Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Järsku on Saksamaal selline pisike probleem, et neid premium autosid ostavad enamasti need, kel on iga päev vaja 200 km tööle sõita.
Ma tõesti ei tea, selline äkkmõte tekkis :dont_know:

Aga inimesel, kellel pole BMW autode kohta muud rääkida, kui hirmsalt lagunevad ja Toyota Avensis/Skoda Octavia on igakell etem, võiks sel teemal sõna võtta pigem kuskil LHV rahafoorumis, sest autodest ei tea te ikka suurt midagi. :rip:

Ma ise olen BMW omanik olnud alates 1997 ja ütleks niipalju, et tegemist on sõidu- ja hooldusintensiivsete autodega, selline auto saab vatti keskmisest rohkem (mistõttu ka laguneb rohkem) ja see nõuab väga peent/mahukat/kallist hooldust-remonti ja hooldusest stiilis "täna õlivahetus ilma töörahata, kui ostad õli meilt" seal üldsegi ei piisa. See asjaolu vast selgitabki, mis Mercedes on nendes TÜV tabelites tunduvalt kõrgemal, keskmine mersu omanik Saksamaal on ju taoline, kes istub autosse, hingeldab seal paar minutit ja pühib otsaeest ruudulise taskurätiga higi. Tegelikkuses on mersu ja BMW umbes võrreldava tehnoloogilisuse ja kvaliteediga autod ikka.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Ghostship
Liige
Postitusi: 452
Liitunud: 02 Jaan, 2020 1:13
Asukoht: Kraken
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Ghostship »

davidsoniharald kirjutas:Kindlasti on BMW väga kvaliteetne auto, sest alles pärast kolmandat õlivahetust hakkab juppe küljest ära kukkuma. :D

100k läbisõitu on kaasaaegsel autol alles kolmas õlivahetus. Garantii aja lõpuni peavad sisuliselt kõik vastu, pärast seda hakkab premium klassi auto hind kivina kukkuma, sest nende ülalpidamine on väga kallis. Vaevalt, et sel muidugi on mingi seos nende suurte remondiarvetega, eksole.

Puhas möla minu poolt, tundke end vabalt kui kustutada tahate.


Ma oma tutvusringkonnas ei ole näinud ühtegi kaasaegset autot, mis esimese 100 000 jooksul pole vajanud suuremat või väiksemat garantiiremonti. Trummi BMW ajastu saksa autod tunduvad selle kõrval tõelised igiliikurid.
andrusjo
Liige
Postitusi: 210
Liitunud: 08 Jaan, 2007 19:21
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas andrusjo »

Mul on yks hea sõber kes pole just kõikse vaesemate killast ja ostnud viimaste aastate jooksul peresse kolm 100000 ringi maksvat autot ...kõik puha saksa "kvaliteet".
Naisele Q8,pojale bmw 6gt ja omale mersu V-klassi.
Q8 on ainuke masin mis pole veel erilist remonti nõudnud,nii bmw kui mb on pidevalt esinduses tiivad laiali igast ajuvabade vigade tõttu.V-klassiga juba poest koju sõites kukkus lagi koos teleriga alla.Esimeste kylmade saabumisega veetis pea 3 nädalat Silberis kus leiutati miks auto keeldub käivitumast.
Ja millega mees iga päevaselt ringi sõidab on 2012a toyota hilux....sest see on auto mis ei lähe katki.Nii lihtne ongi.
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4833
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Some »

Mul viimaste kolme autoga on olnud täpselt 0 probleemi. Lisaks korralistele hooldustele olen pidanud vaid rehve ja klaasipuhastajaid ostma. Isegi piduriklotse pole pidanud vahetama, kuigi sõidan 30k km aastas. Autodeks on olnud Optima, Soul ja nüüd siis Ateca.
Viimati muutis Some, 12 Okt, 2021 14:22, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Mul on yks hea sõber kes pole just kõikse vaesemate killast j


Su heal rikkal sõbral on vist mingi karmavõlg tekkinud, tuleks ehk korra peeglisse vaadata, mis pattu rikkuse pärast tehtud on :D
Taolist ebaõnne kohtab ikka päris harva.

Jaapani pikapi olen ka mina esindusest ühe uuena kätte saanud ja viisin poole kojusõidu pealt neile selle tagasi, sest küttesüsteemist tuli vaid põrgupalavat õhku. Vot selline kvaliteet oli.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1679
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas davidsoniharald »

Mul on kontor ühe margiesinduse teisel korrusel ja vaade avaneb ka esinduse tagahoovi. Iga jumala päev käib üks DPFi tühjaks põletamine, tehnik arvutiga autos ja pöörded põhjas suitsupilv taga. Kas selleks mingit mootorisõbralikumat viisi ei ole juba leiutatud? No mingi spetsiaalne seade, mis saaks selle DPFi "tühjaks põletamisega" hakkama ilma, et mootorit oleks pool tundi vaja kräunutada?
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Ghostship kirjutas: Ma oma tutvusringkonnas ei ole näinud ühtegi kaasaegset autot, mis esimese 100 000 jooksul pole vajanud suuremat või väiksemat garantiiremonti. Trummi BMW ajastu saksa autod tunduvad selle kõrval tõelised igiliikurid.


Eks need "head" BMW-d (minu silmis mahuvad sinna alla kuni 1996 tootmisaastaga autod) lagunevad samuti ja tahavad kulukat remonti, aga seda teha on perspektiivikas, sest tõenäoliselt saab auto korda ja niipea selle teema juurde pole vaja tulla. St siis ei esimenud praktiliselt mingeid raskesti hoomatavaid elektri/nuti jamasid ja kui lukksepatöö oli kvaliteetne, siis ka töötas kah.

Olid ka siis need autod väga pirtsakad hoolduse/remondi kvaliteedi suhtes, valed võtted või pealiskaudne tegemine, millega Ford või Opel toona edukalt sõitsid, siis antud autod kohe mitte ei tahtnud ilusti sõita.

Ja noh, muidugi raua lihtsus määrab probleemide suuruse, sestap tänapäeva nutiautoga ei viitsi keegi miljon km jännata.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
andrusjo
Liige
Postitusi: 210
Liitunud: 08 Jaan, 2007 19:21
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas andrusjo »

Täiesti olemas pesuseadmed selleks aga kes see ikka viitsib ju nii palju vaeva näha selle maha kiskumisega.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Lemet »

Ma oma tutvusringkonnas ei ole näinud ühtegi kaasaegset autot, mis esimese 100 000 jooksul pole vajanud suuremat või väiksemat garantiiremonti. Trummi BMW ajastu saksa autod tunduvad selle kõrval tõelised igiliikurid.




Prantslane, 2016 aasta Berlingo, 107 000 ees, korralised hooldused, mitte ühtki probleemi.
Viimati muutis Lemet, 12 Okt, 2021 14:32, muudetud 1 kord kokku.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Kapten Trumm »

davidsoniharald kirjutas:Mul on kontor ühe margiesinduse teisel korrusel ja vaade avaneb ka esinduse tagahoovi. Iga jumala päev käib üks DPFi tühjaks põletamine, tehnik arvutiga autos ja pöörded põhjas suitsupilv taga. Kas selleks mingit mootorisõbralikumat viisi ei ole juba leiutatud? No mingi spetsiaalne seade, mis saaks selle DPFi "tühjaks põletamisega" hakkama ilma, et mootorit oleks pool tundi vaja kräunutada?


Selline tegevus on puhtalt tingitud omaniku rumalusest-harimatusest, ostetakse diiselauto ja siis sõidetakse linnas, niiet mootor vaevu soojaks jõuab minna.
Sellise kasutusega ei saagi see põletamine töötada ja seda tuleb raha eest esinduses teha.

Ise mõtlesin, et tootja võiks panna armatuurile vastava nupu ja kui auto satub maanteele, võiks autoomanik selle põletuse ise käivitada.

Linnas lühisõite tehes tuleb osta vabalt hingav väike bensumootor, see soojeneb väga kiirelt ja pole karta poolsooja mootoriga kaasnevaid probleeme (ka ilma DPF-ta pole selline autokasutus kasulik - nt mootoriõlisse koguneb kondentsvett mis kole.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
andrusjo
Liige
Postitusi: 210
Liitunud: 08 Jaan, 2007 19:21
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas andrusjo »

Toyota nimeline tootja on lisanud sellise nupu armatuurile...sa kyll ei saa seda ise käivitada aga kinnitada sellega,et kui auto tahab hakata põletama siis sa oled pikemal sõidul.
AMvA
Liige
Postitusi: 5119
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas AMvA »

Kapten Trumm kirjutas:See, et BMW koledalt laguneb, on ka müüt.
Saksa autod on vähemalt Saksamaal oma töökindlusega esimene 100 000 km umbes samakõrgel kui jaapanlased
https://www.autobild.de/bilder/die-neue ... tml#bild85
Natuke otsides leiad ka ühe kestvuskatse Mercedes C180ga, millel täitus 500 000 km.

See lagumüüt ilmselt tuleb sellest, et meil sõitva jaapani (väike)autopargi moodustavad 90% siit uuena ostetud autod, mille läbisõit on olematu ja mida on esinduses professionaalselt korras hoitud. BMW-de ja muu taolise kraami autopark aga koosneb 90% kuskilt sisseveetud rontidest, hiigelsuurte läbisõitudega ja leedu/türgi osavnäppude "parandustöödest", et autot müüa õnnestub.

Loomulikult, üksikuid erandeid suvalises suunas leiab iga automargi hulgast.

Noh, on sellel BMW-l kah probleeme. Näiteks see VANOS oli kohe sündides probleemne.
mongol
Liige
Postitusi: 1793
Liitunud: 13 Aug, 2008 21:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas mongol »

Non-Vanos e46 ja "vanemad" seeriad on tõesti töökindlad ja tegelikult lihtsad hooldada. Meil on aga nad enamjaolt ära hooratud, sest et "madal bemm, tagavedu" ju. Isegi 1.6-liitrised.. Ma muidugi võtan sõna kolmeste, mitte teiste kohta, puudub pädevus peale kolmekate kommenteerida.

Edit: ptüi, "noorem" vs "vanem" sõna omavahel sassi läinud.
professional retard
AMvA
Liige
Postitusi: 5119
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas AMvA »

Kapten Trumm kirjutas:
Su heal rikkal sõbral on vist mingi karmavõlg tekkinud, tuleks ehk korra peeglisse vaadata, mis pattu rikkuse pärast tehtud on :D
Taolist ebaõnne kohtab ikka päris harva.



Ah, ära nüüd räägi. Suht hiljuti oli ühe tutika 745i BMW omaniku seiklusi võimalik lugeda, selle autol vahetati vist lõpuks kõik ära.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Kapten Trumm »

VANOS-e probleem pärineb tihti lollist omanikust, nimelt on seal vajalik 50 tuhande km takka ennetavalt ära vahetada süsteemi tihendid (ja muidugi kasutada kvaliteetset õli ning õigel ajal vahetada, kuna süsteem töötab õli survel ja kardab mustust). Kui neid asju mitte teha, siis on probleemid 100% kindlusega juhtuvad.

Nagu ma ütlesin, BMW (eriti suuremad mootorid) on hooldusintensiivsed ja kaprisssed materjalide/töö kvaliteedi suhtes. Kuna nende autodega sõitjatel on enamasti eelarve, mis piisab parimal juhul Dacia remondiks, siis on probleemirada pea et vältimatu.

See pole ainult VANOSe, vaid ka muude varasemate mootoritega nii - pole õli suhtes kapriissemat mootorit kui BMW. Isegi igikestvad 60ndate rida-6 mootorid - jäta õlivahetus vahele ja võid kindel olla, et nukkvõlli õlitustoru on kõntsa täis, nukkvõll jääb õlinälga ning hävib. Kui ühel hetkel avastad, et klapid tiksuvad liigselt, siis miinimum on plokikaan maha, uus nukkvõll, uued nookurid, kaane tasapinnalihv ja klappide lihvimine.

Volvode turbomootoritel on umbes sarnane süsteem (vanematel ainult väljalaske nukil), olen ka seda parandama pidanud, uus solenoid, tihendid värgid (õnneks antud mootoril saab suurema lammutamiseta).

Ma muidugi võtan sõna kolmeste, mitte teiste kohta, puudub pädevus peale kolmekate kommenteerida.


Eriti vahet pole. Suurematel lisandub veel probleemina kopsakas mass, mis idioodiga roolis lõhub autot veel rohkem.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: ziim ja 3 külalist