õli 1000 km peale. Güntherid väitsid et see peabki nii olema ja paljud sõitsid ringi, õlikanister pagasnikus.
Ühest põhimõttelisemast mehest kirjutati kunagi siinses ajalehes. Et ta uus Audi seisab vist juba aasta Turku Audi diileri ukse ees ja tema seda sealt enne ära ei vii ja liisingut ei maksa kui mootor korda on tehtud. Ei mäleta täpselt et millega asi lõppes. Vist tulid uued mudelid peale ja anti sama raha eest järgmine millel mootor oli paremini välja kukkunud.