Liikluse planeerimisest

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Suletud
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1679
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas davidsoniharald »

Ta on siin ainult tööajast.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
mart2
Liige
Postitusi: 6419
Liitunud: 22 Juun, 2014 19:52
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas mart2 »

mongol kirjutas: 13 Juul, 2023 22:48 ... ainus mehele sobilik ratas on jätkuvalt 30+ kW võimsusega ning ei luba väntamist...
Sellised rattad on ikka neile, kes ise enam vändata ei jõua ... :lol: :lol: :lol:
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Kasutaja avatar
wolfgang
Liige
Postitusi: 1042
Liitunud: 28 Dets, 2008 22:44
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas wolfgang »

Väide, et ratturid on autojuhtidest mingi võime poolest üle on oma olemuselt enam, kui rumal. Kes on rattur ja kes on autojuht? Nagu siin korduvalt on kirjutatud on need üldjuhul ühed ja samad inimesed. Vähemalt kui MAMIL-i sektorit vaadata, kus kokkulangevus on mingi 99% pakun.
Kui funktsionaalset lugemisoskust eviv isik mu ratta sadulat puudutavat lauset loeb siis mõistab ta kergesti, et mul seda sadulat ei ole vaid on põhimõttelt sarnane.See link oli illustratsiooniks, kuna täpselt sama sadula pilti ma ei leidnud. Reaalselt on tegemist mingi 60+ aasat vana meesteka sadulaga, ent selle konstruktsioon ja välimus on peaaegu sama. Sellise sadula pluss on, et nahal on omadus ajapikku sobituda anatoomiaga, mis muudab sellega sõitmise üsna mugavaks. Muidugi ka vedrud. Panin selle originaalsadula asemele ja oluliselt mugavam sõita. Sõita saab nüüd rohkem, kuna hüppa sadulasse, mis pükstes tahad, ei pea mingeid liibukaid jalga sikutama.
Ma valisin omale maastikuratta just põhjusel, et trenni tegemiseks ei peaks mingitele teedele ronima vaid hästi sobib mets, karjäär heinamaa vms. us mingigi rada läbi läheb. Ma nimelt ei naudi kui rekka või mobikat näperdav tainapea külge riivab. Veids kahtlen, et sellisel maastikul sõidetud/ukerdatud tund vähem kaloreid põletab, kui asfaldil 30 kilti. Samas sellise veloga on võimalik asfaldil sõita ja kui vedada rohkem pole, kui põngerjas ning väljas hilskevadsuvivarasügis teen ma seda ka meeledi ja võimalusel kasutan kergliiklusteid.
Maanteerattaga mõistagi muud võimalust pole kui teepeal tillerdada. Aga tõesti, mul on suht suva, millega keegi sõidab, niikaua kui teisi ei sega. Vaba maa veel, esialgu, enamalt. Over'n out.
diesel
Liige
Postitusi: 923
Liitunud: 20 Jaan, 2011 20:47
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas diesel »

jah, eks ta ole, istud autos, tuba soe, tuul ei puhu, vihm ei saja, iste pehme, kiirendamine ja pidurdamine käib kerge varba liigutusega,
aga mingi krdi töllaka pedaalija pärast küll ei hakka hoogu maha võtma või kurssi muutma.
ossid jäävad ossideks.
ise sõidan ka vahel veloga, vana meestekas sügavast vene ajast. riietuseks enamasti tunked. kergliiklusteid pole, maanteel on vahel päris hirmus, asfaldile veeren kui autosid pole, muidu peenral. saab hakkama, aga vähem osse autoroolis oleks parem.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Lemet »

Huvitav, et keegi veel pole kintsuepileerimise teemani jõudnud ja sellega tegelejaid inimkonna krooniks kuulutanud (kuuldavasti pidavat tippratturid hoolega oma karvu pügama, muutmaks aerodünaamikat endale soodsamaks). Ja kõigi karvajalgade IQ-d neandertaallaste tasemega võrdsustamud. Üritaks siis kõrgintellektuaalide Trummipeksu teemat vähe maalähedasemaks tuua...siin küsiti politseitegevuse kohta. Näide Poolast- ei mingit kümnete politseinikega megareidi ega võidukaid kokkuvõtteid meedias. Huvitav, kas politseipatrulli sedasorti tegevus kõrvalteedel omab suuremat kasutegurit kui põõsas kiirusemõõtmine? Viimasega tegelevad kusjuures juba edukalt liikuvad automaat"jaamad".

https://www.facebook.com/reel/992943428 ... WDuG2&fs=e
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
taara
Liige
Postitusi: 885
Liitunud: 12 Jaan, 2011 21:13
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas taara »

Wow. Kutt nägi ühte videot ja tegi põhjapaneva jäelduse.
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10220
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kilo Tango »

wolfgang kirjutas: 14 Juul, 2023 8:36 Väide, et ratturid on autojuhtidest mingi võime poolest üle on oma olemuselt enam, kui rumal. Kes on rattur ja kes on autojuht? ...
Kohe näha, et helilooja ei ole analüütilises mõtlemises eriti tugev.
"Keskmine" ei tähenda, et see kõikide grupi liikmete puhul ka nii on. Vähe sellest. Tõsiasi, et kõik MAMIL-id on autojuhid ei tähenda, et kõik ratturid oleks MAMIL-id. Ammugi ei tähenda see seda, et kõik autojuhid on jalgratturid. Ka võib üsna kindel olla, et aeroobset treeningut tegevate isikute osakaal on jalgratturite hulgas märksa suurem, kui autojuhtide hulgas.

Kuna aeroobse treeningu positiivsest korrelatsioonist kognitiivse võimekusega on terve müriaad uuringuid (kasvõi üks siin: https://www.medrxiv.org/content/10.1101 ... 22276337v1 - puudutab just seda keskealiste ja vanemate gruppi), siis sellest tulebki vältimatu loogiline järeldus, et keskmise jalgratturi kognitiivne võimekus on suurem, kui keskmise autojuhi oma.

Nagu näha juuresoleval pildil :lol:

Ma muud lora ei viitsi kommenteerida. Inimeste eelistused on erinevad ja kuulutada, et metsas sõitmine on ülimuslik asfaldil sõitmise üle on kuidagi lapsik. Puhtalt maitse asi.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Lemet »

taara kirjutas: 14 Juul, 2023 9:37 Wow. Kutt nägi ühte videot ja tegi põhjapaneva jäelduse.
On hirmus tahtmine oma ignorantsust sel kombel paista lasta? Peale selle "ühe video" on olnud juhust paaril korral ka endal sel kombel puhuda. Ja minu Poolamaa sõidud on sealjuures suht harvad. Nii et väheaustatud kaasfoorumlane- vähem möla ja pikem samm Poola panstwat avastama....
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
taara
Liige
Postitusi: 885
Liitunud: 12 Jaan, 2011 21:13
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas taara »

See on nii vinge, et kui ühel mehel on kaks sitta suhte olnud, siis järelikult on kõik naised litsid. Pane aga edasi.
Kasutaja avatar
Smith
Liige
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Veebr, 2012 22:01
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Smith »

Kuna aeroobse treeningu positiivsest korrelatsioonist kognitiivse võimekusega on terve müriaad uuringuid (kasvõi üks siin:
Mitmes kord Sa seda väidet siin korrutad? Nagu Martin Helme juba :D

Ma küsiks vastu - kuidas on keskmisel jalgratturil ja keskmisel autojuhil liikushariduse ja -teadmistega? Mitu protsenti jalgratturitest on Liiklusseaduse tundmise tõestamiseks sooritanud riikliku eksami ja mitu protsenti jalgratturitest?
Inimesed, kes Liiklusseadust ei tunne, autokoolis pole käinud, tervisekontrolli ei läbi, alkoholismi tagajärjel juhtimisõiguse kaotanud jne autot juhtida ei või , küll aga jalgratast.

PS! Mina pole kordagi võrrelnud keskmist ratturit ja keskmist autojuhti, seda tegi akf Kilo Tango korduvalt, oma päheõpitud lausega. Justkui Erki Nool peaks riigikogus Jüri Luigele silmad ette tegema.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Lemet »

taara kirjutas: 14 Juul, 2023 11:20 See on nii vinge, et kui ühel mehel on kaks sitta suhte olnud, siis järelikult on kõik naised litsid. Pane aga edasi.
...räägib mees, kel ilmselt ainus kokkupuude naistrahvastega on olnud Playboy. Kui isand taara mõttekäiku temale mõistetaval tasemel jätkata. Lugupeetav tahab siis väita mida? Et Poolas on sellelaadseid kontrolle ühe käe näppudel üles lugeda? Ja tegelikuses neid seal ülepea ei toimu?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10220
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kilo Tango »

Smith kirjutas: 14 Juul, 2023 11:56
Kuna aeroobse treeningu positiivsest korrelatsioonist kognitiivse võimekusega on terve müriaad uuringuid (kasvõi üks siin:
Mitmes kord Sa seda väidet siin korrutad? ...
Ära võta isiklikult. Akf wolfgang vaidlustas selle väite. Sestap ka vastus talle, mitte sulle. Võta palderjani või midagi.
taara
Liige
Postitusi: 885
Liitunud: 12 Jaan, 2011 21:13
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas taara »

Lemet kirjutas: 14 Juul, 2023 11:57
taara kirjutas: 14 Juul, 2023 11:20 See on nii vinge, et kui ühel mehel on kaks sitta suhte olnud, siis järelikult on kõik naised litsid. Pane aga edasi.
...räägib mees, kel ilmselt ainus kokkupuude naistrahvastega on olnud Playboy. Kui isand taara mõttekäiku temale mõistetaval tasemel jätkata. Lugupeetav tahab siis väita mida? Et Poolas on sellelaadseid kontrolle ühe käe näppudel üles lugeda? Ja tegelikuses neid seal ülepea ei toimu?
Ei. Seda, et ka Eestis toimub joobe kontrolle ja mitte ainult suurejoonelisi fanfaaride saatel.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Lemet »

Ei. Seda, et ka Eestis toimub joobe kontrolle ja mitte ainult suurejoonelisi fanfaaride saatel.
Praktika on tõe kriteerium. Viimase kümne aasta jooksul on mind Eestis puhuma pandud täpselt neljal korral. Ja alati olen ma peale seda saanud lugeda sellest ka sama või järgmise päeva meedias. S.t et tegu on olnud suurüritusega. (Tegelt valetan, selle aasta Jaanipäeval pandi samuti rivis puhuma, aga meediast seda sündmust nimeliselt ei leidnud). Kusjuures kuus sõidan ma aasta lõikes maha keskmiselt 20 000-25 000 kilomeetrit. Ja viimase seitsme aasta jooksul olen Poolas pidanud puhuma seitsmel või kaheksal korral. Kusjuures neli neist on juhtunud täpselt samasugustel kõrvalteedel ja samadel tingimustel kui toodud videol on näidatud. On veel soovi targutada?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
taara
Liige
Postitusi: 885
Liitunud: 12 Jaan, 2011 21:13
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas taara »

Ega ei oskagi muud öelda kui et naised ja litsid. Lihtsalt ühe mehe kogemus ja nägemus.
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: tsiviilinärakas ja 2 külalist