Mitte ainult Fiati keresid.. Eksperimenteerimisel kasutati tagaveolisi seeriatoodangu keresid: Sapakas, Volga, Sigull (Fiat). Toimus see 60-ndate lõpu ja 70-ndate alguse ajastul. Videos on keskendutud Žiguli käsitemisele. Katsetuste kohta on märgitud, et Fiati keresse topiti Peugeot 204 kapotialune, mis oleks seeria jaoks doonoriks saanud. Samas esisild planeeriti Fiati oma ja klappima 2101-ga. Fiat-Žigulite-Peugeot katsetused ise toimusid 1970 veebruarist septembrini ja katsetustel osalesid :Manurhin kirjutas: ↑10 Veebr, 2023 13:20Eksperimentidel kasutati Fiati keresid. Viidatud videos sellest räägitakse ja on ka selgelt näha (vt. ukselinke ja stangesid).AMvA kirjutas: ↑10 Veebr, 2023 13:06FIAT 124 tuli aasta autoks 1964. Esimene 2101 tuli konveierilt 1970. Mis pagana eksperimenteerimisest 60-datel sa räägid?Kapten Trumm kirjutas: ↑10 Veebr, 2023 10:08 Kes ehk veel ei tea, siis 1960ndatel eksperimenteeriti NSVL-s ideega muuta "kopikas" esisillaveoliseks. Katsetustel kasutati miskit Peugeoti jõuagregaati.
Tähis 2101-32
https://www.youtube.com/watch?v=M6qYinUuhts
2101- tagaveoline käivitunud seeriatoodangust
2101- esiveoline Nami-0132
2102- universali prototüüp
2103- protüüp
Peugeot 204 seeriatoodang