https://www.err.ee/1608962620/transpord ... eetse-kava
Sõiduki esmase registreerimise maksuks võiks kehtestada 1800–2000 eurot ning mootorsõidukimaksu keskmine määr võiks olla 100–120 eurot aastas.


Sõiduki esmase registreerimise maksuks võiks kehtestada 1800–2000 eurot ning mootorsõidukimaksu keskmine määr võiks olla 100–120 eurot aastas.
See on juunikommunismi vaimne pärand-võtame sealt, kus on ja anname sinna, kus ei ole. Siis ei ole kellelgi midagi.Miks maksustada garaažis seisvat 500HJ Lambhorginit, mis sõidab miskit 200 km aastas?
See CO2 emisssioonide avaldamise ajastu ongi möödunud ebareaalsete kütuse kulude avaldamise sildi all - mida tegelikkuses on saavutada võimalik ainult allamäge sõites. Kuna kõik tootjad on sattunud vastava avaliku surve alla (muidu ju ei osteta neilt), siis on läbi surutud sellised huvitavad mõõtmismetoodikad, mis võimadavad CO2 näitu kunstlikult alandada.
Lambhorginid Lambhorginideks, aga paljudel on kaks sõidukit. Üks, millega liigeldakse igapäevaselt ja ketrab läbi rohkem kilomeetreid ja siis teine, tavaliselt mingi 4x4 ja veidi suurem "linna" või "mittelinnamaastur", mis aetakse välja kas projektipõhiselt või nt kusagil karumustikas elades talvel suurema lumega ja millega läbitakse väiksem arv kilomeetreid. Kohe tulevad mulle meelde nt jahimehed. Aga ka 4x4 fanatid, kes käivad mudas ja mujal väljakutseid otsimas. No ja siis need osad n.ö. "maal" elavad kodanikud, kellel on oma 4x4 tankile ka nt sahk ette monteeritud ja lükkavad vajaduspõhiselt oma teid taluni lahti...
See Maanteeameti rehkendus, millest paar lehte eespool kirjutati, sisaldas AINULT sõiduautosid - 130M kraabitakse kokku sõiduautodelt.maksipoiss kirjutas: ↑03 Mai, 2023 19:32 Traktoreid nagu pole veel kuskil kuulnud mainitavat, küll aga mootorrattad, ATV-d , veoatod ,bussid kuulukse küll maksu alla minevat. Igatmasti tehnika kollektsionääride elu läheb põnevaks![]()
Puhake jalga, rasketehnika (veoautod) maksavad maksu juba igiammu. Nii aastat paarkümmend.Tegelikult peaks rasketranspordilt siis enamus tulemagi, sest nende emissioonid on sõiduautost kordi suuremad. Näiteks meil kasutusel olev 250 hobujõulise mootoriga, 18 tonnise täismassiga 2014a veok omab kütusekulu ca 25 liitrit 100 km peale. Ehk siis nagu neli sõiduautot.
Kasutajad foorumit lugemas: Qwerty226 ja 1 külaline