edit: mälu on õnneks korras, pilti kah:

AMvA kirjutas:OLAVI kirjutas:Aga kui vaadata Soome katalooge (külm kliima), siis pakutakse seal samale masinale hoopis erinevaid detaile (erinevad termostaat, starter, genekas, rattalaagrid, jne)
Ehk alati ei saa öelda, et VIN koodi järgne varuosa on antud oludes autole parim lahendus.
Viitsid siis äkki ka mõne konkreetse näite tuua (sama auto, sama modifikatsioon, sama varuosatootja, erinevad koodid)? Ja palun ära hakka jälle aiaaugust rääkima.
AMvA kirjutas:KT, need nupud olid Active Chassis (Four-C) varustuspaketiga ning olid mõeldud vedrustuse seadete muutmiseks. ABS ja muude juhiabidega ei miskit pistmist.
OLAVI kirjutas:AMvA kirjutas:OLAVI kirjutas:Aga kui vaadata Soome katalooge (külm kliima), siis pakutakse seal samale masinale hoopis erinevaid detaile (erinevad termostaat, starter, genekas, rattalaagrid, jne)
Ehk alati ei saa öelda, et VIN koodi järgne varuosa on antud oludes autole parim lahendus.
Viitsid siis äkki ka mõne konkreetse näite tuua (sama auto, sama modifikatsioon, sama varuosatootja, erinevad koodid)? Ja palun ära hakka jälle aiaaugust rääkima.
Ei viitsi, sest sellest ajaraiskamisest ei tõuse tulu kellelegi.
Kui sama keremodifikatsiooniga autod on müüdud näiteks Itaaliasse või Soome, siis need autod on erinevad autod detailides ja ei saa olla samad modifikatsioonid sisult.
Näiteks põhjaregiooni toodetud auto originaal salongisoojenduse radiaatori soojusvaheti pindala on suurem kui Itaalia turule toodetud autol ja B-osa võib mõõtudelt sobida mõlemasse aga küttevõimsust ei tea keegi.
Samas näiteks Itaalia turule toodetud auto jahutusseade võib olla palju suurem või koguni topelt ventilaatoritega.
(Näites Itaalia sellepärast, et sealt on ka palju autosid meie maile toodud.)
Kuna metallid omavad soojuspaisumist ja määrdeainetel on oma töötemperatuurid, siis ka -40C töötama pidavad rattalaagrid on erinevad, kuigi mõõdukood on sama.
(Kui Vene riigis otsiti asendust Ladale, et millise lääne firmaga koostööd edasi teha, siis oli üks nõue et auto peab suutma iseseisvalt -45C juures käivituda aga mitmed firmad seda tagada ei suutnud.)
OLAVI kirjutas:AMvA kirjutas:KT, need nupud olid Active Chassis (Four-C) varustuspaketiga ning olid mõeldud vedrustuse seadete muutmiseks. ABS ja muude juhiabidega ei miskit pistmist.
Tühi jutt.
Esita tõendid!![]()
Konkreetne mudel, versioon ja väljavõte kasutusjuhendist, näiteks.
Seni pole ühtegi viidet näinud, mis mõndagi kuulutatud väiteid kinnitaks.
OLAVI kirjutas:Tühi jutt.
Esita tõendid!![]()
Konkreetne mudel, versioon ja väljavõte kasutusjuhendist, näiteks.
Seni pole ühtegi viidet näinud, mis mõndagi kuulutatud väiteid kinnitaks.
OLAVI kirjutas:Ei viitsi, sest sellest ajaraiskamisest ei tõuse tulu kellelegi.
OLAVI kirjutas:Kuna metallid omavad soojuspaisumist ja määrdeainetel on oma töötemperatuurid, siis ka -40C töötama pidavad rattalaagrid on erinevad, kuigi mõõdukood on sama.
Ja siis need "makaroonid" Alfa-Romeo kellaplokis lõpetavad miinustemperatuurid ära -12-gaAMvA kirjutas:Mis puudutab neid nn. Itaalia autosid, siis sulle teadmiseks, et Põhja-Itaalia mägedepiirkonnas on ilmaolud talvel põhjamaisemad, kui Lõuna-Soomes, seega see jutt on pehmelt öeldes BS
AMvA kirjutas:KT, need nupud olid Active Chassis (Four-C) varustuspaketiga ning olid mõeldud vedrustuse ja käigukasti seadete muutmiseks. ABS ja muude juhiabidega ei miskit pistmist.
Peeter kirjutas:Ja siis need "makaroonid" Alfa-Romeo kellaplokis lõpetavad miinustemperatuurid ära -12-gaAMvA kirjutas:Mis puudutab neid nn. Itaalia autosid, siis sulle teadmiseks, et Põhja-Itaalia mägedepiirkonnas on ilmaolud talvel põhjamaisemad, kui Lõuna-Soomes, seega see jutt on pehmelt öeldes BSedasi numbreid ei näita, pead lihtsalt ise aru saama, et "on väga külm". See oli jälle Belgia-versioon. Roolilati võimu simmerid lendasid meie külmaga lihtsalt laiali.... Võibolla tõesti pannakse põhjamaade versioonidele ikka tõesti meie kliimasse sobivad jupid?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline