Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
-
- Liige
- Postitusi: 283
- Liitunud: 28 Juun, 2022 10:01
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ainus küsimus on moraalne, sest mingi ettevõte ei suutnud 500 päevaga tegevust lõpetada ja seda pidi "aitama" Juriidiliselt siin vaevalt midagi on
-
- Liige
- Postitusi: 4623
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Tollideklarid ju näitasid, et autod tulid tühjalt tagasi ? Aga sinna läksid täislastiga.
Minu lihtne loogika ja väike kogemus ütleb et kolimisel punktist A punkti B liigub auto tühjalt ainult suunas B->A (või siis pooltühjalt, tühjade euroaluste ja pakkekile ning lintidega).
Firma majandusaasta aruannetest loeb kindlasti huvitavaid asju välja, siinkohal eeldaks jälle et Fucs jätaks oma tühised igapäevatoimetused ja pühenduks täiskohaga foorumile
Minu lihtne loogika ja väike kogemus ütleb et kolimisel punktist A punkti B liigub auto tühjalt ainult suunas B->A (või siis pooltühjalt, tühjade euroaluste ja pakkekile ning lintidega).
Firma majandusaasta aruannetest loeb kindlasti huvitavaid asju välja, siinkohal eeldaks jälle et Fucs jätaks oma tühised igapäevatoimetused ja pühenduks täiskohaga foorumile

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Veelkord: 350k anti oma abikaasa ettevõttele.Madis Reivik kirjutas: ↑24 Aug, 2023 10:06 Pange tähele, et majandusaasta aruandes (varempostitatud tabel) toimus huvitav muutus
2021 Venemaa
2022 Muu va EU
muumuu. Kaks korda rasvasem muu.
Kallase sissetulekud ja võimekus laenu anda on üks asi. Nimetame teda siis tippadvokaadiks ? Jäägu see jutt...
Aga ikkagi, tuima näoga kuhugi 350k susata ja öelda "ma ei tea mis seal toimub" ei ole usutav.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Eip. Sul kõik segamini. Jutt käis metaprindi sinna saadetud kaubast. Keegi ei ole maininud, et 17 miljoni eest viis sinna kaupoa Stark logistic. Kuidas tee nii lihtsaid asju ei suuda endale selgeks teha. Ja nii need kuulujutud tekivadMadis Reivik kirjutas: ↑24 Aug, 2023 10:30 Tollideklarid ju näitasid, et autod tulid tühjalt tagasi ? Aga sinna läksid täislastiga.
Minu lihtne loogika ja väike kogemus ütleb et kolimisel punktist A punkti B liigub auto tühjalt ainult suunas B->A (või siis pooltühjalt, tühjade euroaluste ja pakkekile ning lintidega).
Firma majandusaasta aruannetest loeb kindlasti huvitavaid asju välja, siinkohal eeldaks jälle et Fucs jätaks oma tühised igapäevatoimetused ja pühenduks täiskohaga foorumile![]()
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Juba jooksnud läbi, et see muu oli UKMadis Reivik kirjutas: ↑24 Aug, 2023 10:06 Pange tähele, et majandusaasta aruandes (varempostitatud tabel) toimus huvitav muutus
2021 Venemaa
2022 Muu va EU
muumuu. Kaks korda rasvasem muu.
Kallase sissetulekud ja võimekus laenu anda on üks asi. Nimetame teda siis tippadvokaadiks ? Jäägu see jutt...
Aga ikkagi, tuima näoga kuhugi 350k susata ja öelda "ma ei tea mis seal toimub" ei ole usutav.
-
- Liige
- Postitusi: 4623
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
UK rida oli ju aruandes eraldi ning tühi ?
Tollideklarid jooksid kusagilt läbi, kui neist võib kaheti aru saada siis ehk selgitad ?
Ja kes usub et naine annab oma mehele 350k laenu ja ei ole üldse kursis mis sellega tehakse ? Korralik Eesti naine mäletab isegi seda et 10 aastat tagasi mees tõi poest vale nõudepesuvahendi.
House of Cardsi ja Õnne 13 ühisepisood
Tollideklarid jooksid kusagilt läbi, kui neist võib kaheti aru saada siis ehk selgitad ?
Ja kes usub et naine annab oma mehele 350k laenu ja ei ole üldse kursis mis sellega tehakse ? Korralik Eesti naine mäletab isegi seda et 10 aastat tagasi mees tõi poest vale nõudepesuvahendi.
House of Cardsi ja Õnne 13 ühisepisood

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Stark logistics on ettevõte kelle 2022.a majandusaasta aruanne muudab 2021 aasta aruandes esinenud Eesti Saksamaaks ja veremaa UK-ks. Veremaa aruandest kaob? Ajalugu kirjutatakse ümber? Aga miljoni kasvab müük muudesse riikidesse mis ei ole eu? Audiitor luges ka mis aruandes kirjas oli ?Ja selle ettevõtte nõukogu (nõukogu kinnitab majandusaasta aruande) liige on peaministri abikaasa kes abikaasalt saadud 0.35 mln investeeris ka sellesse ettevõttesse.Madis Reivik kirjutas: ↑24 Aug, 2023 10:37 UK rida oli ju aruandes eraldi ning tühi ?
Tollideklarid jooksid kusagilt läbi, kui neist võib kaheti aru saada siis ehk selgitad ?
Ja kes usub et naine annab oma mehele 350k laenu ja ei ole üldse kursis mis sellega tehakse ? Korralik Eesti naine mäletab isegi seda et 10 aastat tagasi mees tõi poest vale nõudepesuvahendi.
House of Cardsi ja Õnne 13 ühisepisood![]()
Viimati muutis Inxs, 24 Aug, 2023 10:53, muudetud 1 kord kokku.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Siin on ikkka pudru ja kapsad koos.
Üritatakse ühte punti vägistada ühe ettevõtte moraalsed valikud ja kuidagi siduda seda peaministriga.
Minu arusaama kohaselt ei ole peaminister olnud antud ettevõtte omanikuks, ei ole Starkile laenu andnud ega oma mingitki kontrolli selle majandustegevuse üle. Parandage kui ma eksin. Ma tõesti ei mõista, milles see PMi süü siin konkreetselt seisneb. Kas PM on avalikkusele valetanud, vassinud või varjanud midagi selle kaasusega seoses? Kaubelnud mõjuvõimuga mingeid eritingimusi sellele ettevõttele?
Siin läbikäinud 350k laenas ta ju mitte Starkile, aga oma abikaasa investeerimisettevõttele, kellel investeeringuid erinevatesse firmadesse. Ja see raha on juba ammu talle tagastatud.
Kui üldsusel on moraalseid etteheiteid Starkile või Metaprintile, siis tuleks need probleemid neile ka kanaliseerida.
Sest juriidiliselt ju midagi valesti tehtud ei ole (parandage kui eksin). Iga päev ületab erineva kaubalastiga kümneid veoautosid eri EU maadest ja firmadest meie enda Narva piiripunkti. Kas kõik nad on ühtviisi ära teeninud halvakspanu? Kas nad väärivad mooralset hukkamõistu - pigem jah. Aga jällegi konstruktsioon seda tegevust kuidagi peaministriga siduda on mulle ähmane.
Analoogseid Eesti ettevõtteid tegutseb vene-suunal siiani kahetsusväärselt palju. Ja veoteenuse pakkumine teisele Eesti firmale on selles moraalses kompassis pigem väikseim patt, kui võrrelda kiipe/varuosi jm smuugeldavate kohalike ettevõttetega.
Miks me ei karista või tühista nt LuxExpressi, kellel läheb ainuüksi homse päeva jooksul 11 (!) väljumist Peterburi suunal, samapalju veel tagasi. See on küsimus - kus on selle ettevõtte moraalne hinnang, kus ta väljumiste arvu on Vene-suunal järsult suurendanud, kasutades ära lennuliiluse kokkutõmbamist?
Kui mu abikaasa oleks Tallinki väikeaktsionär ja ma oleks PM, kas ma peaksin siis vastutama selle eest, kelllele Tallink pileteid müüb, kõiki nende klientide tausta kontrollima jne? Või eeldame, et kui Tallink saab s.taga hakkama, siis vastutab tegude eest eelkõige firma juhtkond, mitte väikeaktsionärid?
Üritatakse ühte punti vägistada ühe ettevõtte moraalsed valikud ja kuidagi siduda seda peaministriga.
Minu arusaama kohaselt ei ole peaminister olnud antud ettevõtte omanikuks, ei ole Starkile laenu andnud ega oma mingitki kontrolli selle majandustegevuse üle. Parandage kui ma eksin. Ma tõesti ei mõista, milles see PMi süü siin konkreetselt seisneb. Kas PM on avalikkusele valetanud, vassinud või varjanud midagi selle kaasusega seoses? Kaubelnud mõjuvõimuga mingeid eritingimusi sellele ettevõttele?
Siin läbikäinud 350k laenas ta ju mitte Starkile, aga oma abikaasa investeerimisettevõttele, kellel investeeringuid erinevatesse firmadesse. Ja see raha on juba ammu talle tagastatud.
Kui üldsusel on moraalseid etteheiteid Starkile või Metaprintile, siis tuleks need probleemid neile ka kanaliseerida.
Sest juriidiliselt ju midagi valesti tehtud ei ole (parandage kui eksin). Iga päev ületab erineva kaubalastiga kümneid veoautosid eri EU maadest ja firmadest meie enda Narva piiripunkti. Kas kõik nad on ühtviisi ära teeninud halvakspanu? Kas nad väärivad mooralset hukkamõistu - pigem jah. Aga jällegi konstruktsioon seda tegevust kuidagi peaministriga siduda on mulle ähmane.
Analoogseid Eesti ettevõtteid tegutseb vene-suunal siiani kahetsusväärselt palju. Ja veoteenuse pakkumine teisele Eesti firmale on selles moraalses kompassis pigem väikseim patt, kui võrrelda kiipe/varuosi jm smuugeldavate kohalike ettevõttetega.
Miks me ei karista või tühista nt LuxExpressi, kellel läheb ainuüksi homse päeva jooksul 11 (!) väljumist Peterburi suunal, samapalju veel tagasi. See on küsimus - kus on selle ettevõtte moraalne hinnang, kus ta väljumiste arvu on Vene-suunal järsult suurendanud, kasutades ära lennuliiluse kokkutõmbamist?
Kui mu abikaasa oleks Tallinki väikeaktsionär ja ma oleks PM, kas ma peaksin siis vastutama selle eest, kelllele Tallink pileteid müüb, kõiki nende klientide tausta kontrollima jne? Või eeldame, et kui Tallink saab s.taga hakkama, siis vastutab tegude eest eelkõige firma juhtkond, mitte väikeaktsionärid?
Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Tere
Kui kaks (või üks neist on) juristi elavad koos ja on abielus, ning toimub sellises mahus finantstehing, siis (sõltuvalt allika vormist) toimub siiski toiming järgides seadusi (ja sinna lisanduv). Paremal juhul küsid abikaasana, et kas ma peaksin oma raha pärast muretsema. Antud juhul saab veel küsida abikaasana (kui sinu raha eest just enamusosalust ei omandatud), et kas ma PM'ina tahan (või pean) teadma, kuhu seda kasutatakse?
Kõik...
Parimat,
O
Kui kaks (või üks neist on) juristi elavad koos ja on abielus, ning toimub sellises mahus finantstehing, siis (sõltuvalt allika vormist) toimub siiski toiming järgides seadusi (ja sinna lisanduv). Paremal juhul küsid abikaasana, et kas ma peaksin oma raha pärast muretsema. Antud juhul saab veel küsida abikaasana (kui sinu raha eest just enamusosalust ei omandatud), et kas ma PM'ina tahan (või pean) teadma, kuhu seda kasutatakse?
Kõik...
Parimat,
O
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Juhuslikult on peaministril mees, kes on viimase poole aasta jooksul saanud korduvalt peaministrilt laenu investeerimaks oma 25% osalusega ettevõttesse, kes teostab vedusid Eesti ja veremaa vahel.gooligan kirjutas: ↑24 Aug, 2023 10:52 Siin on ikkka pudru ja kapsad koos.
Üritatakse ühte punti vägistada ühe ettevõtte moraalsed valikud ja kuidagi siduda seda peaministriga.
Minu arusaama kohaselt ei ole peaminister olnud antud ettevõtte omanikuks, ei ole Starkile laenu andnud ega oma mingitki kontrolli selle majandustegevuse üle. Parandage kui ma eksin. Ma tõesti ei mõista, milles see PMi süü siin konkreetselt seisneb. Kas PM on avalikkusele valetanud, vassinud või varjanud midagi selle kaasusega seoses? Kaubelnud mõjuvõimuga mingeid eritingimusi sellele ettevõttele?
Siin läbikäinud 350k laenas ta ju mitte Starkile, aga oma abikaasa investeerimisettevõttele, kellel investeeringuid erinevatesse firmadesse. Ja see raha on juba ammu talle tagastatud.
Kui üldsusel on moraalseid etteheiteid Starkile või Metaprintile, siis tuleks need probleemid neile ka kanaliseerida.
Sest juriidiliselt ju midagi valesti tehtud ei ole (parandage kui eksin). Iga päev ületab erineva kaubalastiga kümneid veoautosid eri EU maadest ja firmadest meie enda Narva piiripunkti. Kas kõik nad on ühtviisi ära teeninud halvakspanu? Kas nad väärivad mooralset hukkamõistu - pigem jah. Aga jällegi konstruktsioon seda tegevust kuidagi peaministriga siduda on mulle ähmane.
Analoogseid Eesti ettevõtteid tegutseb vene-suunal siiani kahetsusväärselt palju. Ja veoteenuse pakkumine teisele Eesti firmale on selles moraalses kompassis pigem väikseim patt, kui võrrelda kiipe/varuosi jm smuugeldavate kohalike ettevõttetega.
Miks me ei karista või tühista nt LuxExpressi, kellel läheb ainuüksi homse päeva jooksul 11 (!) väljumist Peterburi suunal, samapalju veel tagasi. See on küsimus - kus on selle ettevõtte moraalne hinnang, kus ta väljumiste arvu on Vene-suunal järsult suurendanud, kasutades ära lennuliiluse kokkutõmbamist?
Kui mu abikaasa oleks Tallinki väikeaktsionär ja ma oleks PM, kas ma peaksin siis vastutama selle eest, kelllele Tallink pileteid müüb, kõiki nende klientide tausta kontrollima jne? Või eeldame, et kui Tallink saab s.taga hakkama, siis vastutab tegude eest eelkõige firma juhtkond, mitte väikeaktsionärid?
Et juba mittearusaamist rohkem selgitada, mul on paljude ettevõtete aktsiaid. Ükski neist ei aja äri veremaa suunal. Kui ajaks, müüksin aktsiad. Kahjuks ei ole mul ka nende ettevõtete veerandosalust. Ma ei võta ma oma abikaasalt laenu nendesse ettevõtetesse investeerimiseks. Pole kunagi pidanud võimalikuks veremaaga mingeid ärisidemeid omada, moraalsetel kaalutluste. Ja ei pea lugu inimestest, kes peavad lugu inimestest, kes peavad võimalikus veremaal ükskõik mis viisil tegutseda.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Lõpeta see häma, see on juba piinlik. Mis firma Venemaalt ära kolimisest me räägime kui ainuükski 2022 veebruar kuni november tegi sama firma kaasomanik oma teise firma kaudu 17 miljoni eest müüki Venemaale? 545 päeva on möödas!
Peaministri perekond teenis raha Vene turul. Peaministri abikaasa äripartner ja kaasomanik teises firmas teenis väga suurt raha Vene turul.gooligan kirjutas: ↑24 Aug, 2023 10:52 Siin on ikkka pudru ja kapsad koos.
Üritatakse ühte punti vägistada ühe ettevõtte moraalsed valikud ja kuidagi siduda seda peaministriga.
Minu arusaama kohaselt ei ole peaminister olnud antud ettevõtte omanikuks, ei ole Starkile laenu andnud ega oma mingitki kontrolli selle majandustegevuse üle. Parandage kui ma eksin. Ma tõesti ei mõista, milles see PMi süü siin konkreetselt seisneb. Kas PM on avalikkusele valetanud, vassinud või varjanud midagi selle kaasusega seoses? Kaubelnud mõjuvõimuga mingeid eritingimusi sellele ettevõttele?
Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Jätan selle ka lihtsalt siia.
https://majandus.postimees.ee/7840251/v ... kirjalikud
https://majandus.postimees.ee/7840251/v ... kirjalikud
Samas veel selle aasta mais kirjutas mainekas Briti majandusleht Financial Times, kuidas Kallas lausus, et kohalikud ettevõtted peavad leidma moraalse kompassi ning keelduma tehingutest, mis varustaksid Moskvat sanktsioneeritud kaupadega.
Kallas möönis, et Venemaa tulus kaubavahetus lääneriikide sanktsioonidest möödahiilimiseks meelitab Balti riikide ettevõtteid hoolimata sellest, et riigid on Ukraina sõja suhtes selgel seisukohal.
Kallase kommentaarid tulid pärast seda, kui Financial Times kirjutas, et miljardi dollari eest sanktsioneeritud kaupu on Venemaale liikunud läbi Baltimaade.
Kallas süüdistas kohalikke ettevõtteid silmakirjalikkuses, öeldes: «Olete väga häälekad... Ukraina, Venemaa ja turvalisuse osas, kuid salajas... nõustute Moskvaga.»
Vihkad Eestit? Vali Reformierakond.
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Kui kaitseministri perekonnaliige avastatks kahtlastest sidemetest veremaaga, siis vist pikka juttu ei oleks, et ega minister kogu pere(pesa)konna eest vastuta...
Või siseministri abikaasa osutuks näiteks "ainult laenuandjaks" tüüpidele, kes narko, relva või inimkaubandusega vahele jääksid.
Mõnel juhul peab asi paistma ilus ka ilma juristi abita.
Või siseministri abikaasa osutuks näiteks "ainult laenuandjaks" tüüpidele, kes narko, relva või inimkaubandusega vahele jääksid.
Mõnel juhul peab asi paistma ilus ka ilma juristi abita.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10213
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Jälle (nagu selliste asjade puhul alati) kuputakse otsustama liiga vähese info põhjal.
1. Aluseks on Vene tolli andmed. Kust need saadi ja kui usaldusväärsed need on - mina ei tea.
2. Teise osapoole vastused on andmata
3. Minu teada ei olnud jutt sanktsioneeritud kaupade müügis
Muidugi peab peaministri eluksaaslane hoolitsema selle eest, et äriasjad oleksid kristalselt puhtad, kuid praegu ei ole mitte keegi võtnud tõsiselt nende väiteid, et nag ongi. Kõik seletavad midagi vene tolli andmete põhjal.
1. Aluseks on Vene tolli andmed. Kust need saadi ja kui usaldusväärsed need on - mina ei tea.
2. Teise osapoole vastused on andmata
3. Minu teada ei olnud jutt sanktsioneeritud kaupade müügis
Muidugi peab peaministri eluksaaslane hoolitsema selle eest, et äriasjad oleksid kristalselt puhtad, kuid praegu ei ole mitte keegi võtnud tõsiselt nende väiteid, et nag ongi. Kõik seletavad midagi vene tolli andmete põhjal.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ettevõtte majandusaasta aruanded kus viimase aasta aruandes püütakse eelmise aasta aruannete must valgeks kirjutada ei anna aimu mingist kristalsest puhtusest. Pigem must nagu prillikivi.Kilo Tango kirjutas: ↑24 Aug, 2023 11:22
Muidugi peab peaministri eluksaaslane hoolitsema selle eest, et äriasjad oleksid kristalselt puhtad,
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Kuuluud1 ja 14 külalist