Lemet kirjutas:ja Ukaraina piloodid oskavad neid opereerida.
Nii ja naa...arvestada tuleb, et neid on kõvasti modifitseeritud osalt esmalt Luftwaffe omanduses ja hiljem poolakate endi käes, nii et mingi ümberõpe on kardetavasti nii ehk naa vajalik.
Modifitseeritud on seal peamiselt sidet, navigatsiooni ja radarihoiatust. Vähemalt sakslased tegid osaliselt "pimedaks" ka selle kabiini ees asuva optoelektroonilise vidina, kuna see kasutas laserit kauguse mõõtmiseks vastase lennukini ja see vene laser pidi silma sattudes ohtlik olema. Äkki poolakad taastasid? Laser oli mõeldud selleks, et saaks sihtmärgile vaikselt läheneda, radarit kasutamata. A-50 saadab sulle armatuurile radaripildi ja selle järgi hiilid vaikselt ligidale ja saadad raketi lendu.
Lahingu pidamiseks mõeldud süsteeme on suurem enamus (peale RWR) algupärased, st vastavad MiG-29 mudeli 9-12 tasemele. Algupärane on ka relvastus.
R-73 rakette oli Saksamaal vähevõitu ja põhiliselt on neid nähtud lendamas algelisemate R-60 rakettidega.
Ja mootorite võimsus pidi olema vähendatud, mille arvelt saavutati mootorite remondiintervalli pikenemine esialgselt 250 tunnilt 700-le. Seetõttu tahmavad mootorid rohkem ning maksimaalkiirus (ilmselt ka lennukõrgus ja kõrgusevõtu võime) on umbes 10% nõrgemad kui originaalis (muide sama ratsi tegid sakslased ka oma F-4dega).
Ida-Euroopas oligi relvastuses peamiselt mudel 9-12, see algeline MiG-29 mudel. Aga esmane probleem on raadiote vahetamine, et need ühilduks UKR-s kasutatava raadoiside ja juhtimise süsteemiga.