LED-id ei anna sooja, mis hoiab tule kuiva.
Lisaks hakkavad LEDid teatud vanuses ikalduma, kujutan ette, et üks osavnäppude tuleviku töö suund ongi nende hirmkallite tehase LED tulede remontimine, sest osta neid naljalt ei jõua keegi.
LED-id ei anna sooja, mis hoiab tule kuiva.
LED tuledel ei tulepesurid kohustuslikud. Mul ei ole seda jäätumise probleemi ja ma ei ole huvi tundnud kuidas Peugeot on selle lahendanud.davidsoniharald kirjutas: ↑13 Dets, 2022 16:40Nii ksenoon kui led tuledega autodel peaks tulede pesurid just nimelt selle probleemi pärast kohustuslikud olema. Pihusta aga!
Samas maja puhul tunduks debiilne nii suvel kui talvel pliidiga süüa teha. Suvel siis vendiga jahutaks köögi maha et seal olla ka saaks._dumbuser_ kirjutas: ↑14 Dets, 2022 11:48See on vist mingi lõpmatu teema, mida iga autoehitajate põlvkond alati avastab. Umbes sarnane teema oli ka näiteks siis kui diisel ökonoomseks aeti ja lõpuks avastati, et krt aga salongi peaks ka nüüd eraldi veel kütma hakkama. Täiesti teemavälisena olen kuulnud juhust kus mingis hotellis vahetati esimesel korrusel kogu valgustus LED teema vastu ning oldi sigarõõmsad kokkuhoiu üle. Kuniks järgmiseks talveks ehitati sinna juba lisaküte mingite kohalike soojuskiirgurite abil.
LEDid tegelikult kuumenevad küll, mõnedele masinatel on isegi peidetud jahuturadikad kust õhku läbi juhitakse (viidatud õigele ajale)
See oli ilmselt siis ajal, kui päevasel ajal tuledega sõitmine polnud veel kohustuslik (täna on). Tõsi, mingist aastast alates (kas mitte äkki 2014) ei pea esimeste päevatuledega põlema tagumised gabariidid ja siis tõesti ei soojenda neid miski. Ühesõnaga, see tulede täis tuiskamise probleem kadus enamikus minevikku, kui hakati nõudma tuledega sõitmist ööpäev ringi.OLAVI kirjutas: ↑14 Dets, 2022 7:53 Tollel ammusel ajal, kui Volvo 700 oli "hea põhjamaa" auto, oli sellel autol kokku 8 erinevat välistulede elektriskeemi kuigi väljast paistsid tuled samasugused olema.
Põhjamaises versioonis olid suuna-, piduri- ja gabariidituledes 2 niidilised 5/21W pirnid.
5W niite hoiti töös halva ilmaga, et lumi sulaks tuledelt ära.
Meie ülevaatusel kästi tulede põlemine viia vastavusse kohalike nõuetega ja "liigne põlemine" lõpetada.
Ksenoontuledega autol peab lisaks tulepesurile olema ka esitulede kõrguse automaatregulaator. Tehase autodel on see vidin tavaliselt tagasilla küljes ja mõõdab tagavedrustuse läbivajumist. Näiteks Opelil on selle andur tagasilla kohal ja ühendatud hoovakesega õõtshoova külge.
Euroopa Liidu läbirääkijad leppisid pühapäeval kokku, et loovad eraldi heitkogustega kauplemise süsteemi (ETS2) maanteetranspordile ja elamute kütmisele. EL tahab maksustada rohkem fossiilkütuste kasutamist, et sellega võidelda kliimamuutuste vastu.
Uus süsinikuhind hakkab kehtima bensiinile ja diislikütusele. Samuti laieneb see kütteallikatele nagu maagaas. See küsimus tekitas Euroopa Parlamendi, Nõukogu ja Komisjoni vahelistes triloogides EL-i süsinikuturu (ETS) reformi üle kõige rohkem vastuolusid.
No siis vupsavad kuskilt välja ametnikud, kes leiavad, et puugaasigeneraator on saatanast ja reostab keskkonda. Ja lõpuks pannakse needki maksu alla, või keelatakse üldse ära. Küll leitakse mingi põhjus.
Vastavalt tehnoülevaatuse nõuetele ei ole lubatud mootori toitesüsteemi ümberehitada või viia autot üle teisele kütusele.TALUPOEG TALUJA kirjutas: ↑19 Dets, 2022 23:59No siis vupsavad kuskilt välja ametnikud, kes leiavad, et puugaasigeneraator on saatanast ja reostab keskkonda. Ja lõpuks pannakse needki maksu alla, või keelatakse üldse ära. Küll leitakse mingi põhjus.
Ja kas praegugi puugaasigeneraator paigaldatuna autole on legaalne tegevus? Bensiini ei osta ja sõidad "tasuta" ringi. Kellegil hakkab kohe kade.![]()
T.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline