Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Kõik käimasolevast sõjast
Vasta
Peeter
Liige
Postitusi: 3660
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Peeter »

AMvA kirjutas: 20 Aug, 2022 7:26
Peeter kirjutas: 19 Aug, 2022 22:24
AMvA kirjutas: 19 Aug, 2022 18:25
Oled sa kindel, et need seal varem ei tegutsenud?
Jah täiesti kindel! Valiost rääkis mulle juba ei-tea-millal minu Piiteri sõjaväekaaslane (It-mees, kes tänaseks on 2 kuud tagasi oma sõnade kohaselt jäädavalt Veremaalt lahkunud), kes valgustas mind tookord, mingine 2015-6 ehk, et toiduainetega probleeme pole, et lääne firmad rajavad nüüd tootmisi Veresse, et sanktsioonidest mööda saada. Näiteks oli kohe Valio, ütles, et see teie Laeva oma on naljamäng võrreldes sellega, mis Piiterisse tehti....
Naberežnõje Tšelnõst oli pildiseeria Fishki-s ehk mingine 2016-8? Uus kabiinitsehh, valutsehh, koostetsehh, mootoritsehh. Uuele Kamazi-seeriale tehti veel tehase sisse ZF-i kastitehas. Tehase juures kokku 240 välisfirmat 2016 reeklaamis. Põllumajandus- ja ehitustehnikast CNH (Case New Holland).
Jah mõnes kohas võisid asjad olla varem sõlmitud, aga sanktsioonide ja vereturule pääsemise soovi realiseerimiseks viidi osa tootmisprotsessidest üle veresse. Ehk siis tegevust veres laiendati oluliselt.
Ja... sellest on ju küllalt infot olnud, et tolleaegsed sanktsioonid ja nendest mööda saamine tekitasid veresse hulgaliselt välisfirmade tootmisüksusi. Kas see on mingi uudis nüüd või?
Ehk siis naised saunas rääkisid, aga konkreetseid linke panna ei ole?
Kas sul on viga midagi või? Aastate jooksul on küllalt ka Eesti ajakirjanduses räägitud, et peale Ukraina sõda hoogustus lääne ettevõtete tootmisüksuste kolitamine Venesse, et sanktsioone eirata. Ja seejuures loodi nii uusi üksusi, kui laiendati vanu. Kas see on tõesti sulle nii suur uudis? Kaks esimest linki Naberežnõje Tšelnõst 2015-2016, mis otsinguga leidsin, tõendamaks, et lääne värk seal käis ja laienes, hilisemates galeriides on valmis tehased, lääne sisseseaded, jne. Uuemad laienenud ja kopeeritud tehnika ja tootmise lingid leiad ise.
2016 https://fishki.net/auto/1818534-trehluc ... elnov.html
2015 https://fishki.net/auto/1379537-kak-sob ... elnah.html
Lisaks loe juttu postituste sees ja seeejärel loe juba (lisaks ka iseenda otsitud ja leitud) linkidest uuemaid arenguid, siis saad ise teha järeldusi, kas koostöö maht on suurenenud või mitte:
2018 https://fishki.net/auto/2582237-sovetsk ... inami.html
2019 https://zen.yandex.ru/media/vestikamaza ... 00ade0ffa5 Postituste seest leiad info 2018 aasta arengute kohta "koostööde" vallas, ja 2020 demoti juba valmis asju. Mersu ja Mani kabiinid, jällegi uued ZF kastid uuele Kamzale juba 6. seeriale, uus mootor, mis olevat enda loodud "analoogemitteomav", aga põhineb sakslaste tehnoloogial/litsensil jne. Uued juba töös olevad valutehnoloogiad ja raamitehnoloogiad leiad juba ise. Ja samal ajal pannakse samas kohas neid lääne veokaid kokku. Head otsimist. Uues mootoritehase Daimler ja Cummins koostes sees jne. Ja samas on teemad ka sõiduautode ja majandustehnika kooste laienemisest. Veelkord, head otsimist!
Valiost: Eesti ajakirjandusestki 2014 sügis (sõda juba kevadest käib, MH on alla lastud, jne) https://arileht.delfi.ee/artikkel/70170 ... ale-tehase Lisaks muule sanktsioonidest tingitud tegevuse ümber kujundamisele ja laiendamisele see uus kompleks tehtigi valmis.
Ja need on lihtsalt ainult näited sellisest tegevusest.
AMvA tsitaat: Ehk siis naised saunas rääkisid, aga konkreetseid linke panna ei ole?
Miks sa haugud niimoodi? Või sa tõesti ei olegi neist asjadest mitte midagi kuulnud ega lugenud?
_dumbuser_
Liige
Postitusi: 2367
Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas _dumbuser_ »

Reuter annab teada, et Wizz Air (jajah, ungarlaste teema) on jõudnud järeldusele, et vist ikka pole hea mõte hakata vandistaniga mingit lennuteemat ajama. Taheti seda siiski teha aga kriitika, sõim ja igasugu broneeringute tühistamine andsid tunda. https://mobile.twitter.com/Flash4319130 ... 4237434881
Miki
Liige
Postitusi: 1499
Liitunud: 28 Jaan, 2015 16:26
Asukoht: puu otsas
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Miki »

Peeter kirjutas: 20 Aug, 2022 9:19
AMvA kirjutas: 20 Aug, 2022 7:26
Peeter kirjutas: 19 Aug, 2022 22:24 Jah täiesti kindel! Valiost rääkis mulle juba ei-tea-millal minu Piiteri sõjaväekaaslane (It-mees, kes tänaseks on 2 kuud tagasi oma sõnade kohaselt jäädavalt Veremaalt lahkunud), kes valgustas mind tookord, mingine 2015-6 ehk, et toiduainetega probleeme pole, et lääne firmad rajavad nüüd tootmisi Veresse, et sanktsioonidest mööda saada. Näiteks oli kohe Valio, ütles, et see teie Laeva oma on naljamäng võrreldes sellega, mis Piiterisse tehti....
Naberežnõje Tšelnõst oli pildiseeria Fishki-s ehk mingine 2016-8? Uus kabiinitsehh, valutsehh, koostetsehh, mootoritsehh. Uuele Kamazi-seeriale tehti veel tehase sisse ZF-i kastitehas. Tehase juures kokku 240 välisfirmat 2016 reeklaamis. Põllumajandus- ja ehitustehnikast CNH (Case New Holland).
Jah mõnes kohas võisid asjad olla varem sõlmitud, aga sanktsioonide ja vereturule pääsemise soovi realiseerimiseks viidi osa tootmisprotsessidest üle veresse. Ehk siis tegevust veres laiendati oluliselt.
Ja... sellest on ju küllalt infot olnud, et tolleaegsed sanktsioonid ja nendest mööda saamine tekitasid veresse hulgaliselt välisfirmade tootmisüksusi. Kas see on mingi uudis nüüd või?
Ehk siis naised saunas rääkisid, aga konkreetseid linke panna ei ole?
Kas sul on viga midagi või? Aastate jooksul on küllalt ka Eesti ajakirjanduses räägitud, et peale Ukraina sõda hoogustus lääne ettevõtete tootmisüksuste kolitamine Venesse, et sanktsioone eirata. Ja seejuures loodi nii uusi üksusi, kui laiendati vanu. Kas see on tõesti sulle nii suur uudis? Kaks esimest linki Naberežnõje Tšelnõst 2015-2016, mis otsinguga leidsin, tõendamaks, et lääne värk seal käis ja laienes, hilisemates galeriides on valmis tehased, lääne sisseseaded, jne. Uuemad laienenud ja kopeeritud tehnika ja tootmise lingid leiad ise.
2016 https://fishki.net/auto/1818534-trehluc ... elnov.html
2015 https://fishki.net/auto/1379537-kak-sob ... elnah.html
Lisaks loe juttu postituste sees ja seeejärel loe juba (lisaks ka iseenda otsitud ja leitud) linkidest uuemaid arenguid, siis saad ise teha järeldusi, kas koostöö maht on suurenenud või mitte:
2018 https://fishki.net/auto/2582237-sovetsk ... inami.html
2019 https://zen.yandex.ru/media/vestikamaza ... 00ade0ffa5 Postituste seest leiad info 2018 aasta arengute kohta "koostööde" vallas, ja 2020 demoti juba valmis asju. Mersu ja Mani kabiinid, jällegi uued ZF kastid uuele Kamzale juba 6. seeriale, uus mootor, mis olevat enda loodud "analoogemitteomav", aga põhineb sakslaste tehnoloogial/litsensil jne. Uued juba töös olevad valutehnoloogiad ja raamitehnoloogiad leiad juba ise. Ja samal ajal pannakse samas kohas neid lääne veokaid kokku. Head otsimist. Uues mootoritehase Daimler ja Cummins koostes sees jne. Ja samas on teemad ka sõiduautode ja majandustehnika kooste laienemisest. Veelkord, head otsimist!
Valiost: Eesti ajakirjandusestki 2014 sügis (sõda juba kevadest käib, MH on alla lastud, jne) https://arileht.delfi.ee/artikkel/70170 ... ale-tehase Lisaks muule sanktsioonidest tingitud tegevuse ümber kujundamisele ja laiendamisele see uus kompleks tehtigi valmis.
Ja need on lihtsalt ainult näited sellisest tegevusest.
AMvA tsitaat: Ehk siis naised saunas rääkisid, aga konkreetseid linke panna ei ole?
Miks sa haugud niimoodi? Või sa tõesti ei olegi neist asjadest mitte midagi kuulnud ega lugenud?
Infole Venemaalt, võiks suhtuda teatud reservatsiooniga.

Fishki.net (Фышки.нет) on Venemaa uudiste- ja meelelahutusmeedia veebisait. See on Alexa Interneti andmetel külastatavuse poolest Venemaal 65 ja maailmas 1050 kohal
See on ingliskeelse portaali BuzzFeed analoog.
Sait töötab kasutaja sisetatud sisu põhimõttel, kusjuures kasutajad loovad üle poole sisust.

Hetkel tegeleb lehe materjalide kirjutamisega ainult saidi toimetaja. Toimetus asub Moskva oblastis Solnetšnogorskis ja
koosneb 15 inimesest, vajadusel värvatakse uusi töötajaid või kasutatakse allhanget.
https://ru.wikipedia.org/wiki/Fishki.net

Igatahes, kõigile head taasiseseisvumispäeva... Pilt
AMvA
Liige
Postitusi: 5119
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas AMvA »

Peeter kirjutas: 20 Aug, 2022 9:19
Kas sul on viga midagi või? Aastate jooksul on küllalt ka Eesti ajakirjanduses räägitud, et peale Ukraina sõda hoogustus lääne ettevõtete tootmisüksuste kolitamine Venesse, et sanktsioone eirata. Ja seejuures loodi nii uusi üksusi, kui laiendati vanu. Kas see on tõesti sulle nii suur uudis? Kaks esimest linki Naberežnõje Tšelnõst 2015-2016, mis otsinguga leidsin, tõendamaks, et lääne värk seal käis ja laienes, hilisemates galeriides on valmis tehased, lääne sisseseaded, jne. Uuemad laienenud ja kopeeritud tehnika ja tootmise lingid leiad ise.
2016 https://fishki.net/auto/1818534-trehluc ... elnov.html
2015 https://fishki.net/auto/1379537-kak-sob ... elnah.html
Lisaks loe juttu postituste sees ja seeejärel loe juba (lisaks ka iseenda otsitud ja leitud) linkidest uuemaid arenguid, siis saad ise teha järeldusi, kas koostöö maht on suurenenud või mitte:
2018 https://fishki.net/auto/2582237-sovetsk ... inami.html
2019 https://zen.yandex.ru/media/vestikamaza ... 00ade0ffa5 Postituste seest leiad info 2018 aasta arengute kohta "koostööde" vallas, ja 2020 demoti juba valmis asju. Mersu ja Mani kabiinid, jällegi uued ZF kastid uuele Kamzale juba 6. seeriale, uus mootor, mis olevat enda loodud "analoogemitteomav", aga põhineb sakslaste tehnoloogial/litsensil jne. Uued juba töös olevad valutehnoloogiad ja raamitehnoloogiad leiad juba ise. Ja samal ajal pannakse samas kohas neid lääne veokaid kokku. Head otsimist. Uues mootoritehase Daimler ja Cummins koostes sees jne. Ja samas on teemad ka sõiduautode ja majandustehnika kooste laienemisest. Veelkord, head otsimist!
Valiost: Eesti ajakirjandusestki 2014 sügis (sõda juba kevadest käib, MH on alla lastud, jne) https://arileht.delfi.ee/artikkel/70170 ... ale-tehase Lisaks muule sanktsioonidest tingitud tegevuse ümber kujundamisele ja laiendamisele see uus kompleks tehtigi valmis.
Ja need on lihtsalt ainult näited sellisest tegevusest.
AMvA tsitaat: Ehk siis naised saunas rääkisid, aga konkreetseid linke panna ei ole?
Miks sa haugud niimoodi? Või sa tõesti ei olegi neist asjadest mitte midagi kuulnud ega lugenud?
Esimene link - artiklis on jutt 2009 sõlmitud lepingust. Esimene auto sõitis liinilt 2010. Peale 2014 tehtud investeeringutest pole juttugi, artikli kuupäev 2016 ei oma mingit tähtsust
Teine link räägib sellest, et Forde hakati tootma alates 2011. Mingitest peale 2014 tehtud investeeringutest pole juttu.
Kolmas link: pole poolt sõnagi, et peale 2014 oleks midagi investeeritud.
Neljas link: pole poolt sõnagi peale 2014 tehtud investeeringutest
Valio: artiklis on juttu vaid PLAANIST teha tehas. Kas tehas ka tehti pole juttu. Ma usun et kui see oleks tehtud, siis peaks selle kohta kah infot olema.

Elik siis kõik sinu toodud lingid räägivad koostööst juba varasemate lepingute alusel ja mitte millegagi ei kinnita su väidet, et peale 2014 oleks toimunud tohutu investeerimise ja tehaste ehitamise laine Venemaale.
Ja mis puudutab seda su soovitus linkide otsimiseks - kui sa ise esitad mingi väite, siis esita sina ka vastavad lingid, mitte et teised foorumilugejad peavad sinu väidete kinnituseks linke otsima. Seda isegi siis, kui teema puudutab Venemaad, siis iga väide peaks olema kinnitav, muidu võiks rahulikult igasugust udu kirjutada.
Kasutaja avatar
wk2
Liige
Postitusi: 3359
Liitunud: 22 Aug, 2014 17:16
Asukoht: Võromaa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas wk2 »

Putini pressiesindaja ja sõjaõhutaja Dmitri Peskovi naine viibib praegu Kreekas ja naudib täiel rinnal Euroopa suvepuhkust.
https://twitter.com/visegrad24/status/1 ... 2339630080
Bertel Gripenberg: See lõhe on sügavam surmast, on sünge, pime ja lai - ta lahutab inimest sellest, kes punaseks kiskjaks sai.
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 42800
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Kriku »

Ebavajalikud isiklikud pöördumised eemaldatud.
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 23192
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas ruger »

wk2 kirjutas: 20 Aug, 2022 17:07 Putini pressiesindaja ja sõjaõhutaja Dmitri Peskovi naine viibib praegu Kreekas ja naudib täiel rinnal Euroopa suvepuhkust.
https://twitter.com/visegrad24/status/1 ... 2339630080
Tegelane on USA kodanik-selle tõttu pääseb ka Kreekas pidutsema.
Navka is a US citizen hence she does not need a visa to the EU countries when travelling on a US passport.
https://twitter.com/AlexKokcharov/statu ... 2639699974
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
eeru
Liige
Postitusi: 760
Liitunud: 30 Jaan, 2011 21:55
Asukoht: norge
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas eeru »

Vene põllumajandustooted ja väetised peavad jõudma takistamatult maailma turgudele või järgmise aasta alguses võib aset leida ülemaailmne toidukriis, ütles ÜRO peasekretär António Guterres täna Istanbulis.
https://maailm.postimees.ee/7588455/gut ... ult-turule
Peeter
Liige
Postitusi: 3660
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Peeter »

AMvA kirjutas: 20 Aug, 2022 16:09
Valio: artiklis on juttu vaid PLAANIST teha tehas. Kas tehas ka tehti pole juttu. Ma usun et kui see oleks tehtud, siis peaks selle kohta kah infot olema.

Elik siis kõik sinu toodud lingid räägivad koostööst juba varasemate lepingute alusel ja mitte millegagi ei kinnita su väidet, et peale 2014 oleks toimunud tohutu investeerimise ja tehaste ehitamise laine Venemaale.
No vat, Piiteri sõber kinnitas mulle juba ammu, et Valio logodega kompleksid on püsti peale Moskva juba ka Piiteri piirkonnas ja väga hea Soome (lääne) kvaliteediga kaubad kõik puha saada jne. Ei ole nagu põhjust kahelda.... Ja tõesti ei leiagi konkreetset avalikku infot, et Valio ise oleks ehitanud omale selle uue tehase Piiterisse? Aga kas Valio ise olekski pidanud papi alla panema ehitusele, kui selgub, et teised on valmis investeerima ja siis Valio kaubamärgi all tootma? Leidsin netist lehekülje Valio tootmisüksustega Venes pluss veel hulga muid huvitavaid viiteid. Loomulikult on seal märked, et see selle või too tolle oma, aga igaühel neist on mingi oma stoori juures, et a´la kõige moodsam ja uuem tootmisüksus Venemaal, või on viimaste aastate jooksul tunduvalt laiendatud ja uuendatud ja vastab igati Valio kõrgetele standarditele jne. Osad kuuluvad neist meie jaoks vähemalt esmapilgul tundmatutele Venemaa OOO-dele, aga osadel on kohe puhtalt ära kirjutatud, et antud ООО «ЮНИФУД» (asutatud 2017) kuulub nt Fonterra Co-operative Group Limited-ile, antud firma on Uus-Meremaa rahvusvaheline börsil kaubeldav piimaühistu, mis kuulub umbes 10 500 Uus-Meremaa põllumehele. Ettevõte vastutab ligikaudu 30% maailma piimatoodete ekspordist ja oma tuluga üle 17,2 miljardi Uus-Meremaa dollari, on see Uus-Meremaa suurim ettevõte. (Wiki). Siis näiteks Партнерское производство ООО «Кампина» on osaks Royal FrieslandCampina N.V.-st. Hollandlased. Jah tehas töötab juba 1998-st, aga ka seal on iseloomustuses pidev areng, laienemine ja uuenemine. 2020 valminud uute võimsustega asuti tootma Valio kvaliteedinõuetele vastavat toodangut. Mingi Moskva piirkonna partnertehas (jälle kirja järgi OOO) on või oli sakslaste kaudu Ehrmanni omanduses (Ehrmann Commonwealth Dairy, LLC).
Ühest Valio tootmisüksusest Venes on justkui saanud juba 11? Enamus on neist moodsad, kaasaegsed, kas päris uued või siis pika ajalooga oma regiooni tõsised tegijad. Mõnel neist OOO-dest on omanikud teada, aga nende ülejäänute Партнерское OOO-de taga võib kurat-seda-teab-kes-või-kus istuda. Selgituseks: 26. aprillil ilmunud pressiteates ostab Valio varad Veres ära Veremaa vorstitootja Velkom Group. Valio brändi Viola omandiõigus läheb üle ostjale ja Valio enda logo võib ostja kasutada kuni selle aasta lõpuni. Velkom Group on asutatud juba 1992 aastal Mosva-lähedase lihakombinaadi «Павловская слобода» baasil. Samas on kirjutatud, et antud Velkom Groupi suuromanik on Šveitsi ettevõte Parintek Industries ja asutajatele jäi ainult 10%.
Mida rohkem kaevad, seda segasemaks läheb. Nii, et kes kus mida ja kellelt tegelikult Valio-Venemaa-varadest ära ostis või kantis, või kes millist toodangut kelle heaks või kasumiks Veres edasi teeb, on juba ka selle Valio näite puhul päris segapudru. Aga ilmselgelt võib öelda, et Valio on oma tegevust (või siis teised töösturid on Valio nime taga tegutsemist) Veres viimasel kümnekonnal aastal oluliselt laiendanud. Toidu tootmisesse on Vene territooriumil asuvatesse üksustesse Valio näidet vaadeldes viimastel aastatel sitaks pappi sisse taotud. Siiamaani tuli see toodang lihtsalt Valio logo all. Huvitav mis silt nüüd külge pannakse. (Nt Valio.ru lehelt saab juba lugeda rebrändigust, nt. et Valio Olterman muutub Veres lihtsalt Laplandjaks). Ja ikka päris mitme partneri puhul on ka avalik info, et tegemist on "puhtalt" lääne uute investeeringutega Vene OOO-desse toiduainete tootmiseks mida turustatakse Valio logo all. Suurte meeste ärid- Valio on/oli nende jaoks Veres lihtsalt turundaja-turustaja-firma. Kes keda otsis või üles leidis, kas tootja või müügimees, polegi meie jaoks suurt oluline, aga huvitav oleks teada, kas need Unifoodid ja FrieslandCampinad ja Ehrmannid kah oma äridest loobunud on, või läkski avaliku käramisega müüki ainult Valio silt ja üks tehas Moskva all ja ülejäänud lasevad lihtsalt samamoodi edasi?
https://www.valio.ru/about/factories/

Sellest Naberežnõje Tšelnõs Mersude ja muu mandi tootmisest. Ma nüüd ei saa enam aru kas keegi siin üritab väita, et lääne veoka- ja ehitus- ja põllundustehnikatootjad ei olegi tegelenud nii seal linnas , kui ka mujal Veres oma masinate tootmisega? Ei ole seal loonud uusi võimsusi selle läbi viimiseks ja laiendamiseks jne? Ei tegele (st vähemalt kuni 24.02 ei tegelenud) seal mootorite komplekteerimisega, kabiinidega, käigukastidega, sildadega? Sellest on ju videod, kuskil oli ära toodud, mis on Naberežnõje Tšelnõs koostatud Mersude VIN-i algustähedki. Uute ZF-i veoka automaatkastide (reklaami järgi esmakordselt Venes!) koostamine ja mingeid uusi investeeringuid pole vaja? Lisaks muu mant ja ka sõiduautondus? Uljanovskis on jällegi mingile Vere OOO-le kuuluv suur "äirbäägi-tehas", aga kahjuks ei saa toota, sest selle OOO tegelikud omanikud kurjast läänest :twisted: ei saada neile materiale jne. Või üritab keegi väita, et see kõik on tegelikult Vere enda rahade eest üles ehitatud ja siis tasuta antud üle lääne firmade omandisse? Et lääne firmad on saanud nende firmade omanikeks kopikatki investeerimata ja ka need laiendamised ja moderniseerimised maksab verelane ise kinni ja jällegi annab siis tasuta üle? Mida see Renault siis seal müüs? Mida need firmad seal Veres siis nüüd müüvad ja kannavad investeeringuid maha?
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 23192
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas ruger »

USA hoiatas Türgit, et see ei teeks orkidega koostööd
The U.S. warned Turkey that Russia is trying to bypass Western sanctions via Turkish financial institutions

EU-based companies have tried to sell metals to Russia via Turkey and Russian companies are trying to invest in Turkey's metallurgy sector
https://twitter.com/SamRamani2/status/1 ... 9472713728


Abramovich viis oma jahid Türki varjule
⭕️🇹🇷Turkish media report that the 🇷🇺#Russia|n oligarch Roman Abramovich has moved his entire fleet of 4 superyachts worth over $1.2 billion to Turkish shores to avoid Western sanctions
https://twitter.com/L_Team10/status/1561268697926443008
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Jura
Liige
Postitusi: 607
Liitunud: 20 Aug, 2015 9:46
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Jura »

Põhjalik õpetus Fontankas, et mismoodi sula eest Euroopas toimivat maksekaarti sebida.

https://www.fontanka.ru/2022/08/20/71586998/

Ostavad maksekaarte, millel mingi summa peal. Et mis riigist mida otsida, kuidas aktiveerida, mis konksud/lisatasud mingi kaardi kasutamisega seotud võivad olla. Ühest küljest häda selles, et sulaga igal pool asju ajada ei saa. Teisest küljest toimib ka internetist ostes.
Miki
Liige
Postitusi: 1499
Liitunud: 28 Jaan, 2015 16:26
Asukoht: puu otsas
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Miki »

Raha põgeneb Venemaalt…

Venelased kantisid ühe kuuga välismaale maksimumkoguse valuutat alates 2018. aastast, mille tõttu löödi veebruari näitaja.
Keskpanga statistika järgi viisid venelased juunikuus välispankadesse välisvaluutat 4,7 miljardi dollarit.

Vahendite väljavõtmine kiirenes pärast seda, kui keskpank leevendas ülekannete piiranguid ja kehtestas pankade vahendustasud välisvaluuta hoiustamisel.
https://www.rbc.ru/finances/19/08/2022/ ... b5fdcc0c3f
trs
Liige
Postitusi: 1013
Liitunud: 15 Mär, 2014 14:31
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas trs »

Ilmselt õigus on nendel, kes ütlevad, et sanktsioone leiutades ja rakendades ei ole mõtet ka üle pingutada, sest keegi kindlasti leiab mingi mooduse neist hoidumiseks. Raudse eesriide taga polnud ohtlik mitte kujundlikult öeldes vorsti puudumine poes, aga Soome televisioon, kust lekkisid pildid lihalettidest piiri taga. Ehk siis tiblastan hakkab paratamatult ühel hetkel ise ennast nagunii sanktsioneerima. Hetkel "näpud püsti" kuskil itaalias puhkavad või mitmel rindel äri ajavad mardikalindi ja z-tähega "maailmakodanikud" saavad paratamatult "kulakupalga", sest klassivahed muutuvad liiga suureks.
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 23192
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas ruger »

Türgi lubas USA-le aserahandusministrite tasemel, et ei hakka orkide sanktsioonide all olevaid firmasid ja asutusi toetama
Turkey, at the level of deputy finance ministers, promised the United States not to allow #Russian citizens or organizations to circumvent Western sanctions
https://twitter.com/nexta_tv/status/1561356917460664321
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
an2
Liige
Postitusi: 2142
Liitunud: 04 Dets, 2020 9:25
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas an2 »

ruger kirjutas: 20 Aug, 2022 18:03
wk2 kirjutas: 20 Aug, 2022 17:07 Putini pressiesindaja ja sõjaõhutaja Dmitri Peskovi naine viibib praegu Kreekas ja naudib täiel rinnal Euroopa suvepuhkust.
https://twitter.com/visegrad24/status/1 ... 2339630080
Tegelane on USA kodanik-selle tõttu pääseb ka Kreekas pidutsema.
Navka is a US citizen hence she does not need a visa to the EU countries when travelling on a US passport.
https://twitter.com/AlexKokcharov/statu ... 2639699974
Sündinud Dnipros Ukraina, Navka on esindanud Nõugogude Liitu ja Valgevenet. Huvitav, mille alusel on ta saanud USA kodakondsuse. Seotuse tõttu Peskovi ja Putiniga võiks selle nimetatud põhjusel ära võtta.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: GertS, Google [Bot], Luderi ja 11 külalist