Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
AMvA
Liige
Postitusi: 5119
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas AMvA »

klemmikas kirjutas:frantzus.
nagu aru saan oli kogu su postitus mõeldud üksnes mõnitamiseks, äärmiselt kohatu käitumine.
Samal ajal hiilgad ise ebapiisavate teadmistega, mille abil teed mu juttu maha, mida sa ilmselt läbigi ei lugenud, ilmselt oli kogu su postituste mõte üritada mind mõnitada.
Ainuke asi, et praegusel juhul mõnitad vaid ennast.


Vabanda, aga ega su postid paremaks ei kõlba
klemmikas
Liige
Postitusi: 386
Liitunud: 27 Jaan, 2017 20:12
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas klemmikas »

AMvA kirjutas:
klemmikas kirjutas:frantzus.
nagu aru saan oli kogu su postitus mõeldud üksnes mõnitamiseks, äärmiselt kohatu käitumine.
Samal ajal hiilgad ise ebapiisavate teadmistega, mille abil teed mu juttu maha, mida sa ilmselt läbigi ei lugenud, ilmselt oli kogu su postituste mõte üritada mind mõnitada.
Ainuke asi, et praegusel juhul mõnitad vaid ennast.


Vabanda, aga ega su postid paremaks ei kõlba


On hea, kui saad mõttetu jutuga enda arvates ära panna?
Tunned ennast hästi, kui saad kellelegi halvasti öelda lihtsalt niisama? Arvad, et oled siis parem? Ei ole.
Ma ei allu su provokatsioonidele.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4835
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Some »

Ребята, давайте жить дружно!
Madis Reivik
Liige
Postitusi: 4627
Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Madis Reivik »

Dünostendis mõõdetakse rullide kiirendust ja sellest ARVUTATAKSE vääne ja ARVUTATAKSE võimsus jne jne.

Ei ole mõtet laskuda esoteerilisse vaidlusesse "Mida täpselt mõõdetakse", sest sama hästi võiks öelda et dünostendis mõõdetakse pöörlemisanduri impulsi vahesid.
klemmikas
Liige
Postitusi: 386
Liitunud: 27 Jaan, 2017 20:12
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas klemmikas »

Madis Reivik kirjutas:Dünostendis mõõdetakse rullide kiirendust ja sellest ARVUTATAKSE vääne ja ARVUTATAKSE võimsus jne jne.

Ei ole mõtet laskuda esoteerilisse vaidlusesse "Mida täpselt mõõdetakse", sest sama hästi võiks öelda et dünostendis mõõdetakse pöörlemisanduri impulsi vahesid.



Ilmselt üritas ta sel moel trollida jah.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
klemmikas
Liige
Postitusi: 386
Liitunud: 27 Jaan, 2017 20:12
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas klemmikas »

Some kirjutas:Ребята, давайте жить дружно!


Igati nõus sinuga, kui vaid kõik oleks siin sõbralikud.
Ma ise ei otsi siin vähimatki tüli, kahjuks mõned ei suuda siin leppida teise vaatenurgaga.
Viimati muutis klemmikas, 21 Veebr, 2022 20:12, muudetud 1 kord kokku.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
frantzus
Liige
Postitusi: 810
Liitunud: 26 Jaan, 2015 21:42
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas frantzus »

ja mootori võimsus ei ole mingi nn "hinnanguline suurus" vaid väga väga täpne pöörete-väände suhe antud ajahetkel, neljakohalise matemaatilise arvutuse tulemus kus on muutujateks vääne ja pöörded; ja see ongi nn võimsuse graafik; võimsust ei mõõdeta vaid tuletatakse matemaatiliselt. sama ka surveastmega. ülekande kaod ei ole mõõtmise suhtes olulised sest mootori võimsust see ei muuda; lihtsalt saad teada kui palju sellest mootorivõimsusest rattani jõuab. ja see kadu on ka muutuv suurus olenevalt konkreetsest autost. ja seda saad juba ise vähendada vastavalt võimalustele. vedelam õli, paremad laagrid, hammasrataste veeretakistus, jne.

ausalt öeldes siis "trollin" ikka edasi! protiv loma net prijoma jesli net drugova loma
klemmikas
Liige
Postitusi: 386
Liitunud: 27 Jaan, 2017 20:12
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas klemmikas »

Milleks see kõik?
Oluline on tulemus, mille see stend välja mõõdab, võimsus, pöördemoment ja jõugraafik.
Jõugraafik ei teki pelgalt arvutades, selleks on vaja mootorit koormata erinevatel pööretel.
Seda ma ju ka ütlesin, et ülekande kao arvutamisel on viga, kuna see pole täpselt teada.


Ülekande kaod on ikka olulised küll, sinna läheb rohkem kaduma, kui sa arvad, kui me räägime mootori võimsusest, siis me räägime ikkagi mootori võimsusest.

Eks mis kellelegi tähtis on, kas otsene mootorivõimsus või see, mis rattani jõuab.
Ma ise tahaks võimalikult täpselt teada siiski mootori võimsust, ülekande kaod on ka muidugi olulised.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
kuldar81
Liige
Postitusi: 202
Liitunud: 19 Mär, 2021 22:50
Asukoht: Poola
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas kuldar81 »

Arvan et modedel on aeg keegi mõneks ajaks teiste kiusamise eest plokeerida.
Täiesti mõttetu aja raiskamine mingi suvalise jama lugemisele. AKF Klemmikase seisukoht on põhjendatud.
Walter2
Liige
Postitusi: 4845
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Perigiali
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Walter2 »

klemmikas kirjutas:See on su esimene viga, et sa eeldad pelgalt 50kW järgi, et ei saa 250 km/h.
Tuleb ehitada väike ja kerge auto, leida õige mootor.
Võiksid ju isegi selle peale tulla, et 50kW ei näita veel mootori tegelikku jõudu, võime ehitada sellise 50kW mootori, millel on tohutu pöördemoment, mis võimaldab sinna järgi panna kiire ülekande, mis pikkamisi selle 250 km/h kätte saab.
Teine variant on ehitada selline 50kW mootor, millel on tohutu pööretevahemik näiteks 30 000 rpm, mis võimaldab kasutada aeglasemat ülekannet, mis vajab vähem otsest jõudu.

Ma ei eelda midagi - teoreetiline lõppkiiruse arvutamine on autonduse õppekavas sees, soovitan valdkonna huvi korral korrektsed baasteadmised omandada selmet sellist ülalkirjeldet jama edasi toota... :wall:
Aamen..
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
frantzus
Liige
Postitusi: 810
Liitunud: 26 Jaan, 2015 21:42
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas frantzus »

mina ei arva midagi, tuginen ainult füüsika fundamentaalsetele alustele; neid õpetati koolis, aga kahjuks 40 aastat tagasi. ajad on muidugi muutunud, nii ka teadus edasi arenenenud! alles üleeile üks koolivend kes elab Norras kirjutas et ostis endale uue hobiauto, mingi Mazda, pöördkolbmootoriga. tunnistan ausalt et ei ole kursis tehnika viimase sõnaga; kuidagi naljakas tundub miski "pöördkolbmootor"; aga hübriid see ei olevat, ikka puhas bensukas! seega raputan endale tuhka ka pähe sest tõesti pole sellega kursis.

see postitus polnud trollimiseks, pigem teema arendamiseks.
klemmikas
Liige
Postitusi: 386
Liitunud: 27 Jaan, 2017 20:12
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas klemmikas »

Walter2 kirjutas:
klemmikas kirjutas:See on su esimene viga, et sa eeldad pelgalt 50kW järgi, et ei saa 250 km/h.
Tuleb ehitada väike ja kerge auto, leida õige mootor.
Võiksid ju isegi selle peale tulla, et 50kW ei näita veel mootori tegelikku jõudu, võime ehitada sellise 50kW mootori, millel on tohutu pöördemoment, mis võimaldab sinna järgi panna kiire ülekande, mis pikkamisi selle 250 km/h kätte saab.
Teine variant on ehitada selline 50kW mootor, millel on tohutu pööretevahemik näiteks 30 000 rpm, mis võimaldab kasutada aeglasemat ülekannet, mis vajab vähem otsest jõudu.

Ma ei eelda midagi - teoreetiline lõppkiiruse arvutamine on autonduse õppekavas sees, soovitan valdkonna huvi korral korrektsed baasteadmised omandada selmet sellist ülalkirjeldet jama edasi toota... :wall:
Aamen..



Miks sa oled endas nii kindel, et mina jama toodan praegu? See, et kuskil õpetuses on selline teoreetiline arvutus sees, kas see tähendab, et see on absoluutne tõde ja insenerid pole võimelised arendama välja sõidukit, mis suudaks 50kW mootoriga 250 km/h tippkiiruse saavutada?
Ma ei räägi siinkohal tingimata tänavalegaalsest autost.

Sul endal vist jääb natuke vajaka neist teadmistest.
Sa praegu eeldad, et 50kW on üks kindel mootor, aga see ei ole nii, seletasin juba korduvalt, mida kõike annab teha, et oleks võimalik saavutada 250 km/h lõppkiirus.
See näitab, et sinus ei ole innovaatilisust ega soovi areneda ning otsida lahendusi.

Võimsus 50kW ütleb tegelikult mootori kohta väga vähe.
Sellist mootorit võib ehitada väga suure pöördemomendiga, mis annab õige ülekandega võimaluse saavutada selline kiirus või siis ehitada selline mootor, mis jookseb 30 000 pööret välja.
Samal ajal ehitades autole võimalikult kerge ja väike kere, väike veretakistus jne.
Kui sa teemat piisavalt ei valda, siis ole ettevaatlik ütlemisega, et mingi asi on võimatu, sest võid endast sedasi rumala mulje jätta.
Viimati muutis klemmikas, 21 Veebr, 2022 21:13, muudetud 3 korda kokku.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
klemmikas
Liige
Postitusi: 386
Liitunud: 27 Jaan, 2017 20:12
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas klemmikas »

frantzus kirjutas:mina ei arva midagi, tuginen ainult füüsika fundamentaalsetele alustele; neid õpetati koolis, aga kahjuks 40 aastat tagasi. ajad on muidugi muutunud, nii ka teadus edasi arenenenud! alles üleeile üks koolivend kes elab Norras kirjutas et ostis endale uue hobiauto, mingi Mazda, pöördkolbmootoriga. tunnistan ausalt et ei ole kursis tehnika viimase sõnaga; kuidagi naljakas tundub miski "pöördkolbmootor"; aga hübriid see ei olevat, ikka puhas bensukas! seega raputan endale tuhka ka pähe sest tõesti pole sellega kursis.

see postitus polnud trollimiseks, pigem teema arendamiseks.


Vankelmootor ehk?
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
frantzus
Liige
Postitusi: 810
Liitunud: 26 Jaan, 2015 21:42
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas frantzus »

nobedate näppude voor!
üritan enne ära kribada kui austet Modedelt bänni saan! kuigi paarinädalase puhkuse vastu pole mul midagi, saaks rahulikult suusatama minna lastelastega sest järgmine nädal ju koolivaheaeg!

igatahes saatsin oma CV ära Aiku-Petsi Autoakadeemiasse! sisseastumise eksamid on "online". linki pole veel tulnud, aga seis on lootusrikas :mrgreen:
AMvA
Liige
Postitusi: 5119
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas AMvA »

klemmikas kirjutas:
Miks sa oled endas nii kindel, et mina jama toodan praegu? See, et kuskil õpetuses on selline teoreetiline arvutus sees, kas see tähendab, et see on absoluutne tõde ja insenerid pole võimelised arendama välja sõidukit, mis suudaks 50kW mootoriga 250 km/h tippkiiruse saavutada?
Ma ei räägi siinkohal tingimata tänavalegaalsest autost.


Ära parem enam kirjuta, jätad ehk targema mulje endast.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 2 külalist