Irw...et siis kogu Poola politsei on pandud üht vaest juhti Maarjamaalt jahtima ja puhuma panema...nu-nu. Väääga tõsiseltvõetav argumentatsioon.
Liikluse planeerimisest
Re: Liikluse planeerimisest
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Liikluse planeerimisest
Jajah - sm kunstiteadlast oleme me kõik valmis kuulama tundide kaupa.. Kahju et see aeg pole vorminud kogemuseks, millest austet võiks elus midagi õppida. Kurb..Rohkem kui küll. Portugal, Hispaania, Prantsusmas, Itaalia, Malta- kõik on risti ja põiki läbi sõidetud- lihtsalt töö on selline. Ja sealsest liiklusest võin ma lugupeetavale pikki loenguid pidada.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Liikluse planeerimisest
Tule nuta mu laia karvase rinna naal, lapsuke...Jajah - sm kunstiteadlast oleme me kõik valmis kuulama tundide kaupa.. Kahju et see aeg pole vorminud kogemuseks, millest austet võiks elus midagi õppida. Kurb..
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Liikluse planeerimisest
Ja seda muidugi Poola numbriga sõites? Natuke politseipatrullide mõtlemisepeade sisu tundes - võõras number maakohas/kõrvalteedel on alati hea põhjus seda lähemalt uurida. Toimub ka Eestis, lihtsalt meil on liikuvaid patrulle vähem. Poolas neid tegelikult jätkub.. Kah oma silmaga omandatud kogemus.
LISA: Muidugi on alati ka võimalus, et kaastatoodud Eesti liikluskultuur või sõiduvõtted jäävad silma.
professional retard
Re: Liikluse planeerimisest
Eesti numbritega. Aga kontrolliti mitte konkreetselt mind, vaid enne mind oli neli-viis Poola numbritega sõiduautot. Nii et...mongol kirjutas: ↑14 Juul, 2023 13:56Ja seda muidugi Poola numbriga sõites? Natuke politseipatrullide mõtlemisepeade sisu tundes - võõras number maakohas/kõrvalteedel on alati hea põhjus seda lähemalt uurida. Toimub ka Eestis, lihtsalt meil on liikuvaid patrulle vähem. Poolas neid tegelikult jätkub.. Kah oma silmaga omandatud kogemus.
Aga seda, kuidas näiteks Helsingöris või Oslos praamilt maha sõitvat Eesti numbrit nähes tolliametnikul või politil silmad särama lähevad, tean ma taas suurepäraselt.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Liikluse planeerimisest
Kas Eestis polnud mingit seaduse(muudatust) mille kohaselt ei tohi nö.põhjuseta joovet kontrollida. Mingi 10-15 aastat tagasi sellest juttu oli nii et "autojuhtide võit" . Politsei vastukäiguna leidis tegelikult põhjuse alati - politseireid, kahtlane sõidustiil vms.
Ma sõidan Eestis väga vähe, maksimum 20 päeva aastas. Sellegipoolest olen viimase aasta jooksul kaks korda alkomeetrisse puhunud. Sugugi mitte "Kõik puhuvad" reidil ja ka sadamas pole keegi oodanud.
Üks kord varahommikul Narva-Jõesuu- Peeterristi teel. Paksu metsa vahel oli varitsus ja polnud seal peale minu ühtegi teist sõitjat. Seda kõrvalteed kasutavad kohalikud õllesõbrad linna imbumiseks ja ju siis juba oodati varakult. Sinise esmaspäeva hommik.
Teine kord Tallinnas Peterburi tee ja Mustakivi tee ristmikul . Ka omapärane kohavalik. Mahapöördel paremale oli kaks politseiautot ja kes Narva poolt tuli ja Mustakivi teele pöörad see puhus. Kes ikka tundis et vibra on veel sees võis otse sõita, keegi ei takistanud. Ma keerasin paremale, puhusin ja tegin märkuse et seaduse järgi tegelikult ristmikul niisugust aktsiooni ei või korraldada ja üldse on politseiametniku praegused suunised mu hinnangul ebaseaduslikud. Siis käisin Nestes tankimas ja kui tagasi tulin olid juba läinud.
Ma sõidan Eestis väga vähe, maksimum 20 päeva aastas. Sellegipoolest olen viimase aasta jooksul kaks korda alkomeetrisse puhunud. Sugugi mitte "Kõik puhuvad" reidil ja ka sadamas pole keegi oodanud.
Üks kord varahommikul Narva-Jõesuu- Peeterristi teel. Paksu metsa vahel oli varitsus ja polnud seal peale minu ühtegi teist sõitjat. Seda kõrvalteed kasutavad kohalikud õllesõbrad linna imbumiseks ja ju siis juba oodati varakult. Sinise esmaspäeva hommik.
Teine kord Tallinnas Peterburi tee ja Mustakivi tee ristmikul . Ka omapärane kohavalik. Mahapöördel paremale oli kaks politseiautot ja kes Narva poolt tuli ja Mustakivi teele pöörad see puhus. Kes ikka tundis et vibra on veel sees võis otse sõita, keegi ei takistanud. Ma keerasin paremale, puhusin ja tegin märkuse et seaduse järgi tegelikult ristmikul niisugust aktsiooni ei või korraldada ja üldse on politseiametniku praegused suunised mu hinnangul ebaseaduslikud. Siis käisin Nestes tankimas ja kui tagasi tulin olid juba läinud.
Re: Liikluse planeerimisest
Sa oskad siis õigel ajal õiges kohas olla. Mina olen viimase poole aasta jooksul neli korda puhunud, kusjuures kaks korda neist sissesõidul Kadrinasse õhtul üheksa paiku. Ning teised kaks korda ka miskitel väiksemate asulate juures. Keegi pole poolt piixu ka teinud peale järgmise päeva rutiinse teadaande, et nii ja nii mitu joogist tüüpi roolist maha võetud.
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Liikluse planeerimisest
Mina olen viimase 10 aasta jooksul korduvalt puhunud teiste samal ajal samast kohast läbi liiklejatega koos. Sisetunde järgi ütleks, et keskmiselt rohkem kui kord aastas. Sõidan üsna vähe, suurusjärgus 10 000 km aastas.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Liikluse planeerimisest
Mina töötasin aastaid ühes Leedu firmas ja mulle tundus kummaline - kõik leedukad, ka naised tellisid lõunasöögi juurde suure klaasi õlut. Ja kõik nad olid autodega. Eestis pole see lubatud. Mul küsimus - oleme me rahvana tõesti nii alaväärsed?
Re: Liikluse planeerimisest
0,5 promilli või mis ühik see oligi on enamuses Euroopas lubatud. Isegi va lätlaste juures. Sõidad Valgas , kaks õlut keres, oled räme roolijoodik aga kui jõuad kõrvaltänavasse ,Valka , lipsata soovitakse head teed. Soomes on samuti 0,5 veel OK ja kui Tallinna poolt Helsinki sõita võib julgelt ühe Iiri kohvi võtta. Vastupidi suunal pole see hea mõte.
Vanal Inglismaal muteada isegi 0,8, merekarude asi.
See ei kehti kutselistele juhtidele.
Vanal Inglismaal muteada isegi 0,8, merekarude asi.
See ei kehti kutselistele juhtidele.
Re: Liikluse planeerimisest
Tegelikuses on ka Eestis lubatud kerge promill. Seaduse kohaselt ei tohi see lihtsalt ületada 0,2te. Nagu ka kõigile Poolas, Rootsis ja vististi ka Norras ning kutselistele lisaks veel Iirimaal, Belgias, Luksemburgis ja veel paaris riigis.
See ei kehti kutselistele juhtidele.
Paljudes riikides kehtib. Maltal ja Suurbritannias on kutselistele lubatud 0,8, Prantsusmasl 0,5, Soomes ja Taanis samuti.
Viimati muutis Lemet, 14 Juul, 2023 19:35, muudetud 1 kord kokku.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Liikluse planeerimisest
Mina sain Valgas 0.22 jääknähtudega nätaka kätte. Politseinikud ise ka naersid, et oleks ma olnud pool kilomeetrit lõuna pool, poleks midagi. Ja siis pakuti trahvi asemel kasvatuslikku tsüklit. Seal oli üks vana, jõi eelmine õhtu saunas 2 õlut. Hommikul puhumine. Ja näitas. Hakkasime juurdlema - õlu 0,5 l, 4.5 promilline. Kuidas võimalik? Juurdlemise käigus selgus, et vana pani enne sõitu proteesid suhu ja korras. Kuna eelmisel õhtul tõesti tarbis 2 õlut, siis vaidlemiseks tal ka kindlust polnud.
Re: Liikluse planeerimisest
Leedukad statistiliselt peaksid jooma natuke rohkem kui eestlased. Tegelikult palju rohkem. Ma pole Eestis kohanud samagonni julgelt 25 aastat. Leedus on see aga tavaline. Mulle on siiani müstika, kuidas 2 nädalasel reisil lennukiga moslemi Tuneesiasse oskasid leedukad ennast nii varustada, et samakast puudust ei tulnud.
Re: Liikluse planeerimisest
Eestis on lubatud null, ja mitte grammigi rohkem.Tegelikuses on ka Eestis lubatud kerge promill. Seaduse kohaselt ei tohi see lihtsalt ületada 0,2te. Nagu ka kõigile Poolas, Rootsis ja vististi ka Norras ning kutselistele lisaks veel Iirimaal, Belgias, Luksemburgis ja veel paaris riigis.
0,13 ja 2 kuud ilma lubadetta.
Kristo 53980192
Re: Liikluse planeerimisest
Vale jutt - joove hakkab 0.2 promillist. Ehk ajad segaminiklemm kirjutas: ↑14 Juul, 2023 20:48Eestis on lubatud null, ja mitte grammigi rohkem.Tegelikuses on ka Eestis lubatud kerge promill. Seaduse kohaselt ei tohi see lihtsalt ületada 0,2te. Nagu ka kõigile Poolas, Rootsis ja vististi ka Norras ning kutselistele lisaks veel Iirimaal, Belgias, Luksemburgis ja veel paaris riigis.
0,13 ja 2 kuud ilma lubadetta.
alkomeetri näiduga? See tuleb korrutada kahega, et saada hinnanguline joove promillides.
Liiklusseadusseadus § 69 lõige 3
Mootorsõidukijuhi, trammijuhi ja maastikusõidukijuhi ühes grammis veres ei tohi olla alkoholi 0,20 milligrammi või rohkem või ühes liitris väljahingatavas õhus 0,10 milligrammi või rohkem.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Some ja 3 külalist