Venemaa majandus ja sanktsioonid I

Kõik käimasolevast sõjast
Suletud
alfa hotel
Liige
Postitusi: 314
Liitunud: 08 Mär, 2018 21:14
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas alfa hotel »

muruniiduk kirjutas:Siit saab vaadata missugune see k3 kabiin on.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Kamaz_vehicles

Refereeritud piltidel kuvati k1 kabiine.

Aga nagu eelnevalt on jutuks olnud, Cumminsi mootorid, ZF käigukastid ja Boschi kütusesüsteemidest ilmajäämine viib korralikult ajas tagasi. Tuleb välja, et isegi Liebherri analoogi nad ei suuda toota.


Käisin 2019 aasta sügisel Kamazi tehases ja siis toodeti seal suurtes kogustes vana tüübi kabiiniga masinaid. Laoplatsid olid militaarroheliste kabiinidega 3-4 vedava sillaga masinaid täis. Praegu Ukraina piltidel neid nähes tekib lausa vastikustunne kui meenub kuidas kohalikud rääkisid uhkusega kuidas nad armeed varustavad.
Viimati muutis alfa hotel, 26 Mär, 2022 7:42, muudetud 1 kord kokku.
soul
Liige
Postitusi: 2898
Liitunud: 12 Nov, 2005 22:59
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas soul »

https://twitter.com/lentaruofficial/sta ... 7863911435
KamAZ läheb välismaiste osade puudumise tõttu üle mittekeskkonnasõbralike veokite tootmisele. Aprillist hakkab ettevõte pakkuma edasimüüjatele veokeid, mille mootorid eraldavad rohkem kahjulikke aineid.

Selliste mootoritega autosid Venemaal veel registreerida ei saa
sinisinine
Liige
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Aug, 2010 14:27
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas sinisinine »

SEPKA! Euroopa Liit on otsustanud osta gaasi ühishanke platvormil, et Moskva ei saaks manipuleerida üksikute riikidega
https://censor.net/ua/news/3328670/yevr ... ipulyuvaty

Euroopa Liidu liikmesriigid teevad ühist gaasiostu. Ühishangete platvorm on avatud ka idapartnerluse riikidele, sealhulgas Ukrainale.
Nii öeldakse 24.-25. märtsil Brüsselis toimunud Euroopa Ülemkogu kohtumise järel vastu võetud järeldustes. Selline juhis liikmesriikidele ja Euroopa Komisjonile anti välja selleks, et vabaneda gaasitarnete sõltuvusest Venemaast, vahendab Censor.NET viitega Interfax-Ukrainale.
Järeldustes öeldakse, et Euroopa Ülemkogu kaalus ELi valmisolekut lähitulevikuks ja tegi nõukogule ülesandeks "vaadata läbi komisjoni ettepanekud ELi gaasihoidlate poliitika kohta, võttes nõuetekohaselt arvesse märkimisväärse ladustamisvõimsusega liikmesriikide huve, et tagada õiglus tasakaal."
"Gaasihoidlate täitmine kogu liidus peab algama võimalikult kiiresti, võttes täielikult arvesse riiklikke valmisolekumeetmeid. Järgmise talve eel peavad liikmesriigid ja komisjon optimaalselt ära kasutama kollektiivset poliitilist ja turgu. Ühine hankeplatvorm on avatud ka Lääne-Balkani riikidele ja kolmele assotsieerunud idapartnerile," seisis järeldustes.

Lisaks keskendutakse töös ka gaasi- ja elektriühenduste lõpuleviimisele ja täiustamisele kogu Euroopa Liidus, sealhulgas elektrivõrkude täielikule sünkroniseerimisele ja varustuskindluse tagamisele kõikides liikmesriikides.
Rahvusesse kasvatakse, mitte ei sünnita. Ka on võimalik aja jooksul kasvada teise kultuuri ehk siis kasvada uude rahvusesse.
Rahvust eristatakse etnosest rahvusliku eneseteadvuse olemasolu kaudu — rahvus nimetab ja piiritleb ennast ise.
Kasutaja avatar
Wots
Liige
Postitusi: 821
Liitunud: 21 Jaan, 2005 23:04
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Wots »

Natukene üritasin ka venekeelsest internetis uurida Kamazi kohta.

Liiga palju ja sügavalt pole mõtet pead vaevata igasuguste loosungite üle. Lubatakse kõike ja veelgi paremat - järgmine aasta tuleb 5 seeria jne.

-----------

Ise usun, et välja hakkab sealt veerema kirjud masinad kus on uut ja vana segamini. Küllap tehakse mingid lihtsustatud säästu mudelid.

Kuna peamine aur läheb riiklikele tellimustele siis suure tõenäosusega "vaba turu" masinaid hakkab vähe tulema - lihtsalt ei jätku , arvestades hetke olukorda. Riiklik tellimus pole alati sõjavägi vaid ka linnad ja oblastid jne.

Teine oluline aspekt.Kamaz on väga suur tööandja - nii otseselt kui kaudselt. Küll nendele seal mingi tegevus leitakse - peaasi , et jumala eest rahvas kodus internetis ei istuks.
sinisinine
Liige
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Aug, 2010 14:27
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas sinisinine »

sinisinine kirjutas:SEPKA! Euroopa Liit on otsustanud osta gaasi ühishanke platvormil, et Moskva ei saaks manipuleerida üksikute riikidega.


Täna lõppenud Euroopa ülemkogul otsustati gaasisõltuvuse vähendamisega edasi minna, ent Eesti ettepanek sõjakahjude Venemaalt sisse nõudmise viisist ei pälvinud veel toetust.
https://www.delfi.ee/artikkel/96253109/ ... eegid-aega

Eesti peaministri sõnul otsustati, et gaasi hakatakse koos ostma. Eeskätt puudutab see veeldatud maagaasi (LNG). "Euroopal on suur turujõud.
Teiseks arutati ka Euroopa Liidus asuvate gaasihoidlate täitmise kohtustust. Nii nagu ka eelmine otsus, vajavad sellegi detailid täpsustamist. "On teatud riigid, kes kardavad, et kõrge hinnaga hoidlad täis pumbates peavad nad pärast kahju kandma," selgitas Kallas. See tähendab, et need riigid soovivad kindlustunnet, et ka nende kahjude korvamise küsimuses valitseks euroliidus solidaarsus.
Eesti tegi ülemkogul ettepaneku, mille kohaselt võiks Venemaale makstav raha minna mitte otse neile, vaid arveldusarvele, mida saaks kasutada Ukrainale põhjustatud sõjakahjude korvamiseks. "Sellel on kaks eesmärki. Esiteks: iga maja, mida sa (Venemaa – toim) puruks pommitad – sina maksad, see tuleb sinu eelarvest," sõnas valitsusjuht. Teiseks oleks tema sõnul Venemaal vähem raha oma sõjamasina ülal pidamiseks.
"See oli väga pingeline arutelu, aga kolleegid vajavad veel aga, et seda seedida," ütles Kallas. Peaminister loodab, et diskussioonid jätkuvad. "See oli suurepärane võimalus saada välja lõksust, kus paljud riigid ei taha sanktsioneerida vene naftat ja gaasi," lisas Kallas. Ta nentis, et riigijuhid kardavad enda kodumaa tarbijatele osaks saada võivaid tagajärgi ning on seetõttu ettevaatlikud.
Vaagiti ka energia hinnalae seadmist tarbijatele, ent siin kokkulepet ei sündinud. Euroopa Komisjon veel analüüsib, kas ja kuidas see võimalik saaks olla.
Rahvusesse kasvatakse, mitte ei sünnita. Ka on võimalik aja jooksul kasvada teise kultuuri ehk siis kasvada uude rahvusesse.
Rahvust eristatakse etnosest rahvusliku eneseteadvuse olemasolu kaudu — rahvus nimetab ja piiritleb ennast ise.
mutionu
Liige
Postitusi: 1468
Liitunud: 08 Nov, 2005 15:52
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas mutionu »

Mis moel Venemaa autotööstus edasi läheb?
https://news.drom.ru/Lada-87525.html

Lühidalt, Ladadest kaovad ABS, ESP, turvapadjad ja tuleb Euro-2.
Mure pidi olema turvavöödega, senine tarnija on KSS.
Kohandatud autode tootmisega tahavad alustada 05.2022
_dumbuser_
Liige
Postitusi: 2367
Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas _dumbuser_ »

mutionu kirjutas:Mis moel Venemaa autotööstus edasi läheb?
https://news.drom.ru/Lada-87525.html

Lühidalt, Ladadest kaovad ABS, ESP, turvapadjad ja tuleb Euro-2.
Mure pidi olema turvavöödega, senine tarnija on KSS.
Kohandatud autode tootmisega tahavad alustada 05.2022


Seal uudises on veel lisatud ka see, et üsna suure tõenäosusega ei hakata sellise toodangu puhul ka kedagi kottima mingite nõuete või sõlmede viletsa olukorra või olematu lahenduse eest.
Ma olen neid venelaste autolaksude videoid mõni aasta vaadanud ja see on ikka masendav kui pekkis nende kohalike liikuvate moodustiste pidurid on. Pea kolmandik lakse on seepärast, et pidurdamisel künnab aparaatus ühe külje ette ja on siis kas kraavis/puus/postis/vastassuunas jne. Ehk päris elus tähendab see uudis seda, et igasugu õnnetusi hakkab seal olema kordades rohkem kuna ABS andestab kasvõi pisut seda olukorda kui pidurid ei tööta kõikidel ratastel ühesuguse tugevusega. Aga putler on ikka sigakõva tegija. Palju neid tegelasi on kes suudavad ajamasina käima venitada ? Aga tal ikkagi õnnestus - umbes nädalast piisas, et minna pool sajandit tagasi.
Kasutaja avatar
oleeg
Liige
Postitusi: 5193
Liitunud: 23 Jaan, 2006 14:10
Asukoht: Kodutares
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas oleeg »

Wots kirjutas:...
Ise usun, et välja hakkab sealt veerema kirjud masinad kus on uut ja vana segamini. Küllap tehakse mingid lihtsustatud säästu mudelid.

Kuna peamine aur läheb riiklikele tellimustele siis suure tõenäosusega "vaba turu" masinaid hakkab vähe tulema - lihtsalt ei jätku , arvestades hetke olukorda. Riiklik tellimus pole alati sõjavägi vaid ka linnad ja oblastid jne. ...


Tegelikult näib asi veelgi lihtsam.
Toimuva operatsiooni raames on hakkama pandud (200) ja ära retsitud (300) selline hulk veokeid, et järgmise 3-5 aasta toodanguga ei suudeta isegi allesjäävat armeed varustada...
Hea küsimus - kas need "uued" masinad vastavad sõjaväe nõuetele...?

Hetkel rakendatakse kõigi ründavate armeede tagalas olulisel määral tsiviilmaailmast pärt veokeid ja need kuluvad samuti.
Rindejoon on ca 1800 km ja teid oi-oi kui palju ehk kilometraaz on suur. Rehve läheb nagu leiba, kuluvad + killud teevad oma töö.

Seega ei hakka päike vene autotööstuses veel niipea tunnelite vahelt paistma...

terv
o
[i]Miski siin ilmas ei saa viibida nii sügavas vaikuses kui surnud inimene.[/i]
Frederic Manning
Kasutaja avatar
Troll
Liige
Postitusi: 3172
Liitunud: 08 Okt, 2004 16:59
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Troll »

Plaanivad küll kõvasti elektroonikat maha retsida, kuid seda jääb isegi siis tänapäeva autosse üsna palju. Kahes punktis tahaks teada, mida nad välja mõtlevad - auto elektrooniline juhtimisplokk ja pihustid, mõlemad sõltusid Boschist, mis nüüd ära langeb. Tagasi karburaatori juurde? Aga ka nende tootmistehased on vahepeal koos seadmetega hingusele läinud.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
aht0
Liige
Postitusi: 1249
Liitunud: 19 Juul, 2014 18:18
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas aht0 »

Kamazid'est veidi. Mingid variandid vahepeal olid küll 0.99:1 MB Actrose koopia. See 0.01 erinevus seisnes tühjas augus esivõres MB logo asemel. Selle asemel oli samasse lähedale pandud uhke Kamazi logo. Juhi sõnul muud vahet polevat. Kokku laotavat Venemaal, Actrose "komplektidest".
muruniiduk
Liige
Postitusi: 463
Liitunud: 18 Nov, 2021 15:21
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas muruniiduk »

Vaadates kui tugevalt india täna toetab vf tegevusi, siis ei imesta kui hakkab ka nende autotööstuse toodangut seal suunas liikuma. Nafta, toorained indiasse ja sealt üks mahindra vastu

https://en.wikipedia.org/wiki/Mahindra_%26_Mahindra

Muuseas Mahindra samamoodi Renaultiga seotud. Ja no seal veel tootjaid nagu Tata jne.
Siis veel Hiina masinapark sinna kõrvale. Iseasi mis valuutas nad selle eest maksma hakkavad.

Pikem nimekiri india tootjatest

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_automobile_manufacturers_of_India
richard
Liige
Postitusi: 1101
Liitunud: 28 Sept, 2006 21:59
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas richard »

Armeenia propat (google translate)

Armeenias on registreeritud sadu Venemaa ettevõtteid. Nüüd on nende jaoks küsimus number üks, kuidas avada võimalikult kiiresti pangakontod, et saada tehtud tellimuste eest makseid. Mis neid Armeeniasse meelitas? Mis saab edasi?
Sanktsioonid on sundinud Venemaa IT-spetsialiste Valgevenes otsima platvorme äri alustamiseks sõbralikest riikidest. Armeenia on Venemaa spetsialistide poolt valitud paljulubavamaid riike. Põhjuseid on mitu. Sissepääs võimalik sisepassidega, seadusandlus on IT-sektori arengut soodne, pangandussüsteem on mugav.
Armeeniasse on kolinud juba 268 ettevõtet, umbes 1,5 tuhat mitteresidendist üksikettevõtjat, peamiselt Venemaalt. Nädal tagasi oli nende arv 224.


https://armeniasputnik.am/20220325/nor- ... 93831.html
Puurija
Liige
Postitusi: 1686
Liitunud: 01 Mai, 2014 11:20
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Puurija »

Viimastel päevadel on taas hakanud kolistama tsisternid Eesti raudteel. Vahepeal oli harjumatu vaikus ses osas. Kas tegemist taas Vene/Valgevene kaubaga?
J.Nicholson
Liige
Postitusi: 65
Liitunud: 29 Sept, 2020 21:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas J.Nicholson »

Baltikumi sadamatest läheb aprillis 7t tonni rohkem kütust välja kui märtsis.Business as usual.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Lemet »

Kommentaar venekeelselt foorumilt tuleviku kohta. Hea ja kokkuvõtlik IMHO.

Да. Очень скоро. Сделайте запас лекарств, с ними кроме некоторого количества дженериков будет очень хреново. Вылечите прямо сейчас зубы, там все расходники западные. Купите ствол и патроны -- ибо в страну с севшей на пятую точку экономикой вернутся сотни тысяч озлобленных и обманутых ветеранов, криминогенная обстановка станет веселой. Если останутся ещё рубли, потратьте их на товары длительного хранения -- пресловутые сахар, соль, спички.

Удачи.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist