wk2 kirjutas: ↑20 Aug, 2023 12:01
Venemaal purunes tamm – veevool lammutas osa BAM-ist, kahjud ulatusid miljarditesse Hävis tamm, mida keegi polnud 20 aastat hooldanud ega remontinud, jõgi ajas üle kallaste ja hävitas osa BAM-ist. https://www.dialog.ua/russia/279446_1692528696
see, mis pildil ei ole BAM. õige BAM on täies pikkuses kahe rööpapaariga. mõnes kohas koguni kolme rööpapaariga
wk2 kirjutas: ↑20 Aug, 2023 12:01
Venemaal purunes tamm – veevool lammutas osa BAM-ist, kahjud ulatusid miljarditesse Hävis tamm, mida keegi polnud 20 aastat hooldanud ega remontinud, jõgi ajas üle kallaste ja hävitas osa BAM-ist. https://www.dialog.ua/russia/279446_1692528696
see, mis pildil ei ole BAM. õige BAM on täies pikkuses kahe rööpapaariga. mõnes kohas koguni kolme rööpapaariga
Erinevaid pilte vaadates on ühe ja kahe rööpapaariga lõike. Aga verekeelsed allikad kinnitavad järjekindlalt, et see on BAM-i lõik. Holodnaja jõgi ristub ka sellega.
kahe rööpapaariga lõigu lahknemine üherööpapaariga lõiguks on vaid vahetult enne suuri sildu ja siis on ka nende vahe kuskli 20 kuni 100 meetrit. venku ei osanud siis teha kahe rööpapaariga sildu. kõik BAM'i sillad on ühe rööpapaariga ja sildu on kaks tükki kõrvuti.
vabandust. kahe rööpapaari teema hakkas huvitama. vene aegu räägiti, et enamus on ühe rööpapaariga ja vahejaamad ka väikse mahtuvusega ja seetõttu läbilaskevõime üsna kehvake. proovisin nüüd netist otsida ja leidsin viite artiklile aastast 2010, kus väidetakse, et venemaa plaanib hakata bam-ile teist rööpapaari ehitama. google maps on ka nii udune, et minu silmaga aru ei saa asjast.
kui kindel see kahe rööpapaari jutt on?
200m BAM-i raudteeliini tammi siis uhuti vee poolt minema.
200 meters of the BAM damaged after the dam burst. Trains have been stopped.
And the head of Buryatia is trying to use the situation to justify the bill on clear-cutting on Lake Baikal, saying that due to the current restrictions, the dam was not repaired with the money already allocated. https://twitter.com/tayganews/status/16 ... 3166400808
Rongiliiklus katkenud vähemalt nädalaks.
Another video from the flooded BAM. Trains will not be able to run for a whole week, says the head of Buryatia, Alexei Tsydenov. He estimated the damage from idle cargo at billions of rubles, the cost of repairing the canvas is still unknown. https://twitter.com/tayganews/status/16 ... 1703518356
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
diesel kirjutas: ↑20 Aug, 2023 17:48
vabandust. kahe rööpapaari teema hakkas huvitama. vene aegu räägiti, et enamus on ühe rööpapaariga ja vahejaamad ka väikse mahtuvusega ja seetõttu läbilaskevõime üsna kehvake. proovisin nüüd netist otsida ja leidsin viite artiklile aastast 2010, kus väidetakse, et venemaa plaanib hakata bam-ile teist rööpapaari ehitama. google maps on ka nii udune, et minu silmaga aru ei saa asjast.
kui kindel see kahe rööpapaari jutt on?
Ilmselt Olavsu teab täpsemini kui kohalik kuberner ja meedia
diesel kirjutas: ↑20 Aug, 2023 17:48
vabandust. kahe rööpapaari teema hakkas huvitama. vene aegu räägiti, et enamus on ühe rööpapaariga ja vahejaamad ka väikse mahtuvusega ja seetõttu läbilaskevõime üsna kehvake. proovisin nüüd netist otsida ja leidsin viite artiklile aastast 2010, kus väidetakse, et venemaa plaanib hakata bam-ile teist rööpapaari ehitama. google maps on ka nii udune, et minu silmaga aru ei saa asjast.
kui kindel see kahe rööpapaari jutt on?
Ilmselt Olavsu teab täpsemini kui kohalik kuberner ja meedia
haruteid ei te aga põhimagistraali moskvast vladivastokki mäletan küll.
põhimagistraalil on kaks rööpapaari on olemas ja kolmandat rööpapaari siin seal ehitatakse.
Ma olen nõuka ajal BAMil sõitnud. Venelased rääkisid sellest kui 8 maailmaimest, reaalsuses oli üsna sinka vonka ja mitte eriti sirge tee ... mis jõhkralt raputas, vaatamata väikesele kiirusele, faktiliselt metsateele rööpad maha löödud kohati.
Täpselt ei mäleta, kuid päris kindlasti oli arvestatavas pikkuses 1 rööpaline.
Sealjuures, see BAMi 2 rööpaliseks ehitamisega on venelased umbes nagu meie Tartu - Tallinna 2 realiseks ehitamisega. Palju vahtu, kuid üsna vähe midagi tehtud. Vähemalt väike google otsing näitab seda.
Mina olen Omskini sõitnud ja 1987 oli isegi seal (loe: tsivilisatsioonis) ühe rööpapaariga lõike. Ajalooline raudtee Moskvast Vaikse ookeanini ongi Transsiberi raudtee. Millaski avastati et see läheb ikka liiga Hiina piiri lähedalt ja ja hakati ehitama põhja poole paralleelset trassi mida BAM nimetatakse.
See ei idanenud ega mädanenud ja ma pole üldse kindel et täna reisirongiga Vladivastokki sõites üldse BAM peale satutakse . Võimalik et lastakse mööda lõunapoolset liini nagu enne Breznevi aega.
Mina olen Omskini sõitnud ja 1987 oli isegi seal (loe: tsivilisatsioonis) ühe rööpapaariga lõike. Ajalooline raudtee Moskvast Vaikse ookeanini ongi Transsiberi raudtee. Millaski avastati et see läheb ikka liiga Hiina piiri lähedalt ja ja hakati ehitama põhja poole paralleelset trassi mida BAM nimetatakse.
See ei idanenud ega mädanenud ja ma pole üldse kindel et täna reisirongiga Vladivastokki sõites üldse BAM peale satutakse . Võimalik et lastakse mööda lõunapoolset liini nagu enne Breznevi aega.
Transsiberi raudtee on tänapäeval küll täies ulatuses kahe rööpapaariga ja elektrifitseeritud. Kõik põhiliiklus käib mööda seda, BAM-i peale satuvad mingid teise- või kolmandajärgulised rongid. Omskil pole BAM-iga mingit puudumust, sest BAM algab alles veidi peale Krasnojarskit Taišeti nimelises linnakeses, möödub Baikalist põhja poolt ja läbib ebaolulisi asustatud punkte.