Mitte ükski palgaline insener ei projekteeri masstootmises oma enda isikliku tahtmise järgi.davidsoniharald kirjutas: ↑26 Juun, 2023 10:33 ...
Mina julgen siinkohal usaldada spetsialiste. Need on need inimesed, kes mootoreid projekteerivad ehk siis insenere. Neil on väga hästi teada, millistel pööretel mootoreid kasutatakse ja olen kindel, et vastavalt sellele suudavad nad ka valida õige tootlikkusega õlipumba, mis tagab mootori piisava õlituse juba tühikäigust natuke kõrgematel pööretel. Madalatel pööretel arendab mootor ka väga vähe võimsust ja lisaks sellele on arenenud ka õlid ja laagrid ise. Viimase 40 aastaga on ikka toimunud märkimisväärne progress tehnika arengus. ...
Õlipumba tootlus arvutatakse raamatupidajate näpunäidete järgi.
Tööandja/finantseerija poolt arvutatakse ja antakse ette, et kui pikk peab mingi toodetud seadme eluiga olema ja hinnangute järgi kulutavad insenerid "planeeritud tööea saavutamiseks" rohkem resursse, kui toote enda väljatöötamisele.
(Tavakasutuses sõiduautode ekspluatatsiooniaega arvestatakse garantii ja liisingu lõpuni.)
Eelmisel kevadel kirjutasin oma 2019 aasta autost, mis 2 aasta jooksul viibis korduvalt pikalt remondis "ebanormaalsete" vigade pärast + 120 000km suurem mootoriremont ja mille asenduseks tuli kasutada 2017 aasta masinat.
Eelmisel kevadel panin ka Covidi ajal saadud "säästuauto" armatuurist pildi, millel praeguseks on ca 100 000 läbisõitu ja mis hetkel on ennustuste järgi vähemalt 1 kuu remondis, sest varuosasid pole saada ning jälle aitab hädast välja sama vana, varus olev 2017 masin.