Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Kõik käimasolevast sõjast
Vasta
mart2
Liige
Postitusi: 6419
Liitunud: 22 Juun, 2014 19:52
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas mart2 »

soul kirjutas: 27 Okt, 2022 21:31 Esitletakse uut ilmaimet, 9-kohalist Nivat. Käigukangi juures on isegi tagumise õhkvedrustuse nupud.
https://www.youtube.com/watch?v=2Vv9zAxKjmQ
...
Esmapilgul näeb välja nagu matuseauto, mis polegi väga vale - saab pereisa viia pidulikult sõjakomissariaadi ukseni ja sealt edasi ... teadagi mis juhtub...
:mrgreen:
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
kaugeltuuriv
Liige
Postitusi: 7849
Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas kaugeltuuriv »

Ma usun,et see Putleri poolt allakirjastatud seadus pankadele on raha väljavoolu tõkestamiseks,mida siin ka kaasfoorumlased on arutanud.
Ma olen hakanud mõtlema näiteks seda,et kuidas Lääne firmad oma varasid maha kauplevad.Üks võimalus on mingi ühisfirma Lääne poolsete aktsiate müük Vene poolsele osanikule.Ja nagu ma olen rääkinud mõne Venemaal tegutseva ärimehega,siis ilma kohaliku "osaluseta" tavaliselt asjad lihtsalt ei liikunud selles riigis.Nii,et nende Lääne autofirmadel ja õliühingutel tuli tavaliselt kedagi Venemaalt kaasosanikuks võtta.Päris ilma millegitagi muidugi ei taha keegi aktsijaid maha kanda,kui just ei ole tegemist paariasaja tükiga ja migi sümboolse summaga.Kuidagi tuleb seda aktsiavahetust ju rahaliselt ka reguleerida a la Vene partner peaks siis maksma.Ja siin kohe selline "seaduslik" pügal nüüd seoses selle pangaseadusega,tahad müüa,eks müü aga välja sa raha ikkagi viia ei saa.Selline uusleninlik eksproprieerimine :dont_know:
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 23180
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas ruger »

Orkistani lennundus otsib varuosasid.
Venemaa hakkab Boeingutel ja Airbusidel kasutama mitte originaal-, vaid järeletehtud varuosasid ja komponente, kirjutab Komsomolskaja Pravda.

Ka lennukite tehnoülevaatust hakatakse läbi viima mitte USA ja Euroopa Liidu nõuete järgi nagu seni, vaid teiste riikide eeskirjade kohaselt. Venemaa transpordiministeeriumi ettevalmistatud seaduseelnõu dokumentides märgitakse, et need teised riigi on «samuti maailma lennunduse juhtivad tegijad».

Ministeerium tunnistab, et lennufirmad ning tehnilise teenindusega tegelevad ettevõtted on Venemaale kehtestatud sanktsioonide tõttu originaalvaruosade kättesaamisega hädas. Ukraina ründamise tõttu lääneriikide Venemaale kehtestatud sanktsioonid ei luba idanaabrile tarnida ei lennukeid ega nende varuosasid.

Vajalike koosteosade tootmise käivitamine nõuab aega, aga lennata on tarvis kohe, sestap loodetaksegi need osad saada teistelt riikidelt. Kuigi seda otse välja ei öelda, käib jutt tõenäoliselt Hiinast.

Portaali Avia.ru toimetaja Roman Gusarov tõdes, et tavareisijale kõlab selline väljavaade arusaamatu ja ärevaks tegevana. Kuid tema soovitas seda võrrelda autodega, kus on nii originaal- kui B-varuosad. Samas ei välistanud ta, et läbi mitme vahelüli suudetakse osta ka originaalseid varuosasid.
https://majandus.postimees.ee/7635439/k ... i-kasutama
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Taaniel Tina
Liige
Postitusi: 1078
Liitunud: 07 Nov, 2012 9:54
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Taaniel Tina »

Keegi lennundusega kursis olev akf võiks seda varuosade asja kommenteerida.
Vajalike koosteosade tootmise käivitamine nõuab aega, aga lennata on tarvis kohe, sestap loodetaksegi need osad saada teistelt riikidelt. Kuigi seda otse välja ei öelda, käib jutt tõenäoliselt Hiinast.
Aga minu arvamus on, et kui nüüd Hiina hakkab Airbus-i ja Boeingu osasid Venemaale tootma ilma vastavate firmade nõusolekuta, siis varsti peab ta tõenäoliselt hakkama neid samu osasid ka oma lennukitele hakkama tootma, peale mida keelatakse hiinlastel oma lennukitega EU ja USA õhuruumi sisenemine. Lihtsalt arvamus. Ei tea täpselt.

Vaevalt, et Hiina sellest huvitatud on???
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10213
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Kilo Tango »

ruger kirjutas: 28 Okt, 2022 15:23 ...

Portaali Avia.ru toimetaja Roman Gusarov tõdes, et tavareisijale kõlab selline väljavaade arusaamatu ja ärevaks tegevana. Kuid tema soovitas seda võrrelda autodega, kus on nii originaal- kui B-varuosad...
Vahe on selles, et kui sõiduauto B-varuosa saba annab, siis ei saa enamasti 200 inimest surma. Orkidel on muidugist savi.
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1678
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas davidsoniharald »

Taaniel Tina kirjutas: 28 Okt, 2022 16:03 Keegi lennundusega kursis olev akf võiks seda varuosade asja kommenteerida.
Vajalike koosteosade tootmise käivitamine nõuab aega, aga lennata on tarvis kohe, sestap loodetaksegi need osad saada teistelt riikidelt. Kuigi seda otse välja ei öelda, käib jutt tõenäoliselt Hiinast.
Aga minu arvamus on, et kui nüüd Hiina hakkab Airbus-i ja Boeingu osasid Venemaale tootma ilma vastavate firmade nõusolekuta, siis varsti peab ta tõenäoliselt hakkama neid samu osasid ka oma lennukitele hakkama tootma, peale mida keelatakse hiinlastel oma lennukitega EU ja USA õhuruumi sisenemine. Lihtsalt arvamus. Ei tea täpselt.

Vaevalt, et Hiina sellest huvitatud on???
Asi on suht lihtne. Põhimõtteliselt on kõik varuosad arvel ja väga täpselt kontrollitud, kus mis kellele läheb. Varuosade tarnimisel sanktioneeritud riikidele saavad vahendajad karmi litaka, võivad putka kinni panna ja mõni saab ka ruudulist päikest vaadata mõnda aega. Seega ametlikke varuosasid on sisuliselt võimatu saada. Midagi kindlasti ikkagi on võimalik vasakule panna aga süsteemne tegevus avastatakse kiiresti ja siis läheb nagu eelmainitud.

Igasugune hooldus ja remont on dokumenteeritud tegevus ja ka pidevalt auditeeritud, mis tähendab, et kui kuskil hakkavad lennukid kasutama sertifitseerimata varuosi, siis tuleb see varem või hiljem auditi käigus välja ja edasi läheb nagu akf arvas. No näiteks ütleb lennukitootja X, et oleme avastanud komponendil Y probleemi ja teatud aja jooksul tuleb see komponent välja vahetada. Juhul kui operaator ei ole komponendi vahetamisest teatanud õigeks ajaks, siis võibki juba lennuki lennukõlbmatuks tunnistada. Või hoopis valetab operaator, et komponent on vahetatud aga tootja ei näe, et talle oleks see komponent kunagi tarnitud. No näiteks maandub selline lennuk kuskil euroopas, tulevad ligi kohaliku lennuameti esindajad, teevad erakorralise kontrolli ja lennuk jäetakse maa peale kuniks puudused on kõrvaldatud. Ühesõnaga, lennunduses lendavab paberid. Kui need korrast ära on siis lennuk valges maailmas ei lenda.

Lisaks üks arvamus venemaalt pärit kolleegilt, kes juba 2014 ütles mulle, et seal riigis ei ole võimalik lääne lennukite hooldust normaalselt läbi viia. Resurssi puudus igal rindel: mehaanikud, varuosad (logistika!) jne.

B-varuosa võib ka seda tähendada: https://youtu.be/IL031aSTSuI
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
gooligan
Liige
Postitusi: 1407
Liitunud: 23 Veebr, 2012 14:25
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas gooligan »

selliseid B-varuosasid ei eksisteeri. Venelastel endal puuvad nii oskused, kompetents kui ka seadmed. Kui enne sanktsioone ei suutnud nad ise varuosi toota, siis ammugi ei suudaks nad seda teha täna.
Hiina-India ei ole kindlasti nõus enda majandust ohtu seades hakkama mingied "b" osasid tegema, tootma, tarnima jne. Kui juhtuks õnnetus, siis oleks mainekahju lisaks majanduskahjule üüratu. Iraan võib ainukesena abikätt pakkuda - aga neil on sanktsioonidest kõrvalehoidmise kogemus ürgvanade ja sellevõrra lihtsamate lääne lennukitega.

Tegu järjekordse vene soovmõtlemisega, mitte tõsiseltvõetava infoga. Lendavaid lennukeid hakkab järjest vähemaks jääma ja kannibaliseeritakse, mida saadakse. Ma ei usu, et nt lennukimootoreid jm keerulisemaid töid neil ilma tehase toeta üldse teha õnnestuks. Mõned kuud võib sedasi õhinapõhiselt jätkata, kuid pikalt nii kommertslennundust üleval ei pea. Kohalik lennukitootmine ei suuda kindlasti tekkivat auku katta. Ja pigem suunatakse järelejäänud lennukiehituspotensiaal korvama tohutuid lennuväe kaotusi.
_Slava_
Liige
Postitusi: 145
Liitunud: 27 Juul, 2014 0:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas _Slava_ »

soul kirjutas: 27 Okt, 2022 21:31 Esitletakse uut ilmaimet, 9-kohalist Nivat. Käigukangi juures on isegi tagumise õhkvedrustuse nupud.
https://www.youtube.com/watch?v=2Vv9zAxKjmQ
Need nupud on ikka väga kõva sõna :D Üks nupp on isegi multifunsionaalne, lülitab kompressori sisse ja saab selle ka vajadusel välja lülitada :D
Lisaks on see nupuseade ka korralikuld kinni kruvitud. Peab ikka jõudu kasutaba, et see katki läheks.
Nupud.jpg
tehtud sajanditeks
Kuna nimi "Slava Ukraina" oli hõivatud juba aastal 2014, siis olen lihtsalt Slava
ahto42
Liige
Postitusi: 731
Liitunud: 06 Mär, 2022 13:46
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas ahto42 »

Mitte nagu mingi lääne sitt, mida kindaga ei saa juhtida jne. Ollakse õigel teel. :mrgreen:
Madis Reivik
Liige
Postitusi: 4623
Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Madis Reivik »

See ümmargune lüliti on kõige odavam sitt mida ei paneks laualambile ka. Maksimaalne kasutusotstarve oleks mingi kolmese bemmi põhjavalgustuse lülitamine.

Ja manomeeter on hiina kompressori küljest, tsiviliseeritud maailm selliseid enam ei kasuta.

Nii et "areneb" see orkide autotööstus, kui sellist saasta kasutatakse.
Kasutaja avatar
isakene
Liige
Postitusi: 1393
Liitunud: 29 Jaan, 2009 1:04
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas isakene »

_Slava_ kirjutas: 28 Okt, 2022 17:26 Need nupud on ikka väga kõva sõna :D Üks nupp on isegi multifunsionaalne, lülitab kompressori sisse ja saab selle ka vajadusel välja lülitada :D
Lisaks on see nupuseade ka korralikuld kinni kruvitud. Peab ikka jõudu kasutaba, et see katki läheks.Nupud.jpg
tehtud sajanditeks
Tramaivõi ja joomajoo. :D
Ma olen kunagi sarnase süsteemi oma mersu bussile ehitanud. Ajutiseks lahenduseks, kuna originaal andis saba (lähemalt tutvunud originaali hinge-eluga, tekkis tahtmine vana Aadu veidiks ajaks pukki saada, kes süsteemse sabotaaži eest mõne mercedese inseneri seina äärde paneks, aga see on juba teine teema) ja sõita oli vaja. Aga isegi minu süsteem nägi viisakam välja ja oli käepärasem juhtida. Tavalise odava tööstuspneumaatika pealt oleks võimalik täiesti toimiv ja lihtne süsteem valmis ehitada, aga see porno on ikka väga üle p*rse tehtud ja väga algeline asi. Vaesed vandid...
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
rainer.k
Liige
Postitusi: 176
Liitunud: 23 Mär, 2022 0:48
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas rainer.k »

Madis Reivik kirjutas: 28 Okt, 2022 21:29 See ümmargune lüliti on kõige odavam sitt mida ei paneks laualambile ka. Maksimaalne kasutusotstarve oleks mingi kolmese bemmi põhjavalgustuse lülitamine.

Ja manomeeter on hiina kompressori küljest, tsiviliseeritud maailm selliseid enam ei kasuta.

Nii et "areneb" see orkide autotööstus, kui sellist saasta kasutatakse.
Tegu on kõige labasema vaese mehe õhkvedrustuse kitiga mida Alii Papaast saab ja Poola käsitöömeistritelt.
Lülitid on samad ja karbi võisid nad teoorias ise teha või lihtsalt ei leidnud seda õiget komplekti üles.
https://rolgum.eu/produkt/air-springs-s ... djb-krd-2/
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5551
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Manurhin »

Taaniel Tina kirjutas: 28 Okt, 2022 16:03 Keegi lennundusega kursis olev akf võiks seda varuosade asja kommenteerida.
Vajalike koosteosade tootmise käivitamine nõuab aega, aga lennata on tarvis kohe, sestap loodetaksegi need osad saada teistelt riikidelt. Kuigi seda otse välja ei öelda, käib jutt tõenäoliselt Hiinast.
Aga minu arvamus on, et kui nüüd Hiina hakkab Airbus-i ja Boeingu osasid Venemaale tootma ilma vastavate firmade nõusolekuta, siis varsti peab ta tõenäoliselt hakkama neid samu osasid ka oma lennukitele hakkama tootma, peale mida keelatakse hiinlastel oma lennukitega EU ja USA õhuruumi sisenemine. Lihtsalt arvamus. Ei tea täpselt.

Vaevalt, et Hiina sellest huvitatud on???
Hiinlased võivad oma lennukijuppide tehase hoopis Põhja-Koreasse püsti panna. Siis saab igale jubinale ausa näoga "Made in DPRK" templi peale lüüa ja ongi JOKK. MIda P.-Koreale selle eest teha saaks? Mingeid sanktsioone väänata? Kas on veel mõni sanktsioon, mis P.-K. suhtes juba niigi ei kehti? Keelata Air Koryol oma uunikumidega EU või USA õhuruumi sisenemine? :lol: :lol: :lol:
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Kasutaja avatar
Gideonic
Liige
Postitusi: 5589
Liitunud: 14 Aug, 2008 14:19
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Gideonic »

Osad vabariiklased on vene oligarhide külmutatud raha Ukrainale andmise vastu:

https://twitter.com/washingtonpost/stat ... YFg2H_bP7g
Peeter
Liige
Postitusi: 3660
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Peeter »

isakene kirjutas: 28 Okt, 2022 22:10
_Slava_ kirjutas: 28 Okt, 2022 17:26 Need nupud on ikka väga kõva sõna :D Üks nupp on isegi multifunsionaalne, lülitab kompressori sisse ja saab selle ka vajadusel välja lülitada :D
Lisaks on see nupuseade ka korralikuld kinni kruvitud. Peab ikka jõudu kasutaba, et see katki läheks.Nupud.jpg
tehtud sajanditeks
Tramaivõi ja joomajoo. :D
Ma olen kunagi sarnase süsteemi oma mersu bussile ehitanud. Ajutiseks lahenduseks, kuna originaal andis saba (lähemalt tutvunud originaali hinge-eluga, tekkis tahtmine vana Aadu veidiks ajaks pukki saada, kes süsteemse sabotaaži eest mõne mercedese inseneri seina äärde paneks, aga see on juba teine teema) ja sõita oli vaja. Aga isegi minu süsteem nägi viisakam välja ja oli käepärasem juhtida. Tavalise odava tööstuspneumaatika pealt oleks võimalik täiesti toimiv ja lihtne süsteem valmis ehitada, aga see porno on ikka väga üle p*rse tehtud ja väga algeline asi. Vaesed vandid...
Seal on muideks üks hea "ilgelt lahe asi" veel selle auto juures. Nimelt ei saa sellel autol enam kasutada käsipidurit, kuigi see on olemas. Käsipiduri hoob on nimelt jäetud sama koha peale, kuhu ette on aretatud tehasestandard-Niva laiuse juures ühekohalise esiistme asemele kahekohaline iste. Hoob on lihtsalt istme all ja seda pole võimalik üles enam tõmmata. Saatejuht ütles kohe ära, et tema ise küll ei hakka katsetama kuidasmoodi sellel istmel peaks kahekesi istuma, ja ega neil saatemeeskonnas väikseid lapsi kah pole kaasas keda sinna sokutada üritada. Eraldi jutt on see, et selle auto vanast 1,7mootorist olevat mingi salatriki alusel rebitud nüüd välja ca 20% rohkem jõudu. Ja see olevat ärisaladus, et tõenäoliselt mingi Toljatti-sport-tuuning. Saatejuht ütles otse välja, et kui pikaks sellise mootori eluiga üldse kujuneb, ei taha tema arutada. Autol olevat teljevahet mingi 85 senti pikendatud ja seejärel saba kah otsa aetud ja kogu see protseduur ja sisu polevat auto kaalu isegi saja kilo võrra tõstnud. jne
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist